Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje en litt spesiell post, men uansett:

 

 

 

Jeg har hatt en klump med ørevoks i midt høyre øre i lang tid. Mellom ett og to år. Den blokkerte ikke hørselen min, men jeg kunne kjenne at det var en slag sfærisk klump som satt løst innerst i øregangen min. Til tider merker jeg den ikke, og i perioder var den svært irriterende.

 

På arbeidsplassen min har vi en veldig grundig helsesjekk én gang i året. De siste to besøkene har legen sagt at jeg har mye ørevoks, men at øregangene mine heller nedover, og at det vil renne ut av seg selv over tid. Vell, den klumpen har i hvert fall blitt liggende.

 

Inntil nå! Jeg har nettopp kommet meg etter en to ukers lang ørebetennelse (jeg har ikke hatt ørebetennelse siden jeg var sånn 5 år gammel). Da hevelsen gikk ned, føltes øregangen min veldig bra! Jeg dytte forsiktig inn en bomullspinne (vet man egentlig ikke skal gjøre det), og til min store overraskelse var ørevoksproppen min helt borte!

 

Den følelsen av å være ren, etter halvannet år med et skitten høyre øre, er helt ubeskrivelig! Jeg har fått en ny, frisk start på livet!

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den følelsen av å være ren, etter halvannet år med et skitten høyre øre, er helt ubeskrivelig! Jeg har fått en ny, frisk start på livet!

 

Minner meg på hvordan det er å vann i øret i flere timer som ikke vil vekk, men når du legger deg på kvelden kjenner du at det renner sakte ut, man kjenner en fantastisk varme nedover øret og en deilig følelse av frihet i øregangen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg har hørt om det trikset, og burde selvsagt gjort det for lenge siden.

 

Problemet er at jeg er en prokrastinator av rang, og som sagt var det irriterende kun i perioder. Hver gang det gikk over, sluttet jeg å tenke mer på det.

 

Jeg ble glad av å lese dette jeg. vet ikke helt hvorfor, men å vite at det finnes noen som utsetter ting så til de grader bare gjør meg, glad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...