Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Rabarbra er dødelig i større doser. Spiser du 4 kilo (!) over en relativt kort periode (sikkert under 1 døgn) har du fått i deg en potensiell dødelig dose. Men bladene og røttene er mye farligere. Det er folk som har død av rabarbrablader i salat.

 

Åja, glad tråd. PØLSER I BRØD + The Mentalist + cola + 4 kilo Rabar.. oh wait.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rabarbra er dødelig i større doser. Spiser du 4 kilo (!) over en relativt kort periode (sikkert under 1 døgn) har du fått i deg en potensiell dødelig dose. Men bladene og røttene er mye farligere. Det er folk som har død av rabarbrablader i salat.

En lykkelig død altså :love: .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Rabarbra er dødelig i større doser. Spiser du 4 kilo (!) over en relativt kort periode (sikkert under 1 døgn) har du fått i deg en potensiell dødelig dose. Men bladene og røttene er mye farligere. Det er folk som har død av rabarbrablader i salat.

En lykkelig død altså :love: .

Æsj, heller en sur død :p

Lenke til kommentar

Rabarbra er dødelig i større doser. Spiser du 4 kilo (!) over en relativt kort periode (sikkert under 1 døgn) har du fått i deg en potensiell dødelig dose. Men bladene og røttene er mye farligere. Det er folk som har død av rabarbrablader i salat.

Det er litt feil. Det er bare bladene og røttene som er giftige. Rabarbra har blitt brukt som matretter i flere hundre år over hele verdenen. Alt fra paier til snop.

Lenke til kommentar

Her har det regna i hele dag, og jeg har elsket det. En sjelden gang er det utrolig herlig å gå seg en tur i regnet og bare bli gjennomvåt, men lykkelig, etterfulgt av et varmt bad. Veldig risky om man har noe viktig de neste dagene kanskje, men det har jeg jo ikke. :D

 

Forøvrig er Shpongle forbanna awesome.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Flirte når jeg hørte den gamle eksamensvaktdama si til en medvakt i det jeg gikk inn dodøra: "Se på det fine håret til den gutten!" :wee:

Lenke til kommentar

Sikkherhetskurs på bane! (aka. Glattkjøring). Så utrolig morro!

 

Kjørte bilen så hardt at den til slutt gikk varm, starta/stoppa av seg selv i nøytral uten at vi gjorde noe, og hele driten rista som en traktor. Så nå står bimmern på verksted... :!:

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...