Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Det er løgn. Det er ingenting som heter høy forbrenning. Du er ikke en overmenneskelig maskin som kan spise 3-4000 kcal om dagen uten å legge på deg (hvis du ikke er ekstremt høy, veltrent eller har en sykdom som gjør at du driter ut alt du spiser). Du bare overdriver inntaket, akkurat som overvektige underdriver det, og klager over at de blir feite bare de ser på salat. Det er ikke hvordan fysikk funker.

Pussig da at Locklear ikke la på seg under Melrose Place , hun skal visst ha være DEN storspisern mht burgere uten å legge på seg :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter at "Ting som irriterer så grenseløst" en tilsynelatende evigvarende telletråd der man spyr edder og galle ut over folk som snufser på bussen og folk som trommer med penn på lesesalen for å nevne noe, burde jo en tråd med et litt koseligere budskap også ha livets rett. Derfor synes jeg vi burde ha en tråd for ting som gjør en glad, det kan være små episoder man opplever eller bare ting generelt.

 

Jeg fant en hentelapp til Komplett i posten min, det gjør meg glad wub.gif I tillegg hadde jeg bare koselige og hyggelige kunder på jobben i hele dag, og det er alltid så deilig.

 

...hva med dere inv_biggrin.gif?

 

(Hvis du er sur fordi denne tråden bare handler om hyggelige ting, og ikke tillater sutring, tilbake til whinetråden med deg nå)

 

Er mye man kan bli happy av. Av og til bare små-ting. 

 

Det som gjør meg mest glad i livet er faktisk å se at andre blir glade pga meg. Gjøre noe for andre. Glede andre. 

Og når jeg får høre tilbake: "Du gleder meg. Du gjør meg så glad". Det er livets herlige kommentarer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...