Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje off topic, men siden denne tråden fokuserer litt på personlig utvikling skader det vel ikke å slenge det inn her. Ett år etter at jeg ble dumpa har jeg bestemt meg for at nå er det på tide å rette opp skøytene og ta selvtilliten tilbake! En del av dette er å føle seg litt fjong og sexy. Å sosialisere med fremmede skal jeg prøve på i morgen, i kveld tok jeg meg derimot til butikken i ett noget dristig antrekk. Tanken var å overbevise meg selv om at folk ikke så på meg og tenkte nedlatende. Vel... Mange tenkte sikkert "tøyte!" Men jeg prøvde å overbevise meg selv om at alle reagerte positivt. Altså ikke direkte ett skrik om oppmerksomhet, tanken er å overbevise meg selv om at de som tror det er det ikke tror det. Jeg vil ikke gå ute blant folk og føle at alle ser på meg og tenker negativt om meg .

Kort sagt pusher jeg grensene mine litt. Målet er å gi faen i hva andre tror og tenker og bli glad i og like meg selv.

Forsøket var egentlig ganske vellykket.

 

Skal spare dere for helbildet, men jeg kjørte skank stilen.

 

Hører med i historien at det aldri før har vært kaldere å gå til Kiwi.

Lenke til kommentar

Jeg må skrive ned noen linjer om jula i år. Helvette så jævelig den har vært :p

 

Siste gang jeg dro ut før jul; Hadde en sure thing med 2 damer fra tinder i hovedstaden. Fått utveksla nr, og alt var på den beste glien ever, sikra meg 2 (bare mtp hvis den ene blei for dritings elns) Kvelden endte opp med at en kompis klarte slå telefonen ut av hånda mi, så skjermen knuste. Jeg kunne ingen nr i huet, og hadde enda ikke avtalt hvor jeg skulle treffe noen av jentene... Hadde også kun konsentrert meg om og ha det gøy med kompiser, så 5 min før stengetid når dette skjedde blei jeg så sur at jeg gav opp og stakk hjem.

 

2.Juledag; På besøk hos slekt i en anna by. Brukte enormt med krefter og energi på og hooke opp med ei vanvittig fin dame som er noen år eldre, det så ut til virkelig og gå veien. Før vennina fant ut at hu skulle bli zombiedrita og måtte eskorteres hjem, jeg sa jeg kunne ta følge. Jeg rakk og få dama aleine i 2 sek, gikk for makeout reponsen var upåklagelig. Hu spurte om hu kunne komme hjem til meg etterpå, jeg sover vegg i vegg med tante og onkel, så ikke så akutelt. Hu gjorde det samme. Vennina måtte følges, og jeg fikk en spydig kommentar av vennina. "Synd det ikke blei noe på deg i kveld da kjekken, Vræalhhæhæ" Gav opp livet og slepte meg hjem.

 

Lørdag; Sitter inne på en uteplass, tilbyr ei dame jeg hadde fått god tone med og få ei øl hvis hu kjøpte en til meg og. Hu kommer tilbake med 2 øl og vekslepenger, sa jeg var litt misfornøyd med behandlingstida på tjenesten hennes, og hu tilbydde meg ett kyss som bot for skadene. Vi skulle hjem til henne, UMULIG og få tak i taxier eller kompiser som kjørte. Da kom 2 guttevenner av hu og klarte og lure oss med på nach fordi de fiksa piratl på 1min, der cockbloka de meg så mye at jeg bare kunne dratt hjem etter fem min.

Nyttår; Treffer ei sykt søt jente ute, hun drar med meg ut, vi skal på nach hos en kompis av henne. Drar dit, vennina hennes finner seg og en type, de skal gå hjem. Nå er jeg og dama på vei inn på ett rom på nachet som verten hadde sagt vi kunne låne. Vennina ringer, typen som hu hadde rota med var ikke lenger snill gutt, vi måtte ut og redde henne. Alt går igrunn greit, vennina sier at hu kan gå hjem aleine. Vi går tilbake, finner ikke riktig navn på dørklokka, og mobilen til personen med seng er avslått. Kan fortsatt ikke dra hjem til meg, drar til dama. Tar igjen vennina på veien, hu er emo, må bli med oss og sove. Fåreslår trekant, jentene begynner og kysse, en mobilen ringer, nok ei vennine i full krise, hu kommer deisende inn døra 1 minutt seinere. Jeg får mentalt breakdown pga all motgang i livet. Ender opp med at alle 4 sover i senga.

 

Note 2 self, lei hotell neste gang....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hahaha. Likte hvordan historien bygde seg opp til tidenes clusterfuck på slutten. Er godt å høret at jeg har hatt hellet med meg for en gangs skyld og. Var ute maks 30 min i hele jula og fikk full uttelling.

 

Også litt merkelig hvordan venninner er ift kompiser. Om jeg hadde fått ett eller annet problem på byen, og visste en kompis kunne hjelpe meg, men at han hadde dratt eller skulle dra med en dame så hadde jeg faen meg klart meg sjæl om jeg så måtte gå hjem.

 

Selv om det er dyrt, er det ofte verdt investeringen med hotell når man er et sted man ikke kan komme seg hjem til seg selv eller har fikset et noenlunde privat sted på forhånd. Sjelden jeg har måttet dra tilbake til hotellet med uforettet sak de gangene jeg har leid rom. Mentalt sett gir det også peace of mind når man er ute og man slapper bedre av, enn hvis man stadig tenker på at faen, jeg har ingen steder å ta de med hvis jeg møter noen. Istedet for å begynne å styre med nasch eller overbevise henne om at hennes sted er et godt egnet sted og at du gir faen i om det er rotete, at oppvasken ikke er tatt, det er glatt i trappen eller naboen har en baby som skriker eller whatnot av merkelige unnskyldninger de kommer med for å ikke dra hjem til seg selv. Merkelig med det, men tror det bare har skjedd meg tre-fire ganger totalt at vi har dratt hjem til henne. Virker som at alle jenter bor sammen med noen, det er det største problemet.

 

Kanskje off topic, men siden denne tråden fokuserer litt på personlig utvikling skader det vel ikke å slenge det inn her. Ett år etter at jeg ble dumpa har jeg bestemt meg for at nå er det på tide å rette opp skøytene og ta selvtilliten tilbake! En del av dette er å føle seg litt fjong og sexy. Å sosialisere med fremmede skal jeg prøve på i morgen, i kveld tok jeg meg derimot til butikken i ett noget dristig antrekk. Tanken var å overbevise meg selv om at folk ikke så på meg og tenkte nedlatende. Vel... Mange tenkte sikkert "tøyte!" Men jeg prøvde å overbevise meg selv om at alle reagerte positivt. Altså ikke direkte ett skrik om oppmerksomhet, tanken er å overbevise meg selv om at de som tror det er det ikke tror det. Jeg vil ikke gå ute blant folk og føle at alle ser på meg og tenker negativt om meg .
Kort sagt pusher jeg grensene mine litt. Målet er å gi faen i hva andre tror og tenker og bli glad i og like meg selv.
Forsøket var egentlig ganske vellykket.

 

Bare pass litt på at du gjør dette for deg selv og ikke andre. Jenter legger gjerne vesentlig mer innsats i hvordan de ser ut enn hva vi gjør, og da blir fallhøyden også ganske stor. Desverre er det også alt for mange mannfolk som finner det for godt å si negative ting når de ikke får viljen sin, det har du sikkert erfart, så om du kler deg dristig må du også være forberedt på kommentarene.

 

På en annen side, for halvannet år siden kastet jeg hele garderoben og kjøpte alt nytt sånn i halvdesperasjon på at jeg aldri følte meg vel ute. Med det hjalp faktisk ingen verdens ting. Selv om jeg stod i speilet før jeg dro og syns jeg så.. vesentlig bedre ut enn før, var det like jævlig kjedelig på byen. Men det siste halvåret har jeg jobbet mye mentalt og det har hjulpet noe helt vanvittig. En ting jeg slet med før var at jeg aldri ble "full" og at jeg alltid bare ble sittende å prate med de jeg kom med. Promillemåleren dagen derpå bekreftet dog at jo, jeg ble faktisk full, men nå etter å ha jobbet en del med psyken merker jeg at jeg blir dobbelt så full som før, fordi nå klarer jeg å ha det vanvittig gøy mens jeg drikker og har funnet tilbake deler av mitt gamle "jeg" som pratet med alle og var ekstremt sosial.

 

Og noe helt annet som jeg kom på nå, som jeg nesten anser som en liten milepæl, er at i fjor så er det ingen jeg har ligget med som jeg ikke ville ha ligget med igjen, i motsetning til de fleste tidligere år :p

Lenke til kommentar

 

 

En ting jeg slet med før var at jeg aldri ble "full" og at jeg alltid bare ble sittende å prate med de jeg kom med. Promillemåleren dagen derpå bekreftet dog at jo, jeg ble faktisk full, men nå etter å ha jobbet en del med psyken merker jeg at jeg blir dobbelt så full som før, fordi nå klarer jeg å ha det vanvittig gøy mens jeg drikker og har funnet tilbake deler av mitt gamle "jeg" som pratet med alle og var ekstremt sosial.

 

 

Dette er noe jeg har slitt enormt med de siste månedene / halvåret. Har du noe tips?

Jeg kan være den som drikker mest i løpet av kvelden eller en liten periode. Kameratene mine jeg ofte drikker med, ender opp med å ligge å spy eller å sovne, mens jeg sitter der og tenker ''Hvorfor holdt jeg meg ikke edru slik at jeg kunne ha kjørt hjem nå''.

Lenke til kommentar

Vanskelig å komme med noe konkret siden det er sammensatt og noe jeg har jobbet med over tid, men jeg har også vært nøyaktig der du beskriver. Spesielt på fest hos kompiser hvor de andre har rølpa og røra til langt ut på morran og jeg har sittet der, antageligvis med like høy eller høyere promille og tenk fy faen å kjedeleg det her er.

 

En av tingene jeg kan komme på er at etter jeg flyttet fra der jeg studerte hvor jeg bodde i kollektiv, jobbet med masse kule folk samt som DJ i helgene så følte jeg meg etter hvert vanvittig ensom og synd på meg selv på en måte. At jeg måtte flytte hjem til mamma og pappa i en alder av 25 år var heller ikke like lett etter å ha bodd borte siden jeg var 19. Noe av det værste var da jeg etter hvert stadig drev å sammenlignet meg selv med vennene mine som nå hadde gått fra å være single partyhorer til å ha egen leilighet, dame, bil etc. Eneste positive jeg kom på var at jeg tjener bedre enn de fleste vennne mine, men likevel gjorde det at jeg sammenlignet at jeg følte meg veldig mislykket. Kjenner litt på det enda siden jeg veldig sterkt ønsker å finne meg en dame etter å ha vært singel i 3.5 år. Nå har jeg kun to kompiser igjen som jeg egentlig ikke henger så mye med som fortsatt er single.

 

Så, i fjor vinter fikk jeg konstantert en kraftig d-vitaminmangel og var rett og slett helt i bunnen av kjelleren. Etter et par måneder med 10 ganger anbefalt dagsdose begynte det å lysne litt innså jeg etter hvert at det er kun JEG som kan gjøre noe med livet mitt, og at det skjer faktisk ingen verdens ting om man ikke fikser det sjæl. Så bestemte meg for å prøve å finne ut hvor skoen egentlig trykket og da var det at jeg leste om en teknikk, tror faktisk det var i denne tråden, som gikk ut på følgende: Ta et papir og skriv ned alle negative ting du har i livet ditt. Absolutt alle ting du ikke liker. Så skulle man skrive ned hva som måtte til for at disse tingene skulle bli fikset. Jeg startet med de enkleste tingene, og i prosessen merket jeg at det begynte å ta seg mer og mer opp. Det er fortsatt noen ting på lista, og jeg oppdaterer den med jevne mellomrom etter hvert som ting dukker opp, men det har hjulpet meg med å ikke bli overveldet av dritt og negative tanker, og heller skifte fokuset over på å løse dem samt at jeg fikk oversikt over de forskjellige tingene. Etter hvert gikk det opp for meg at fuck me! Dette fikser jeg jo!

 

Det i forhold til drikkingen er noe som først har løsnet nå i høst og jeg kan egentlig ikke sette fingeren på det. Jeg tror det bare er summen av alle endringene i tankesettet, og det med å akseptere og føle seg vel med seg selv som har gjort at jeg nå klarer å ha det skikkelig gøy igjen. Klarer liksom å slappe av. Det eneste jeg har gjort av praktisk trening er egentlig å bare være en mer hyggelig og åpen person. Smile, hilse og snakke med f.eks folk som jobber i en butikk hvis jeg handler og sånne småting. Akkurat dette er et gjengangertips i tråden, og som kanskje kan virke veldig bagatellmessig, men i det lange løp hjelper disse tingene deg til å føle deg bedre.

Endret av Feh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

En ting jeg slet med før var at jeg aldri ble "full" og at jeg alltid bare ble sittende å prate med de jeg kom med.

AKKURAT sånn ender jeg ofte opp nå.

Men jeg er fullstendig klar over at det er helt min egen feil. Jeg går til barene det er litt chill stemning og ikke danseklubbene (jeg har ikke en rytme i kroppen så jeg driter meg bare om jeg skal danse) og blir liksom bare sittende. Går som regel etter en times tid fordi jeg kjeder meg.

Jeg sitter bare å speider etter andre som er der som jeg kjenner som jeg kan snakke med.

 

Det verste jeg vet er likevel når jeg havner på ett jentevors via feks de kompisene mine som er gay.

For de av dere som aldri har vært på ett jentevors før:

det er det nærmeste man kan komme helvete uten å få tredjegrads forbrenning.

Jentene sitter der å psyker ned hverandre ved å kun snakke om Ekskjærester, hjertesorg og en fyr de har rota med som viste seg å være dust.

Slike problemer er like hverdagslige som irritasjonen over høye bensinpriser. Og likevel skal de diskutere dette, til tross for at stemningen går rett ned.

Jeg kjenner lammelsen i venstresida begynner å sige til og tenker "nå kommer det! Nå kommer hjerneslaget!" og begynner å rote på mobilen etter noen andre som har vors som jeg heller kan dra til. Med min flaks uten hell.

 

Henger med dem på byen hver gang fordi jeg tenker at da bailer jeg dem bare når jeg finner noen andre å henge med. Flaksen slår til igjen. Ingen andre er ute.

Passer på å sitte diskret ytterst på bordet sånn at jeg lurer meg lettest vekk.

Litt fullere på dette tidspunktet og prøver å trenge inn i klikken og samtalen som foregår rundt bordet. De snakker fortsatt om gutter. Og jenter de hater. Jeg prøver å dra i gang en samtale om andre ting. "Hvor jobber dere nå, hva slags skole går dere"

Blir ignorert. Blir forbanna og prøver igjen. Null respons. Ingen vil snakke om noe annet enn menn og jenter som har ligget med crushet deres.

 

I frustrasjon utbryter jeg at ALLE har disse problemene! Det er en del av livet! Det går over! KAN VI SNAKKET OM NOE ANNET?!

Ingen respons. Merker at jenter synes ikke det er så kult å henge med meg.

Bailer.

Finner noen kompiser og henger litt med dem heller. Men setter meg fortsatt ytterst så jeg kan baile usett og gå hjem når jeg blir for lei.

 

Dog har jeg èn kompis som er vàr på alt dette og alltid kommenterer det når jeg går. Jeg sier feks at "går ut en liten tur jeg" eller "Stikker å kjøper meg no mat!" fordi jeg ikke orker høre at jeg alltid er den som går. Men å snike seg forbi haukeblikket til den andre kompisen min er umulig så jeg ender alltid opp med en kommentar om at jeg ikke kommer tilbake igjen uansett. ;(

Lenke til kommentar

Spare oss? :p

 

 

Kleint om moderator sletter det!

Hadde i hvertfall hæler, strømpene på bildet, skinnskjørt og liten skinnjakke med bare bh under. Så dro jeg glidelåsen litt diskret ned slik at det vistes.

Klokka var jo kvart på 11 på kvelden så det var ikke akkurat fullt hus og stormende jubel på butikken. Men det var ett par på min egen alder. Og forståelig nok snudde de seg litt etter meg når jeg kom kledd som jeg gjorde mens de selv stod der i termodress og tykke jakker.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Det høres ut som om du trenger en ny vennekrets, ciklide :) Er ikke noe vits i å henge rundt personer som ikke løfter deg opp. Venner er som kjærester, det finnes flere fisker i havet. De fleste jenter oppfører seg ikke sånn.

 

Jeg har kuttet ut alle tidligere venner jeg ikke føler bidrar med noe positivt i livet mitt, uavhengig av hvor lenge vi har kjent hverandre og hvor kult vi hadde det sammen engang tidligere i livet. Omgi deg med personer som trekker frem det beste i deg.

 

-------------------

 

Liker forresten ikke den nye ratingen til Hot or Not. Tar meg selv i å ofte trykke "hot" på jenter jeg ikke synes er pene, fordi de har så lav rating og jeg synes synd på de, og i å trykke "not" på jenter jeg føler har altfor høy rating i forhold til hvor pene de egentlig er, haha.

Endret av Coffee Break
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om formålet var å være sexy, men ikke billig?

 

Tanken var å overbevise meg selv om at folk ikke så på meg og tenkte nedlatende. Vel... Mange tenkte sikkert "tøyte!"

 

[...] bare bh under. Så dro jeg glidelåsen litt diskret ned slik at det vistes.

 

Hvis du leser hva du selv skriver. Følte du at du oppnådde det du skrev i det første innlegget? Jeg prøver å se det for meg, samtidig som jeg tenker at om jeg hadde observert en kvinne ute kun iført jakke og BH, og at det synes uten at man måtte kikke oppi jakka liksom, så hadde jeg nok tenkt for meg selv at det var en anelse dristig. Og grensen mellom dristig og billig er ofte svært tynn. Jeg hadde hvertfall uansett tolket antrekket, for å si det på en pen måte, som at hun ikke dro ut for å dra hjem alene. Personlig liker jeg egentlig best at jenter overlater mest mulig til fantasien. Må være mulig å bedømme om hun er feit eller tynn, men mest spennende med jenter som ikke spoiler alle fasonger og kurver med en gang man ser de.

 

 

AKKURAT sånn ender jeg ofte opp nå.
Men jeg er fullstendig klar over at det er helt min egen feil. Jeg går til barene det er litt chill stemning og ikke danseklubbene (jeg har ikke en rytme i kroppen så jeg driter meg bare om jeg skal danse) og blir liksom bare sittende. Går som regel etter en times tid fordi jeg kjeder meg.
Jeg sitter bare å speider etter andre som er der som jeg kjenner som jeg kan snakke med.

 

Det verste jeg vet er likevel når jeg havner på ett jentevors via feks de kompisene mine som er gay.

 

Jeg husker før at jeg lenge drømte om å være med på vors med bare jenter, helt til jeg en dag havnet der. Var i Bergen mens jeg var i forsvaret og jeg og to kolleger endte opp på et vors med 13 andre jenter. De fleste var godt over gjennomsnittet fine, men fy faen for en gjeng med brødhuer. Vi orket ikke å sitte der å høre på alt gnålet og gikk heller ut på kjøkkenet eller verandaen, så fikk heller de som var interessert i å prate om noe fornuftig komme dit.

 

Det er forsåvidt samme historien på guttevors. Når tre karer sitter å diskuterer hvor mange kalorier det er i en klementin, eller hvilken trener som nettop fikk sparken fra et premier league lag, da er det nok. Aller best er vors med noenlunde mix. Aller, aller best er vors med flere ukjente enn kjente, så man får utfordret seg selv litt og møtt nye folk. For min del er det ikke noe problem å dra på et roligere utested, men det fordrer at jeg faktisk kommer inn i en interessant konversasjon. Jeg liker meg best på nattklubb, eller steder man som har litt av begge deler, men jeg bytter fort ut dansingen til fordel for en spennende samtale om jeg kan det.

 

Tror ikke du skal bekymre deg nevneverdig om rytmekontrollen. Husker da jeg var 18 hatet jeg utesteder fordi man "måtte" danse og det gikk vel et års tid før jeg etter hvert dristet meg ut. Hadde mange venner som likte samme musikk på den tiden så fikk "trent" meg opp litt sammen med de så frykten for å drite meg ut gikk fort over. Uansett så vil hvert minutt du står der ute hjelpe til med å overvinne frykten siden du etter hvert vil erfare at INGEN, med mindre du danser med armer og bein i alle mulig retninger og vinkler, legger merke til hvordan du danser. Om jeg ser en som ikke er helt komfortabel har jeg mer lyst til å gå bort til henne og ta føringen og hjelpe henne litt i gang enn å le av henne liksom.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Jaa jeg hadde jo glidelåsen slik at jeg like gjerne kunne hatt på en topp med utringning.
Igjen så var tanken å lære meg selv å gi litt faen. Jeg vil beskrive det som halvveis vellykket.

Jentevors unner jeg ikke min verste fiende å delta på.

Jeg beundrer de av dere der ute som holder ut å bo sammen med kvinner.
Jeg er overbevist om at hadde dere prøvd å kjøre andre fila over en liten periode, så hadde det kun vært homofile menn igjen på jorda.

Angående det med å bytte venner. Jeg er veldig glad i de jeg har. Jeg vil ikke kvitte meg med dem. Men jeg kunne tenkt meg å kanskje hatt flere "gjenger" som ikke kjenner hverandre så veldig godt å veksle imellom. Mye av dette skyldes at vennene jeg har nå er den samme vennegjengen X'n min har. Jeg og han har i og for seg ett veldig godt forhold, så det blir ikke noe drama når vi fester sammen feks. Men det er på tide å bryte skikkelig ut.

Jeg vil altså ikke skippe de gamle vennene, men jeg vil ha andre venner til en liten avveksling.

Jeg ble kjent med en kar via jobb og møtte ett par av hans venner og trodde jeg hadde sjansen til dette tidligere. Likte veldig godt de av vennene hans jeg møtte. Men det ble liksom aldri noen flere vors sammen. Dette var også venner av han som normalt bor utenbys. Så de er ikke så ofte in town.

 

Det er jo som jeg har nevnt tidligere det jeg vil gjøre når jeg er på byen, få nye venner og ikke hooke opp med randoms. Og siden jeg går langt bedre overens med gutter enn jenter rett og slett fordi jeg føler jeg ikke får nok psykisk stimulans av (de fleste) andre jenter, så søker jeg naturlig mot gutter.
Og her er det mange skjær i havet! Da veldig mange gutter tror jenter som approacher dem bare teaser dem eller vil hjem å utøve sengegymnastikk. Det vil jeg jo ikke.
Så det ender med at jeg ikke tørr gå bort til noen fordi jeg er redd de skal tolke meg feil. Så jeg sitter liksom bare å venter på at noen skal komme til meg.

Og jeg blir utrolig glad når noen kommer og tar kontakt, men jeg har alltid den overhengende frykten for at det bare er en kar som vil ha litt action og sende meg hjem neste dag. For det er mange av de der ute! Kjipt når de bare går når de skjønner jeg ikke kommer til å bli med dem hjem og kaller meg kjedelig eller i verste fall blir sur og går å ser seg om etter ei anna jente i stedet. Det var en for ett års tid siden som ble skikkelig forbanna når jeg ikke ville bli med han hjem.

 

Jeg er redd dette ødelegger litt for de gutta som faktisk ikke er ute etter noe slikt men som bare vil snakke. Fordi jeg fort kan virke fraværende og uinteressert hvis jeg tolker dem litt feil.

Brent barn skyr ilden, osv osv.

 

Mye å ta tak i med meg selv dette året. Selvtilit, selvfølelse og tilitt til andre mennesker er tre store bautaer jeg skal jobbe med i 2014.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Føler ikke at sjansene mine forringes av alle de fittesafttørstige gutta der ute, kanskje snarere tvert i mot er det flere jeg møter som kommenterer at det er forfriskende å snakke med noen på byen som ikke prøver å kline med dem etter to minutter. Problemet er at jeg er så utrolig dårlig på å følge opp når jeg kanskje har snakket med noen og fått et nummer. Typisk så bor de langt unna, eller at jeg sjekker nummeret på opplysningen, finner navnet, ser bilde på face og tenker at de kanskje ikke var så pene likevel. Eller at jeg rett og slett bare ikke vet hvordan jeg skal følge det opp, hva jeg skal si osv. for å gjøre det klart at jeg er ute etter å date, ikke få en ny venn. Alt for mye kalde føtter, alt for lite gutsing.

 

Men det er litt vanskelig og. Blir jeg approachet så tar jeg det ikke umiddelbart som i at hun ønsker å sjekke meg opp for kvelden, men om jeg blir sittende å snakke med en jente en stund så tenker jeg som oftest at det ikke hadde vært dumt med selskap senere på kvelden. Nå er det litt kinkig og, fordi jeg kan godt finne på å invitere noen hjem, kun for å sove og å slippe å våkne opp alene, men dette misoppfattes uten unntak som at jeg har planer om lakenturn-konkurranse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...