Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Var vellykket for meg igår og! Ble litt bedre kjent med to jenter jeg halvveis visste hvem var fra før.

 

Det var jo klassiske lovelife historier og kjærleikstrøbbel jeg måtte høre om også denne gangen, men jeg satt bare å nikka og lata som jeg var intressert. Forøvrig har ikke andre jenter dratt meg med for å gå på do sammen siden barneskolen, (og heller ikke da var jeg komfortabel med dette) men jeg skjerpa meg og tøyde tolmodigheten ytterligere lengre siden jeg hadde en ålreit kveld igår. Jeg endte også opp som barnevakt for hu ene etter en stund før jeg klarte å lempe henne over på en kompis og løp hjem.

 

MEN! En ny venn er en ny venn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg var inne på for en side tilbake. Det handler egentlig mest om å slappe av, lene seg tilbake og la ting flyte. Det er så utrolig fort gjort å ende opp med den selvopptatte tanken om at sin egen tilstedeværelse er nok til at kvelden blir bra. Men den illusjonen slår fort brister når man oppdager at faen, jeg er her, men det er faen ikke en levende sjel rundt meg som bryr seg. Ikke om meg. Og for å oppnå den statusen, at noen bryr seg, så krever det et en viss innsats.

Lenke til kommentar

Tror jeg kastet bort en gyllen sjangse til og bli kjent med en pen jente på fredag.

 

Eller høres det her litt cheesy og douchebag ut.

 

Jeg sitter ved ett bord med 2-3 kompiser og noen jenter rundt oss. Hun snakket med en kompis i 20min uten at jeg egentlig brydde meg da jeg var mer med i en annen samtale. Etterhvert som kvelden blir litt mørkere så ender hun opp på fanget til en skikkelig keeg type, med sleik osv. Så ser jeg litt på hun og hun sitter liksom og nikker til alt han sier mens han babler i vei. Jeg ser hun bare stirrer litt sånn tomt ut i luften, som om hun ikke er veldig hypp på å snakke med han. Så får vi øyekontakt og jeg holder den mens jeg smiler til hun og ler sånn halveis. Hun gjengjelder det med ett smil også.

 

Her var jo en ganske gylden mulighet til og bli kjent med hun, men jeg tok ikke iniativ. Tror hun var litt lei han karen, men hadde det vært cheesy og douche om jeg lente meg over til hun og bare: Har du lyst på noe å drikke eller? Også hvis hun hadde blitt med bort til baren så hadde jeg bare, sorry ass men jeg skulle bare ha ett glass vann og så ut som du kjedet deg litt med han karen så jeg tenkte jeg kunne hjelpe deg ut av situasjonen. (Noe i den duren)

Lenke til kommentar

Absolutt. Jeg har sjekket opp jenter på den måten før, bare "reddet" de fra en kjip fyr som ser ut til å kjede jenta. Har vært et par ganger jeg bare har åpnet jenta med å late som om jeg er en god bekjent som ikke har sett henne på lenge, for å gi henne en unnskyldning til å komme seg vekk fra en eller flere kjedelig typer. Har funket som bare det hver gang. Viktig å faktisk være sikker på at hun blir sjekket opp da, og at hun faktisk ikke er interessert i fyren.

Endret av Coffee Break
Lenke til kommentar

Herlig kveld ute i går. Sitter rundt et bord når ei jente deiser ned i stolen ved siden av. Hun ser ikke på meg og snakker ikke med meg, og jeg sitter i en annen samtale. Etter et par minutter kommer en felles venninde bort og hvisker meg i øret at hu jenta hadde sett meg når jeg kom inn i rommet og sakt "Han var jævla bra". Prestasjonsangst much? Ble hvertfall ikke noe der den kvelden for å si det slikt. Lenge siden jeg har choka så til de grader. Var det ikke noe om at "Hei" er den beste åpneren? :p

Endret av Capa Barsavi
Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete setter hun seg i fanget på en type som hun synes er gørr kjedelig å snakke med?

Var det tomt for stoler i baren da eller?!

I starten var han nok ikke kjedelig, men ja var ganske trangt og tror han tok iniativ til at hun skulle sette seg på fanget. Og de satt innerst i en sittegruppe med benk og 4-5 stoler. Også sto det sikkert 10 folk bak de stolene igjen.

 

Og til alle dere andre som svarte!

 

Takker :) Skal bli flinkere på og utnytte sjangsene mine!

Lenke til kommentar

Når en fyr jeg har snakket med i to minutter klapper seg på fanget og sier "SÆTT DÆ HER DU SØTA!" Så sier jeg høflig nei eller ler og rister på hodet hvis jeg vil være kvalm og setter meg ved siden heller. Er det fullt setter jeg meg en annen plass.

 

Om det er tjukt med folk er det bare å brøyte seg forbi. Om folk ikke flytter seg så bli forbanna å dytt dem. Damer med hæler feks velter over ende og drar de andre med seg i fallet og lager vei for deg.

Det er bra triks for å lage stemning!

 

Når fremmede jenter setter seg i fanget på gutter de ikke kjenner vil de bare ha oppmerksomhet. Og at alle andre i rommet skal se at noen vil ha henne.

Vi er så forbannet enkle. Det er det eneste dere gutter må huske når dere er på byen.

 

Det er bare luft inni huet på jentene, og ett sykelig sug etter å se penest ut og få flest gutter etter seg.

Lenke til kommentar

Det er bare luft inni huet på jentene, og ett sykelig sug etter å se penest ut og få flest gutter etter seg.

 

Du minner meg nesten om Kalkunkrøll når du skriver om jenter. Hvis en jente setter seg på fanget til en type, så kan det hende at det er kompisen. Hva slags kvinnfolk har du møtt egentlig?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja foruten det selvfølgelig.

Tenker på de som IKKE kjenner de de setter seg på jeg nå.

 

Jeg har møtt jenter.

 

Men hva har egentlig forårsaket ditt forvridde syn på jenter? Du bruker enhver anledning til å rakke ned på jenter uten en reel grunn. Det er veldig synd at du kun har møtt kjipe jenter, men jeg kan forsikre deg om at det finnes håp for oss også. Det er nemlig ingen av mine venninner som snakker om ekskjærester eller helgens ligg når dem er på vors (du har skrevet det tidligere). Jeg gir deg et råd du har fått tidligere, og det er å utvide vennekretsen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahah jeg er kvinneversjonen av Kalkunkrøll.

Neida; la meg utdype min mening om kvinnene jeg avskyr:

Problemet mitt med jenter er at jeg er piss lei av dem, og har utviklet forståelse for at de i enkelte land sees på som rugemaskiner. Jeg har møtt alt for mange jenter som ikke duger til annet.
Jeg har vært hobbypsykolog for så mange idioter som kryper på kne i dritt de visste de kom til å ende opp i men som gjorde alle de dumme tingene likevel fordi de hadde lyst der og da og som angrer etterpå.

Jeg tror flere av dem mangler evnen til å tenke lengre enn to dager fram i tid, og som brenner seg på dette senere og raser ut med alt til meg, fordi de har fått for seg at jeg er en "god" venninne som det hjelper å snakke med. Jeg tror de er for dumme til å se hvor kald og usympatisk jeg er når det gjelder at de lå med en fyr som hadde dame, eller at de sovna ute i fylla og endte opp i fyllearresten. De lærer ikke av sine feil, og havner i det samme bråket om og om igjen.

 

Det er ingen regel uten unntak. Det finnes ett lite tall jenter der ute som er verdt og beholde (Jeg skal ikke påberope meg å være en av dem). Men de drukner i havet av selvsentrerte egoistiske jenter, blottet for fantasi eller personlighet. Det eneste som betyr noe for dem er å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, enda de ikke en gang har ett ønske om å være sammen med dem, om en bare for en natt. De kan grinde og kline og tafse på gutter de ikke vet navnet på en gang, men de vil ikke ha han! De vil bare at han og alle de andre guttene skal ha lyst på henne. Dette er Jentene med selvtillitten i gulvet og Rhianna som forbilde, som bruker timevis på badet for å spakle på sminken og øyevippene slik at verden der ute skal synes de er pene, enda de ser så uendelig mye bedre ut under alt rotet i trynet. Før syntes jeg synd på dem. Nå har de blitt såpass gamle at de burde slutta med det.

 

Jenter som ligger i solarium ett par timer i uka og soler på seg kreft og tidlig alderdom fordi det skal være så forbanna populært å være tanned, som bleker håret til det detter av og som frivillig spiller dumme fordi de av en eller annen grunn har fått for seg at gutter liker jenter som er dumme.

Jeg gikk i klasse med ei jente som i en alder av 18 år var overrasket over at vi stilte klokka, og som trodde at månen og sola var samme planet. Når det gikk opp for meg at hun var alvorlig kastet jeg bensin på bålet og fortalte at på Oppdal er det folk som har sett troll i skogen ganske nylig, og narkomane skiller ut ett stoff i huden som gjør at de kan stå i -20 ute i adidasbukse og mokkasiner uten å fryse.

De samme jentene drikker seg hinsides, og gnåler og griner etterpå fordi de har gjort noe dumt, til tross for at alle rundt bordet prøvde og stoppe henne allerede på øl nr 3.
Jentene som nekter å innse at alle problemene deres bare er bagateller, at alle blir forelska i feil fyr og at alle har noe på kroppen de skulle ønske så anderledes ut.

De er like! Alle sammen! De er klin like!

 

De ønsker ikke å løse problemene sine. De vil ha dem slik at de kan sitte å grine til alle venninnene sine om dem. Fordi i en venninnegjeng er det om å gjøre å ha hatt mest motgang, ligget med den største idioten og ha blitt stukket i ryggen av den frekkeste bitchen. Så er det om å gjøre å snakke mest drit om alle disse personene og rekruttere disse i en svertekampanje mot menneskene de ikke liker.
De lager ei stor gryte med drama og skal dra med seg flest mulig andre ned i den.
Ei jeg kjenner til ble feks slått ned av typen på byen for noen uker siden og brakk nesa. Det hadde vel gått to timer før hun hadde lagt ut ett selfie med den brukkede nesa og ansiktet fullt av blod på facebook, kun for å få sympati og oppmerksomhet.
Merkelig ting å gjøre i mine øyne. Ikke anmeldte hun han heller. De elsker vel hverandre...

 

Jeg kan telle på èn hånd hvor mange venninner jeg har som jeg anser som verdifulle, smarte, naturlig pene og problemløsende jenter. Resten er bare ett hav av stereotypen som kun higer etter utseende, oppmerksomhet og som kun tenker to dager frem i tid.

Det er jentene det aldri blir noe av, som ingen skikkelige jenter vil ha noe med å gjøre, og som gutta vil ha til helvete ut av leiligheten når de våkner opp med dem neste dag.
De av dere som kjenner jenter dere anser som fornuftige og noe å ha er utrolig heldige. Ta vare på dem!

 

Til slutt kan jeg legge til at jeg som nevnt i flere poster jobber med å utvide kontaktnettet mitt, (det er grunnen til at jeg går på byen og følger med i denne tråden. Det er jo mye fokus på å bare snakke med randoms) og komme i kontakt med personer som faller utenfor de negative punktene jeg nevner over. :)
Det går stadig fremover!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bare luft inni huet på jentene, og ett sykelig sug etter å se penest ut og få flest gutter etter seg.

 

Etter å ha lest det meste av det du har skrevet i denne tråden virker det som om du prøver veldig hardt å fremstå som bedre enn alle andre jenter og generaliserer negativt kvinners egenskaper holdninger og tanker. Får følelsen av at du veldig gjerne vil få frem at alle andre kvinner ikke har de egenskapene gutta liker, mens du absolutt har de. Du vet godt selv at bare et fåtall av kvinner er slik du skriver i setningen din og at de fleste innehar vidt forskjellige personligheter, holdninger og prioriteringer i livet langt unna det du skriver her. Du minner veldig om kalkunkrøll ja.

 

Anonymous poster hash: 117b3...251

 

Anonymous poster hash: 117b3...251

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Etter å ha lest det meste av det du har skrevet i denne tråden virker det som om du prøver veldig hardt å fremstå som bedre enn alle andre jenter og generaliserer negativt kvinners egenskaper holdninger og tanker. Får følelsen av at du veldig gjerne vil få frem at alle andre kvinner ikke har de egenskapene gutta liker, mens du absolutt har de. Du vet godt selv at bare et fåtall av kvinner er slik du skriver i setningen din og at de fleste innehar vidt forskjellige personligheter, holdninger og prioriteringer i livet langt unna det du skriver her. Du minner veldig om kalkunkrøll ja.

 

 

 

Det er ingen regel uten unntak. Det finnes ett lite tall jenter der ute som er verdt og beholde (Jeg skal ikke påberope meg å være en av dem).

 

Jeg er heller ikke noe å spare på.

Jeg er bare den eneste som har øynene åpne nok til å se hvor patetiske vi er.

Der jeg bor er flertallet som jentene jeg beskriver. Om ikke hadde jeg selvfølgelig ikke tvunget meg selv til å omgås dem.

Det gjør jeg forsåvidt ikke nå heller. De er siste utvei når ingen andre er ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...