Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til dels uenig med deg, IceBlitz.

arbeidsmoralen og intensiteten på nordmenns arbeid er en av de beste i Europa. derfor har vi kortere arbeidsdager enn andre land, vi har tilnærmet null "ubrukelige" jobber, som en dude til å trykke på opp og ned knappen i heisen, eller åpne døren inn til toalettet på resturanter, som i f.eks USA.

Streik som våpen er en av hovedgrunnene til at vi har det likeverdige samfunnet som vi har idag.

Jeg sa til dels, fordi jeg er enig i at streiken kunne vært over nå, og at regjeringen har gitt et godt tilbud, og vi bør venter til krisen i Europa er mindre alarmerende enn i dag.

 

EDIT:

OT: ferdig med alle skriftlige eksamener, bai bai dikttolkning og dype paralleler til romantikken.

Endret av Ntaw
Lenke til kommentar

idiot

Hva er galt med å være glad for at streike fortsetter?

 

Fordi det bare bekrefter den allerede elendige arbeidsmoralen i Norge der folk vil jobbe minst mulig men krever og klager over lønna konstant.

 

Antar at du føyer deg inn i denne gruppen siden du stille det spørsmålet du nettopp gjorde.

Har ikke akkurat noe problem med at det er streik, siden jeg går på ungdomsskolen, og der gjør vi ikke akkurat mye for tiden uansett.

Lenke til kommentar

Kvinnfolk som jogget i trange tights når jeg var ute å luftet terrengsykkelen i går,og det at flere slike flotte kvinnfolk slo av en hyggelig prat var jo bare toppen av kransekaka.

 

Flere slike kvinner takk.

Kvinnfolk i trange tights, eller kvinnfolk som slår av en prat? Trafikkfarlige er de hvertfall. Har holdt på å kjøre av veien et par ganger allerede når det er ett. stk joggebiff ute på tur.
Lenke til kommentar

Kvinnfolk som jogget i trange tights når jeg var ute å luftet terrengsykkelen i går,og det at flere slike flotte kvinnfolk slo av en hyggelig prat var jo bare toppen av kransekaka.

 

Flere slike kvinner takk.

Kvinnfolk i trange tights, eller kvinnfolk som slår av en prat? Trafikkfarlige er de hvertfall. Har holdt på å kjøre av veien et par ganger allerede når det er ett. stk joggebiff ute på tur.

 

Begge deler,ja takk(kom inn fra sykkeltur for 1 time siden,og samme skjede da).

Merkelig nok så er det utrolig mange i alle aldre som begynner med å spørre om hvorfor,eller er det virkelig mulig å sykle her når jeg vrenger terrengsykkelen ned en vanskelig kneik.

 

Er bare hyggelig å snakke litt med fremmede,skjer faktisk veldig ofte når jeg drar sykkelen med meg på fjellet,eller i skogen.

Har faktisk noen hjelmkameraopptak der folk bare begynner å snakke til meg når jeg sykler,kanskje jeg ser veldig snill og grei ut(hadde de bare visst hvilke skitne tanker jeg egentlig har :grin2: )?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...