Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er sant. Glemmer faen ikke når jeg hadde muntlig i matte på ungdomsskolen. Fy faen for en sensor.

 

For det første så likte han tydeligvis han andre partneren min jeg var med da han fikk utrolig lette spørsmål mens jeg fikk drittvanskelig, pluss at partneren min fikk hjelp til å løse oppgaven han fikk av sensor, mens jeg fikk nada. Så den avslutningsdelen der gikk til helvete.

 

Så jeg sendte melding til læreren min som satt ved siden av sensor etterpå og spurte hvorfor jeg fikk drittkarakteren 3. Fikk beskjed om å dra opp igjen til skolen hvor jeg skulle få dypere forklaring på karakteren (er ikke dette noe jeg skal få med en gang etter fremføringen uansett, ifølge disse eksamensreglene?).

 

Så satt der og spurte begrunnelse og at det ikke var verdt bedre enn det jeg presterte (kan nevne jeg fikk 5'er på prøvemuntligen i matte jeg hadde et par dager før). Og hvorfor partneren min fikk en karakter bedre når han ikke kunne en pikk, hadde mye lettere oppgaver i fremføringen og fikk hjelp til å løse oppgaven sensor ga han (hjelp av sensor selv og læreren). Og det kunne han/de selvfølgelig ikke nevne da det er "hemmelig".

Ja så rant det mye piss ut av kjeften på sensoren (som også var tysker selvfølgelig), og etter jeg hadde hisset meg litt opp pga det sensoren sa som grunnlag var bare piss, så sa han så fint med armene i kryss: "jeg tror det er best du går". Fyfaen, gjett om jeg slemt igjen døren så håndtaket falt av og hele skolen kunne høre det.

 

Og sendte inn klage til skolen og fylkesmannen, og det som også er utrolig vittig, er at ifølge læreren så fant han meldingen(e) jeg hadde sendt til han etter fremføringen, om hvorfor og få bedre begrunnelse på karakter, "støtende" og "truende". :rofl:

Læreren min måtte vel også være enig med sensoren, jævla faking.

 

Han sensoren skulle vært skutt i hodet, tenkte å oppsøke han men fant ut at det blir bare et søl.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Han sensoren skulle vært skutt i hodet, tenkte å oppsøke han men fant ut at det blir bare et søl.

 

Ro deg fullstendig ned du, nå, lillegutt. Stor i ord, men liten på jord, tror jeg vi sier.

 

Fyfaen, gjett om jeg slemt igjen døren så håndtaket falt av og hele skolen kunne høre det.

 

Jeg gjetter "nei".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...