Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er du, BIC?

22 år.

 

________________________

 

Fy faen dette er en bra video. Handler om usikkerhet, og hvordan man skal bli sikker.

 

http://www.youtube.com/watch?v=aE9QSuSxIMY

 

Anbefales sterkt, også til dere jenter ;) .

 

________________________

 

Møtte forsåvidt en DJ i går som jeg har møtt et par ganger tidligere. Han driver og spiller rundt omkring i "hele verden", men spilte i går på en av de lokale utaplassene da han er her i fra. Fy faen han hadde en chill energi, veldig inspirerende, og ikke minst at han lever av å spille musikk :) .

 

_________________________

 

Vet nå litt hva jeg gjorde galt i går, jeg kjørte ikke på ordntlig med de hotteste. Det var et par stykker som var jævlig hot i går, men endte med at jeg ikke snakket så mye med dem.

 

____________________________

 

Ute i går. Interessant kveld, og glad jeg hadde noen fuck ups (siden jeg ikke hadde massiv suksess).

 

____________________________

 

Fredag i dag :D .

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Gårdagen var bra. God musikk (hip-hop) og mye dansing :) . Min dansing er faen meg awesome, hahahhah :p .

 

________________________________

 

Å dra ut hver dag er faen meg the shit.

 

Drev å leste en del i en bok som heter "Tao Te Ching", handler om å "ikke være" tror jeg. Er en slags diktsamling med dikt som dette:

 

He who stands on tiptoe

doesn't stand firm.

He who rushes ahead

doesn't go far.

He who tries to shine

dims his own light.

He who defines himself

can't know who he really is.

He who has power over others

can't empower himself.

He who clings to his work

will create nothing that endures.

 

If you want to accord with the Tao,

just do your job, then let go.

 

Derfor var jeg i går veldig inspirert til å bare følge "flowen".

 

Endte som sagt med at jeg danset hele kvelden, men snakket og klemte en del jenter. Var også en dame der som var kommet med broren, endte med at jeg og hun kysset, også kom broren opp fette sur :p , og så noe slikt som "gå".

 

Var mye kjentfolk ute i går, så det gjør det jo forsåvidt en del enklere å prestere.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Er det mange jenter som pleier og approache gutter dem synes er kjekke, pene, deilige, søte whatever floats your boat?

 

Kan jo utdype hvorfor jeg spør, var ute igår hadde dårlig kveld egentlig fordi jeg er så jævlig opphengt i en jente innerst inne. Anyways bestevenninna mi var der og det var bra for hun fikk meg i bedre humør så jeg begynte og danse. Gikk kanskje 1min så kommer en blonde bort til meg, så hun liksom tittet på meg. Hun begynner og grinde, jeg tenker. Ok, hva skal jeg gjøre nå. Følte egentlig ikke for å gjøre en dritt bortsett fra og ditche hun. Men jeg ga hun en sjangse og tenkte kanskje hun får meg i bedre humør. Så for ikke virke skikkelig douchebag spør jeg hva hun heter før jeg kliner med hun. Kliner en liten stund så ditcher jeg hun for det var kjedelig. (Ja, jeg var sikkert minst like kjedelig og)

 

Litt seinere ser jeg en gammel venninne fra barnehagen når jeg var 5 år. Så kommer hun bort og bare: kan du passe på ølen min? Og jeg så snill som jeg er sier ok. Også plutselig sier hun: ÅÅÅÅ, det er deg jo. Jeg husker deg fra barnehagen. Veit du hvorfor jeg husker deg? Også fortalte hun om engang jeg pissa på meg elns. Anywho nå i etterkant føler jeg hun brukte det med ølen og barnehagen for å snakke med meg. Endte opp at vi snakket i 1 time elns og gikk litt rundt osv. Hun ville at jeg skulle spandere på hun men det er jeg for god for. Hun drar meg rundt hele klubben, holder meg i hånda tar på meg osv. Kysser meg på kinnet og sier jeg er så snill osv.

 

Burde jeg prøvd meg her eller? Hun drev og snakke så mye om eksene sine og at de var her så jeg ble litt satt ut av det og bare jatta med for ikke virke uinteressert i hun. For hun er ganske pen og bra kropp.

 

Og til dere jenter som er her. Hva tenker dere om dere ser en average kar (min egen mening om megselv, hva alle andre sier går meg hus forbi) også får dere øyekontakt, kanskje sånn 1-2 sekunder også ser han overlegent bort. Som at han er liksom for god for deg på en måte. Merker jeg har begynt og gjøre det veldig mye i det siste, spesielt med meget pene jenter. Kanskje jeg gjør det fordi jeg usikker på meg selv og det er en forsvarsmekanisme?

 

Merker jeg får mye øyekontakt med jenter, men noen ganger så er det vanskelig og tolke det.

Lenke til kommentar

Har samme opplevelsen selv. I det daglige også, jeg møter utrolig ofte blikkene til folk. Så jeg tenker at enten så er det bare jeg som kikker veldig mye på andre, eller så er det mange som kikker på meg. Jeg kikker jo selv kun på mennesker jeg synes er pene eller veldig rare, men om folk kikker på meg fordi jeg er stygg, pen eller fordi jeg er en av de 2% av verdens befolkning som har grønne øyne vet jeg ikke :p

Lenke til kommentar

Har samme opplevelsen selv. I det daglige også, jeg møter utrolig ofte blikkene til folk. Så jeg tenker at enten så er det bare jeg som kikker veldig mye på andre, eller så er det mange som kikker på meg. Jeg kikker jo selv kun på mennesker jeg synes er pene eller veldig rare, men om folk kikker på meg fordi jeg er stygg, pen eller fordi jeg er en av de 2% av verdens befolkning som har grønne øyne vet jeg ikke :p

Høres sikkert jævlig skrytende ut, men jeg tror selv personlig jeg flink til og seduce med øynene. For flere jenter jeg har klint med hvor jeg ikke har trengt å si mer enn 1 setning.

 

Også er det jo noen mennesker som har sånn glow i øyene som alle bare legger merke til og blir helt oppslukt i.

Lenke til kommentar

Jeg sliter også veldig med blikk. Føler at hver gang jeg ser opp eller mot noen så ser de alltid på meg. Jeg smiler alltid da, men så ser jeg bort og går videre men så fort jeg ser opp igjen så møter jeg et nytt blikk. Det er direkte slitsomt til tider, har alltid trodd at alle har det sånn og at det bare er meg som ikke takler det. Godt å se jeg ikke er alene

Lenke til kommentar

Flere som har gitt meg ros for øynene mine og.

Jeg klarer jo ikke ta ett kompliment om det stod av livet så jeg skyter som oftest tilbake med en kommentar at øynene mine ser så dårlig at jeg vil ha nye fordi de gamle ikke virker, eller at han kan få dem og at de kommer med linsene.

 

Jeg og suger på å holde blikket. Om jeg ser på noen jeg synes er kjekke og de møter blikket mitt så holder jeg max ett sekund før jeg ser sjenert ned i bordet eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg testa ut det der med blikk en gang jeg var i byen. Å holde blikket helt til den andre så bort.(jenter)

 

Og utrolig nok trur jeg 2-3 stk ble flaue og smilte sjenert mens de kikket bort for å så kikke tilbake igjen.

 

David D. sier at å ha øyekontakt for å se bort og så opprette øyekontakt igjen er lav status, mens å kikke vekk med en gang og ikke se tilbake er høy status. Å holde øyekontakt til den andre ser vekk er også høy status.

Lenke til kommentar

Da kan jeg vel si at jeg har blitt litt lei av å dra på byen. Vært ute 11 ganger på 14 dager, og det er ikke tvil om at det funker hest å bygge momentum.

 

I går greide jeg å bli ganske frekk mot slutten av kvelden. Var vel litt full, og for stoket. Men jeg tror det bare var bra egentlig.

 

Det jeg skal satse på mer framover, er å få henne til å investere mer i meg. Om hun ikke investerer noe i meg, så har hun lettere for å gi slipp på meg.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Jaja. Var på fest i går og dro ut i 2 tiden for å møte en venninne. Var nesten helt mørkt da jeg dro ut etter litt for mange shots, men hun var minst like dritings så det gikk greit. Måtte fekte vekk et par innpåslitne mannfolk, men fikk henne med hjem til slutt. Må si det er litt merkelig å pule noen som overhodet ikke lager noen lyder.

Lenke til kommentar

Bryt aldri øyekontakten først. Ikke se vekk før jenta ser vekk. Hvis noen holder øyekontakten (noen du ikke snakker med, that is) så er det 98% av gangene fordi hun er interessert. Hvis du er en mann og bryter øyekontakten fort virker det som om man har dårlig selvtillit.

Det jeg alltid har hørt også. Men noen ganger føler jeg det for kan bli litt creepy om du holder for lenge, med mindre du smiler elns tilbake.

 

Jaja. Var på fest i går og dro ut i 2 tiden for å møte en venninne. Var nesten helt mørkt da jeg dro ut etter litt for mange shots, men hun var minst like dritings så det gikk greit. Måtte fekte vekk et par innpåslitne mannfolk, men fikk henne med hjem til slutt. Må si det er litt merkelig å pule noen som overhodet ikke lager noen lyder.

Relativt kjedelig, eller?

 

 

 

Kan dele en historie om min gode venn. Vi dro ut på fredag var stort arrangement på en klubb i lillestrøm. Kompisen min er ikke den flinkeste med damer, men litt utpå kvelden så ser jeg han med en afrikansk dame. Og jeg tenker "good for you". Er jo bra gjort av han, også litt seinere så skal vi dra hjem. Vi finner han og denne jenta så vi begynner og dra i kompisen vår om at han skal være med hjem. Men neida, hun jenta river han tilbake og hun var faktisk ganske sterk. Så vi drar alle kommer seg vel hjem og ingen hører fra kompisen vår.

 

På lørdag prøver de og ringe, men ikke noe svar. Sånn 03 finner de ut at de skal kødde med han og ringer, plutselig i andre enden hører de en jente som svarer: Ja, hallo? Er erik der? spør vi. Hun svarer: Nei, han sover. Jeg heter amanda, men dere kjenner meg ikke. Summetone. Hun bare la på, vi tenker ok wtf. Men kult for han. Så idag begynner vi og lure litt, ingen har hørt fra han siden fredag og alle folka har ringt han 10 ganger vær minst. Ikke noe svar, bare ringing kjempe lenge. Vi begynner og pusle sammen bitene og er redd for at han har blitt kidnappet. Vi begynte serr og lure, det var faktisk ganske creepy. Heldigvis fikk vi en melding for 1 time siden hvor han fortalte at han ringer imorgen. Og jeg regner med at han har en sjuk historie å komme med forhåpentligvis!

Lenke til kommentar

Det jeg alltid har hørt også. Men noen ganger føler jeg det for kan bli litt creepy om du holder for lenge, med mindre du smiler elns tilbake.

 

Så smil da! :wee: Og så approacher du henne. Så lenge det er øyekontakt er det ikke creepy, det er først når man stirrer lenge på en person som ikke enser deg det er litt creepy. Man må se an situasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...