Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Avbryte et langvarig forhold fordi han fyrte til katten som satt klørne i ham EN GANG?

Si at du ikke syns det var kult og håper han forstår at det var uakseptabelt.

Lenke til kommentar

Synes Lykke-Lita og Krisha bør komme med en oppdatering :)

Lykke-Lita har hatt helt tett opplegg denne uken, så har ingen oppdateringer å komme med. Ingen av dem har tatt noe initiativ til noe. Venter egentlig spent på hva 14. februar nå. Er egentlig ikke noe fan, men hadde vært utrolig hyggelig å finne på noe med en av dem. Med hvem lurer du på? Jeg vet ikke :p Litt forvirra, og har ikke hatt tid til å tenke over det!

Lenke til kommentar

Du får enten bare ta initiativet til å sjekke opp en eller begge, hvis du ikke føler for det, så er det mulig du ikke har tilstrekkelig med interesse. Slik er det med meg ihvertfall.

Da er det likeså godt og bare bevege seg videre.

 

Jeg har ingen forventninger til Valentines. Men nå er ikke jeg den typiske jenta, som liker en romantisk setting med blomster ol.

 

Sier ikke nei takk om han steller istand noe da. Han vet jeg ikke kan fordra sånt. Ser for meg at det blir i type retning god mat, en joint eller to, øl og generelt bare nytelse.

 

Right down my alley!

Lenke til kommentar

Indeed. Det virker som mannfolk flest er vant med at jentene forventer roser eller noe. Ihvertfall at de gjør noe utenom hverdagen. Ettersom de fleste jeg har datet blir overrasket når jeg presiserer hvor lite jeg liker det.

 

Sex, joint, øl og god mat er noe jeg og min gjør på normalbasis. Synes man kan vise hvor mye man setter pris på personen til vanlig.

 

Heller deilig sex, enn et halskjede og/eller roser. Så har man mat og drikke, slik at man ikke går tom og blir dehydrert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har alltid synes at det å gi en bukett med blomster høres så altfor enkelt ut når man skal overraske noen. Er det virkelig bare sånn at: "Her er noen blomster --> Oi så fine, vips, der ble stemningen bedre gitt" Jeg håper det er noe mer her som jeg ikke forstår altså, for det der høres så lettvint ut. :hm:

 

Nå skal ikke jeg akkurat påstå at jeg har noen erfaring med slike ting, men hadde jeg skullet overraske en jente tror jeg ikke blomster hadde vært det første jeg hadde tenkt på. Hadde vel sikkert blitt middag eller noe i den dur. Er jeg på ville veier?

Lenke til kommentar

I mine øyne er det de små tingene som teller mest. Å forvente eller kreve noe stort, kan være ødeleggende i lengden. Det er uansett ikke det materialistiske som skal utgjøre en forskjell. Opplevelser kontra gaver.

 

Har brukt gaver for å blidgjøre noen av de jeg har datet tidligere, før jeg har dumpet dem. Sluttet ganske fort med det og skapte heller min egen utvei/problem, ettersom det bare ble verre med gaver. Så slipper man å vente eller lete etter et problem og passende tidspunkt.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Førstemann til mølla?

 

Er litt motstander selv, men er aldri feil å,gjøre noe romantisk med kjæresten :)

Tror det blir det :p Fornuften og egentlig følelsene også heller mest mot nr. 1. Men han tar ikke kontakt med meg lenger, bør kanskje ta det som et hint. Samtidig er nr. 2 deiligere, men vi har to veldig forskjellige personligheter. Såå, førtennann til mølla it is! Hvis ikke tar jeg initiativ :)

Lenke til kommentar

I dag gjorde kjæresten noe som er HELT uakseptabelt og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg fordrar ikke folk som mishandler dyr og han SLO TIL katten min. Man SLÅR ikke et dyr fordi det blir redd og tar ut klørne av refleks i en situasjon som for dyret oppfattes som truende. BARN gjør slikt, ikke godt voksne mennesker! Jeg er så sint og sjokkert nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

 

Jeg er vokst opp med katt og vet hvor "mannevonde" katter til tider kan være. Det er uakseptabelt å slå dyr men for alt vi vet ser jeg for meg dette kan være tilnærmet en refleks. De fleste vet jo hvor vondt det kan være når en katt setter klør og tenner i en.

Lenke til kommentar

Tror det blir det :p Fornuften og egentlig følelsene også heller mest mot nr. 1. Men han tar ikke kontakt med meg lenger, bør kanskje ta det som et hint. Samtidig er nr. 2 deiligere, men vi har to veldig forskjellige personligheter. Såå, førtennann til mølla it is! Hvis ikke tar jeg initiativ :)

Det virker som at du er med han nye for å ikke være alene, og at du bare venter på at han første skal ta kontakt igjen. Jeg har aldri helt forstått meg på hvorfor man skal ha noen i reserve, men nå setter jeg stor pris på alenetid og orker minimalt med overtenkning. Hvis man oppriktig liker noen og personen gjengjelder følelsene, så skal det ikke være noe behov for å ha noen i bakhånd. Mitt tips er i hvert fall å avslutte det med han nye hvis du er usikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man oppriktig liker noen og personen gjengjelder følelsene, så skal det ikke være noe behov for å ha noen i bakhånd. Mitt tips er i hvert fall å avslutte det med han nye hvis du er usikker.

 

 

 

Jeg kan ikke være mer enig. Det er alt for mange som har reserve® når de er i en tidlig datingfase.

Lenke til kommentar

 

 

Det virker som at du er med han nye for å ikke være alene, og at du bare venter på at han første skal ta kontakt igjen. Jeg har aldri helt forstått meg på hvorfor man skal ha noen i reserve, men nå setter jeg stor pris på alenetid og orker minimalt med overtenkning. Hvis man oppriktig liker noen og personen gjengjelder følelsene, så skal det ikke være noe behov for å ha noen i bakhånd. Mitt tips er i hvert fall å avslutte det med han nye hvis du er usikker.

 

Ja, du sier noe,. Jeg traff vel han nye for å slippe å gå å gruble over nr.1 lenger. Har ikke helt troen på at det kan bli noe mer mellom oss, men samtidig er det noe ved han som gjør at jeg håper i det lengste..

 

 

Jeg kan ikke være mer enig. Det er alt for mange som har reserve® når de er i en tidlig datingfase.

 

Jeg føler det er feil selv..

 

Jeg har aldri operert med reserver, virker som mye stress for min del. Hadde også blitt lei meg om jeg var en reserve.

Det hadde jeg også blitt, eller det blir jeg også.

 

Så dere, jeg skal nok bruke den neste uken på å finne ut av dette. Det høres kanskje merkelig ut, men jeg liker begge to veldig godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...