Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poster som anonym da mange bekjente liker å tulle med meg dagen etter at de har sett meg på nettet.

 

Har seg slik at jeg har gått i klasse med ei jente i snart tre år. Hun har alltid vært en stabil, snill og ordentlig jente.

Men hun var sammen med bestekameraten min, helt til han slo opp for en måned siden. Hun var tydeligvis forelsket, og han påstår at han har tatt hun i å titte. Han køddet noen dager senere om at jeg kunne bli sammen med hun, men han avsluttet det med at det ikke ville vært brocode. Var kanskje enig med han da, men i det siste har han rota med andre jenter.

 

Hun sendte en snap på fredag, som jeg svarte på. Ble etterhvert mange bilder, og samtalen flyttet seg videre til KIK.

Vi har snakket omtrent siden fredag, og hun har ofte tatt initiativ til å begynne å prate. Virker ikke som jeg bare er en å prate med heller, hun har ikke nevnt bestevennen min i det hele tatt.

 

Så kommer spørsmålene:

-Er det greit å bli sammen med eksen til bestekameraten? Jeg mener ja, det virker ikke som han led så veldig etter han slo opp.

-Jeg er livredd for å bli friedzoned.

Har akkurat blitt det av ei jente jeg trodde var dritkeen, men hun ville visst bare være venn og alt det bullshittet der. Jattet med, og pratet minst mulig med hun, med mindre hun spurte.

 

Er det slik at man ikke kan gjøre noe for å ikke bli friedzoned? Hun er veldig ordentlig og ikke spesielt "seksuell". Kommer ikke på noe bedre, men hun er ikke den man går til for et ligg for å si det sånn.

Hun har mye selvtillit, men hun kan ofte bli sjenert, hun liker ikke å kysse foran andre også videre.

Leser ofte: "fysisk kontakt" hele tiden, men tror det kan bli vanskelig.

Date kan bli vanskelig, men kan jo spørre om hun vil bli med på ski en dag.

Men jeg vet jo litt mer i morgen når jeg får møtt hun på skolen.

Tar buss med hun, men hun setter seg sjelden ved meg. Tror det er fordi jeg sitter foran eksen hennes hele tiden. I morgen kan jeg jo prøve meg på noe slikt til ham: "I dag skal jeg prøve noe jeg sjelden gjør, skal sitte på motsatt side, og langt frem :)"

Får se :) Tips?



Anonymous poster hash: 4a1ae...50c
Lenke til kommentar

Må støtte IT-Henrik her. Hadde hun vært eksen til en bekjent, eller kanskje "kamerat" (med gåseøyne), så ville jeg prøvd meg, men ikke når det gjelder bestekameraten eller en ellers god kamerat. Jentene de har holdt på med vil for alltid være off-limits, og slik bør det også være.

 

 

Ellers, for å oppsummere mitt eget kjærlighetsliv for tiden er jeg ulykkelig på vei mot mitt andre år sammenhengende uten så mye som en flørt, tør ikke prøve meg på jentene på jobben i tilfelle det skjærer seg og jeg blir gjort til latter, selv om flere av dem viser tegn til interesse, og oppi dette chatter jeg tidvis med hun jeg har vært hodestups forelsket i i to år nå.

 

Hun er interessert i meg òg, men studerer utenlands i noen år til. For å overleve later vi begge to som at det ikke er følelser i bildet, uten at den andre parten veit om det. Det blir bare awkward, irriterende og hjerteskjærende, så jeg ender opp med å la vær å skrive noe særlig til henne.

 

Herregud som jeg savner å ha noen å klemme på i sofakroken.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Tja, jeg pendlet frem og tilbake, datet i 3mnd før min flyttet inn hos meg, 2 timer hver veg... Men for et mareritt med reise. Det var dog verd det, men vanskelig, frustrerende.

 

 

Avstandsforhold.

Møtte ei i helgen men hun bor jo selvfølgelig ikke her. Nå er det jo ikke sikkert det blir oss da uansett. Men funker sånne forhold? eller er det best å bare la saken ligge død?

Lenke til kommentar

Der har du det. Jeg er bare så utrolig sjenert av meg når det gjelder slikt. Han var den første til å ta initiativ til..... åherregud, når jeg tenker meg om - ALT egentlig. Men tror også det kan ha noe med at jeg alltid har sett opp til han, pga rollen og statusen hans på HVU, og at han var i troppen(!!!) det var skikkelig store greier for meg. Jeg er så heldig :)

Dessuten har jeg en tendens til å være "den hjelpeløse lille søte jenta" i de fleste sammenheng. Blant venner er jeg liksom "lillesøsteren" som alle må passe, hjelpe og ta vare på. Igjen når det kommer til forhold så er det samme regla, om ikke "verre"... ^^'. Meh, jeg får alltid den rollen. Er jo koselig da men... Kanskje jeg skal bli litt tøffere, sånn som deg Nommy!

Lenke til kommentar

Det er ikke en rolle du får, men en du må ta.

 

Å være søt og "hjelpesløs" er noe jeg har inntrykk av at mange gutter kan like for en periode. Men de tretner på det siden de vil ha noen som er selvstendig. Klarer å ta vare på seg selv, at verden dems ikke faller sammen bare pga at han er borte. Også noen som ser på slikt som "daddy-issues".

 

Men når det er sagt, så har jeg ikke peiling på hva han liker og ikke. Hvordan ting er mellom dere, av det som ikke kommer fram her. Ta det med en klype salt. Folk er tross alt forskjellige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...