Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stod utafor en nattåpen spiseplass i natt utsultet og jævelig og skulle spise ett stykke pizza og da kommer det en kis bort til meg å vaser om at:

 

- "Nai nai! Do må ike spise pizza! Væt du ka dæm har i den pizza?!"
- "Katt?"
- "Do bli fait av den pizza! Do er fin nå! Vi gotta vil ike ha feite jente!"

- "Jeg spiser jo hva faen jeg vil? Driter i om jeg blir feit!"
- "Vi vil ha tynne jenta!"

På dette punktet kom en kompis å blanda seg inn fordi han oppfattet fyren som veldig frekk.
Jeg stilte meg opp i trynet på fyren og stappa hele pizzastykket i kjeften så ost ost og kjøttdeig hang utav kjeften på meg. Fyren bare: "HON SPISE SOM EN MANN!"

 

Hahah så gikk jeg.

 

Because I Need Change; er dette noe du ser på som en bra "åpning"? Eller var dette bare en forkjemper for ett pizzafritt samfunn og tynne jenter? Etter å ha sett meg stappe ett helt stykke i kjeften i ett jafs kommer han nok aldri til å spise pizza igjen sjæl.
Kort prosses!

Men for all del. Det var jo fint av han å bekymre seg for helsa mi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, siden det er nyttår og nye muligheter. Så skal jeg glemme det gamle, starte på nytt og dra ut så ofte som mulig.

 

New year, new me. Bullshit.

 

Og for dere som har lyst på en latter, så startet jeg nyåret med og sende endel rett og slett tilbakestående meldinger til noen personer som ikke var så veldig smart. Sitter nå med den kleineste følelsen i verden, og har litt lyst til å slette alt av sosiale medier og bo i ødemarken resten av livet. Du kan søke på definisjonen på idiot også kommer navnet mitt opp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hahah få høre!

Long story short.

 

Hooker jente, snakker med hun, fucker opp alt.

 

2 uker seinere starter i klasse med bestevenninne.

 

Time passes, jeg kommer ikke over hun. Er ganske sikker på at bestevenninna veit om det.

 

Midt i desember drar jeg på fest, møter en annen bestevenninne av hun. Forteller alt som skjedde, før høre at hun er noen ganger sånn og at du ikke skal ta det personlig eller at hun mente noe med føleser.

 

Drakk mye igår, ble skikkelig god stemning. Så jeg sender hun snap, etterfulgt av at jeg sitter på tlf og lot en venninne lese gjennom alle meldingen. Hun syntes synd på meg :p Så begynner jeg og skrive en melding også greide jeg trykke på send.

 

Hun leker skikkelig overlegen og bare: husker ikke hva som skjedde jeg osv :p

 

Sender melding til bestevenninna hennes og spør om hun visste hvem jeg var før vi begynte på skolen og om hun hadde hørt alt.

 

Også våkner jeg i dag og bare, fml. Hva gjorde jeg igår....

Lenke til kommentar

Latinobabe? :D

Jepp! De er fantastiske, utrolig lidenskapelige, så enten i kjempegodt humør eller nesten rasende. Dessuten har de en helt egen måte å være fullstendig ærlige på, og å dele seg selv uten noen form for skam eller flauhet. Også var hun ganske fin og god i senga da.

Lenke til kommentar

Stod utafor en nattåpen spiseplass i natt utsultet og jævelig og skulle spise ett stykke pizza og da kommer det en kis bort til meg å vaser om at:

 

- "Nai nai! Do må ike spise pizza! Væt du ka dæm har i den pizza?!"

- "Katt?"

- "Do bli fait av den pizza! Do er fin nå! Vi gotta vil ike ha feite jente!"

- "Jeg spiser jo hva faen jeg vil? Driter i om jeg blir feit!"

- "Vi vil ha tynne jenta!"

På dette punktet kom en kompis å blanda seg inn fordi han oppfattet fyren som veldig frekk.

Jeg stilte meg opp i trynet på fyren og stappa hele pizzastykket i kjeften så ost ost og kjøttdeig hang utav kjeften på meg. Fyren bare: "HON SPISE SOM EN MANN!"

 

Hahah så gikk jeg.

 

Because I Need Change; er dette noe du ser på som en bra "åpning"? Eller var dette bare en forkjemper for ett pizzafritt samfunn og tynne jenter? Etter å ha sett meg stappe ett helt stykke i kjeften i ett jafs kommer han nok aldri til å spise pizza igjen sjæl.

Kort prosses!

Men for all del. Det var jo fint av han å bekymre seg for helsa mi.

Om han fant det artig, så var det en bra åpning :p . Nei, jeg vet a faen hva som er bra. Fant du det artig?
Lenke til kommentar

Jupp.

 

Men nå har jeg faktisk driti meg ut så mye som går ann, så sånn sett så kommer det her bare til å gjøre ting bedre i fremtiden. For nå til ettertanke så er det jo egentlig bare patetisk av meg og bry meg så mye. Det er som piss i havet, ubetydelig!

Å drite seg er jævlig bra. Du må brenne noen broer, ellers vil du ha for mye å tape.
Lenke til kommentar

Å drite seg er jævlig bra. Du må brenne noen broer, ellers vil du ha for mye å tape.

Så nettop på rsd julien og den videoen hvor han snakker om å kontrollere jentene's følelser så i slutten de siste 2-4 minuttene så snakker han om akkuratt dette med og gi faen i ting å sånne sosiale normer og tørre å steppe over linja noen ganger.

 

er forøvrig den videon her, fra 18min til slutten ca.

 

http://www.youtube.com/watch?v=6WKDDwDhcjA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...