Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Dama mi er arbeidsledig.

Hun bruker dagene på å trene hundene, vaske, rydde osv.

Når jeg kommer hjem er kjøkkenet ryddet, platene og kjelene står klar til at jeg kan lage mat, for jeg elskerrrr å lage mat.

 

Dette er fantastisk. Lenge leve 50. tallets kvinnesyn.

Neida, men det er ganske digg som det er nå.

Jeg tjener pengene, hun gjør en innsats hjemme.

Men hun finner vel en jobb snart og da må begge rydde. Blææ

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man blir kontaktet på facebook av en person som man ved livets tilfeldigheter er bestemt å dele et stort eventyr med seinere. Og du føler bare at du aldri har snakket med noen så interessant og morsom og som komplementerer din egen humor så godt og som man tilsynelatende deler så utrolig mye med... Og dét bare over facebook chat. Og du føler at dere allerede er venner før dere har møttes irl engang.  :D Og vi kommer selvsagt til å møtes irl også, og jeg gleder meg så sykt til å bli kjent med henne.

Men så kommer man jo selvsagt ikke unna den mistanken om av vedkommende bare er sånn med alle, og at det ikke er noe spesielt bånd. At man kanskje er en Ikaros som flyr for nærme solen, og vil bli skuffet sener. Men uansett, det vil ikke gjøre meg noe. Nå nyter jeg bare følelsen og alle dagdrømmene og selvtilliten det gir. Åhh, så deilig.  :laugh:

Lenke til kommentar

Utsatte noe jobbrelatert veldig lenge og sa jeg skulle få det ferdig i løpet av uka, men det viste seg å være omtrent umulig å skrive en slik spørring/kode for å hente ut dataene som trengs og generere en rapport ut i fra det.

Deadline var kl 12 i dag, fikk litt masete mailer av sjefen i stad... kl 11:30 fikk jeg en glimrende ide som var akkurat dum nok til å fungere.

 

Da kan jeg ta påske med god samvittighet!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Høre på Jokke levende i live så lenge det varer.

 

Oppdage at dette er en genial innspilling av et en gang norges beste band, som jeg før synes var snøvlete og uskarpt.

 

Men du for et live opptak dette er, og Jokke er i storform og slettes ikke dritings..

 

Må ha vært noe med anlegget.

 

Tida er inne er med også, epic sang.

 

 

 

Heldigvis fikk jeg sjangs til å se de live i Oslo en gang etter militæret... Og det er den beste konsertopplevelsen min ever. Bare synd at min vietnamesiske våpenbror ble full og vasted, syk.

 

Men det fikk ikke jeg gjort noe med så sykt jeg digget musikken, var stagediving nivå... og et helt fantastisk publikum.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ikveld fikk jeg kontakt med  vietnameseren våpenbroren fra lillehammer fy det er mange år sida nå, bare pga at jeg kom på det her på diskusjon. Fant ham på Gule sider.Vi er begge familiefedre nå.

vi var på jokkekonsert med dimmepengene våre, og vi hadde beinhard helvetesuke sultne som ulver når vi kom til Evjemoen og hugde innpå med pizza etter to uker møkkete øvelse helvetesuke inkludert i skauen uten rasjoner og med kjeks og kokt høne...

 

Jeg holdt på å sprenge Binh med en granat(øvelsesgranat) fordi jeg glapp den, vi mimret og lo godt en god kamerat...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...