Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Håper det ordner seg ikkespisgress, jeg har to dårlige erfaringer med krekittkort de siste to kreditkortene fikk jeg fordi jeg kjøpte en laptop på avbetaling fikk kredittkort på 20k i posten like etter fra Cresco front for Dnb og fikk kreditkort på 60000 fra Røde kors også DNB fordi jeg sendte inn bidrag til flykninger.

 

Skeptisk nå da det er mye bedre prosent på vilkår fra Skandiabanken og Remember.

 

Er ikke i minus og betaler alltid regningene, men komme til et punkt der jeg kommer til å be om rentefritalk

 

Begge kortene fikk jeg i posten etter at jeg støttet sultende i Afrika og flykninger i midtøsten skulle være gode vinster for fattige flykninger.- Fra ¨å være raus med månedlige røde kors bidrag til hjelpere så ble jeg fort tilbudt et DNB røde kors mastercard og fikk kritikkverdig 20000 i kredit på elkjøp for Cresko dnb for at jeg kjøpte en rimelig men grei HP Laptop på avbetalning.

 

Gøy så lenge du er i pluss ,med kredit men sånn som jeg som fiikk kredit ,med godt betalt jobb i industri så lemge til jeg ble psykotisk på jobb og heck your out of the game. No more truckkjøring og no more lageransvarlig eller skiftansvarlig.

 

lyspunket er at vi som har flyktet til Sverige fordi kona og nesten umgen ble kastet ut av Norge og godtatt i Sverige ved grensem er at mymdigheten i Sverige skyller oss 40000 i foreldrepenning og mer i bostatsbidrag.

 

10000 i ¨året i rente, betaler med glede, men føler at Elkjøp cresco og Røde kors utnyttet oss fordi vi gav 200 kr  noen mnd som ,medlem til fllyktninger og folk som slet. Dette er overgangen fra spilleavtomater og en ny gylden inntekt.

 

Vemer bare på foreldrapenning etterbetalt og bostadsbidrag. så går det opp i opp. men det har vi ikke kommet fram til før nå.

 

Røde kort som tagg og som jeg aldri dumme godtroende meg ikke skulle skrive under på charity tilbød meg 50000 og senere 20000 ekstra fordi jeg støttet flykninger..

 

Tung lekse lært. kjøp ikke på avbetaling på elkjøp, og ikke gi noe til røde kors. Har tatt vare på brevene deres der de tigger om å kaste 60000 etter oss i kreditt.

 

Skulle meldt meg på luksusfellen, men da skulle det vært fokus på kredittselskapenes lysky foretninger hvor de sender kreditkort med 20000 i poskassa di fordi du delbetalte laptopen med kredit. Vi har ingen bil leier hus og har liten jobbintekt. Så luksusfellen er nok ikke intressert annet enn de kna klistre opp inntekter og redbull etc,, vi har brukt av krediten fordi vi ikke har hatt jobb. Tung lekse lært og husker jeg slet med 5000 fra visakort og studielån på 60 k men dette overgår alt. Det er helt psykopatisk at Elkjøp kaster cresco kort etter folk som har kjøpt laptop på avbetaling.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle meldt meg på luksusfellen, men da skulle det vært fokus på kredittselskapenes lysky foretninger hvor de sender kreditkort med 20000 i poskassa di fordi du delbetalte laptopen med kredit. Vi har ingen bil leier hus og har liten jobbintekt. Så luksusfellen er nok ikke intressert annet enn de kna klistre opp inntekter og redbull etc,, vi har brukt av krediten fordi vi ikke har hatt jobb. Tung lekse lært og husker jeg slet med 5000 fra visakort og studielån på 60 k men dette overgår alt. Det er helt psykopatisk at Elkjøp kaster cresco kort etter folk som har kjøpt laptop på avbetaling.

 

 

Joda, men jeg synes ikke det bare er bankene sin feil at brukere ser på kreditt som sine egne penger. Med mindre jeg har missforstått deg, så fikk du ikke et kredittkort med 20000 kroner i postkassen, du fikk et kredittkort, hvor du var forhåndsgodkjent til å ta opp et forbrukslån på opptil 20 000 kroner. Avgjørelsen om å bruke dette som egne, inntjente og oppsparte penger, må nok legges på deg selv.

 

Som andre sier, kredittkort er en fin ting om man kan bruke det, men det er mange fallgruver. Jeg bruker det i hovedsak på to ting; reiser (både billetter, og forbruk, i hovedsak med tanke på sikkerhet), og på hverdagshandel for å tjene inn bonuspoeng. Men da er det viktig å ikke overgå det man evner å betale tilbake. Det er sikkert mange måter å gjøre det på, jeg har valgt å ikke bruke mer på kredittkortet, enn jeg har tilgjengelig på konto.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Når du klager på at pakken fra Amazon ikke har ankommet innen fastsatt tid, og du får tilbake frakten på hele 4,17£  :w00t: Fett nok. Da har jeg råd til en øl. Alle monner drar, sa musa og pissa i havet.

Lenke til kommentar

 

Skulle meldt meg på luksusfellen, men da skulle det vært fokus på kredittselskapenes lysky foretninger hvor de sender kreditkort med 20000 i poskassa di fordi du delbetalte laptopen med kredit. Vi har ingen bil leier hus og har liten jobbintekt. Så luksusfellen er nok ikke intressert annet enn de kna klistre opp inntekter og redbull etc,, vi har brukt av krediten fordi vi ikke har hatt jobb. Tung lekse lært og husker jeg slet med 5000 fra visakort og studielån på 60 k men dette overgår alt. Det er helt psykopatisk at Elkjøp kaster cresco kort etter folk som har kjøpt laptop på avbetaling.

 

 

Joda, men jeg synes ikke det bare er bankene sin feil at brukere ser på kreditt som sine egne penger. Med mindre jeg har missforstått deg, så fikk du ikke et kredittkort med 20000 kroner i postkassen, du fikk et kredittkort, hvor du var forhåndsgodkjent til å ta opp et forbrukslån på opptil 20 000 kroner. Avgjørelsen om å bruke dette som egne, inntjente og oppsparte penger, må nok legges på deg selv.

 

Som andre sier, kredittkort er en fin ting om man kan bruke det, men det er mange fallgruver. Jeg bruker det i hovedsak på to ting; reiser (både billetter, og forbruk, i hovedsak med tanke på sikkerhet), og på hverdagshandel for å tjene inn bonuspoeng. Men da er det viktig å ikke overgå det man evner å betale tilbake. Det er sikkert mange måter å gjøre det på, jeg har valgt å ikke bruke mer på kredittkortet, enn jeg har tilgjengelig på konto.

 

 

Jo, men dette at givere til røde kors får 50000 kreditkort og siden 10000 ekstra når man har lav inntekt og ikke noe eiendom..

 

Høres fishy ut...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Er det dyrt? Hvor henvender jeg meg eventuelt om jeg er interessert i bartevokseribusinessen? Noen nettsider jeg kan snoke på?

 

Aner ikke hvor du bor, men om du bor ved en grei by størrelsesmessig er det store sjanser for at det er en barbershop der. Der får du kjøpt masse stuff for skjegg og bart. 

 

Eller så har man alltids GraabeinBarbershop, og Cut Throat (som forøvrig er den lokale barbereren jeg går til for å klippe/stusse skjegg og bart).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...