Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke sanger husker dere igjen etter en tur på byen? Da tenker jeg på sanger som har satt sine preg etter en eller annen handling.

 

Selv husker jeg veldig godt Cant believe it-Flo Rida, fordi 3 høye utlendinger tok tak(og kalte meg hvite nordmann, hvite avskum, hvite faen, hvit kvinnemishandler osv.) i meg fordi dem hadde sett meg kjøre kul bmw(egentlig en kjedelig familiebil etter min mening), som dem mener er bare for overklassen. Og jeg sa at da er det ihvertfall ikke noe dem skal kjøre rundt, fordi dem er så langt nede i samfunnet. Dem ble pissed off og trakk opp kniv og truet med å drepe meg. Jeg sa sålenge jeg ikke blir kebabkjøtt i sjappa dems så er jeg fornøyd. Kniven han ene hadde smuglet med seg inn var en liten drittkniv med ett blad på kanskje 4-5 cm. "Kaller du det en kniv? Det kaller jeg en dildo" sa jeg, og slo hardt i kniven med ett håp om å få kuttskader så jeg kunne gå til politiet for å få hjelp fra dem. I det jeg slo kniven så knakk den faen ut av skaftet hehe. Alt dette skjedde mens Cant believe it spilte i bakgrunnen på dansegulvet.

Hva har dette i denne tråden å gjøre? Ser ut som tråden er på vei til å bli "Ute på byen-tråden" og "Her kan du hente bekreftelse-tråden"

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Fy faen nå lo jeg godt. Det værste er, at i går så så vi faktisk på den filmen...

Hahah den er så jævelig bra! Oppdaget den på netflix forigårs og så den igjen da sjøl.

Har en drøm om at noen skal brøle det til meg en gang så kan jeg rope ett quote tilbake.

 

"SKRIK AT DU ÄR SEXTON!"

"JAG ÄR SEXTON!!"

"...Pröva fjorton..."

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Det skal du ikke tenke på. Jenter slapper meg på ræva også. Hele tida.

Var en fyr som dro hånda oppunder skjørtet på meg og "rætt hæm" en gang jeg rusla forbi baren på stedet jeg pleier henge. Snudde meg fort som fy for "miste" drinken i fanget på faenskapet men jeg ANER ikke hvem det var. Alle satt der likegyldige. Og alle var gamle nok til å være faren min... ;(

Lenke til kommentar

Det skal du ikke tenke på. Jenter slapper meg på ræva også. Hele tida.

Var en fyr som dro hånda oppunder skjørtet på meg og "rætt hæm" en gang jeg rusla forbi baren på stedet jeg pleier henge. Snudde meg fort som fy for "miste" drinken i fanget på faenskapet men jeg ANER ikke hvem det var. Alle satt der likegyldige. Og alle var gamle nok til å være faren min... ;(

 

Ups, noen av dem som spanderte en ny en på deg da? ;)

Lenke til kommentar

Mer tilknytning til sexen? Hæhæh om 9 mnd får du ett håndskrevet brev i posten.

Forøvrig smaker jeg ofte på utenlandsk mat. Pizza er jo en klassiker, og nudler med biff er alltid godt.

Fredagstaco er vel nesten en norsk klassiker nå? Vi er landet utenom italia som spiser mest pizza, hva med sushi? Thai-mat, kinesisk - mye godt fra utlandet.

 

Tyskerne har mye god pølse... Currywürst!!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...