Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Ja, de bruker banneord og litt grov lyrikk fordi det er språket på gata. Men målet er å diskreditere vitenskapen. Lo godt av grensen de har på mirakler slik som regnbuer og tåke. Mon tro de vil få seg en overraskelse neste gang de skal vanne plenen i sollys.

 

Men kulturen de har bygd opp er ikke til å le av. Søk på "juggalo". De kler seg ut i klovneklær og sminke. Jeg hater klovner.

Banneordene gjør jo halve sangen.

Et såpass utforsket tema, og setter du fucking foran, så blir det jo bare enda mer idiotisk :D .

Å prøve seg med en dyp tanke i en rap (???)-låt er idioti. Filosofi og musikk hører ikke sammen.

 

Vel, rap er mye refleksjoner over samfunnet, hva som er fucka med verden osv. Men her er det ren ignoranse, noe som gjør alt veldig veldig tullete siden resten av rap musikken har et budskap som du kan relatere deg litt til. Av og til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, rap er mye refleksjoner over samfunnet, hva som er fucka med verden osv. Men her er det ren ignoranse, noe som gjør alt veldig veldig tullete siden resten av rap musikken har et budskap som du kan relatere deg litt til. Av og til.

Greit nok å ta opp samfunnsaktuelle temaer, men å fremstille det som 'pure magic' blir for dumt. Men det er nettopp denne ignoransen som gjør akkurat denne låta så fascinerende og morsom. Jeg ler (!) minst tre ganger hver gang, pga idiotien som finner sted.

Er i samme kategori (ikke sjanger) som Badekaret til Pelle i mine ører.

Lenke til kommentar

Fikset litt på plassering av skjermkortet slik at lydkortet ikke går amok over å være for nærme skjermkortet (overoppheting). Blir en helt forjævlig lyd i sommervarmen kan du tro, spesielt når det er såpass varmt inne på rommet, samt ekstra varmt inne i kabinettet. Kjekt å ha fikset det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Onkelen min :cool:

 

"HEI, SKAL DU NOE DE NESTE TIMENE?????"

"nei? :ph34r:

"TA PÅ DEG ARBEIDSKLÆR, DU HAR ET HALV MINUTT"

 

28sek etterpå står han ute å tuter i vidunderet av en bil. "KJØR!"

 

Tjente 300kr for å støvsuge 2 timer i næringsbygget hans. mmm penger :love:

 

"Ja nå har jeg penger til bensin når jeg låner bilen din i sommer, *hint*"

 

TANKEN ER ALLTID FULL, BARE DEN ER REN, LÅN I VEI!"

 

Ja, han snakker høyt.

 

Hvis jeg klarer sertifikatet kommer dette til å bli den beste sommeren EVAR! Ny SUV her i gården, lån av Bimmern til onkel, og lån av en Cadillac DeVille 93mod :love::love: :love:

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...