Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neinei jeg skjønner poenget ditt, Cake! Hmm... Jeg burde vel presisert at jeg er mer sånn søt og "hjelpeløs" i oppførsel og personligheten. Jeg vet også at jeg kan være ganske naiv og "blond" ganske ofte(driter meg ofte ut, men har lært meg å bare le av det). Selvstendig på andre måter har jeg stort sett alltid vært, tror jeg! Men det er vanskelig å forklare! Du må nesten møte meg in person for å skjønne det, hehe :)

Og ja! Alle er forskjellige. Det som spiller noen rolle er hvordan personlighetene deres fungerer sammen i forholdet. Du er selvstendig og liker å ha makten og han digger det, great!
Andre igjen kan være mer sjenerte/forsiktige og ikke ha noe spesielt med makt i forholdet, og så fungerer det også!

Got my point? ;)

Lenke til kommentar

Indeed, I did! ;)

 

Mellom meg og min så er begge dominante, faktisk. Sånn begge liker det og. Stadig "kamp" om makten i senga.

 

Nå er vi ikke helt slik på normalbasis da, men nå er ikke vi akkurat de som sugarcoater noe for hverandre heller. Begge er veldig direkte, og bare gjør det som passer oss. Vi har ikne faste dager vi møtes, tar det på sparket som oftest. Ingen av oss som bestemmer over den andre. Gjør akkurat det som passer oss. Sett bort ifra utroskap da. Frie tøyler.

Lenke til kommentar

Syns du burde prøve smått å ''ta'' det du vil ha istedet for å vente på at han skal ta initiativet hele tiden, hvem vet, kanskje det forandrer 'polisen' om at dere ikke skal vise større følelser for hverandre når dere er blant andre.. :)

Du sier noe! Men... Kunne du kanskje gitt noen eksempler? Eller tenker du mer på at jeg bare skal gripe tak i trynet hans, dra det til meg og kysse han i all offentlighet neste gang?

Tror rett og slett at vi har fått en sånn ikke-vise-følelser-offentlig-policy pga hobbyen vår... Vi omgås mye der, og bl.a. på øvelser så er vi nødt til å være så diskre som overhodet mulig. Får til kanskje to korte kyss iløpet av en hel øvelse. Pining på høyeste grad! Men jeg vil det skal forandres... Det må forandres!

 

 

 

Indeed, I did! ;)

 

Mellom meg og min så er begge dominante, faktisk. Sånn begge liker det og. Stadig "kamp" om makten i senga.

 

Nå er vi ikke helt slik på normalbasis da, men nå er ikke vi akkurat de som sugarcoater noe for hverandre heller. Begge er veldig direkte, og bare gjør det som passer oss. Vi har ikne faste dager vi møtes, tar det på sparket som oftest. Ingen av oss som bestemmer over den andre. Gjør akkurat det som passer oss. Sett bort ifra utroskap da. Frie tøyler.

Århh. Det med å være dominant i sengen... Jeg liker ar kun han er den dominerende, jeg. Han har bedt meg et par ganger før om å dominere han litt, men nei og nei og atter nei! Jeg klarer det bare ikke! åhh!!

 

Vet du hva det høres deilig ut! Kjæresten min har jobb og går på skole, så er alltid avhengig av han for å møtes :(

Lenke til kommentar

God aften gutter og jenter. Har tidligere bare hengt i sjekketråden, men nå har det skjedd noe skummelt som gjør at jeg trenger deres hjelp!



Kort sammenfattet, jeg møtte ei jente gjennom felles venner før jul, og har falt ganske pladask. Er 23, hun er noen år eldre. Hun bor i ett av våre naboland, ergo er logistikken av den typen som gjerne tar livet av forhold ganske kjapt. Vi har vel truffet hverandre en 7-8 ganger totalt, tilbrakt helger sammen, etc og alt føles helt riktig. Jeg får _veldig_ sjelden følelser for jenter, så dette er ganske spesielt.



Jeg har selvfølgelig grublet altfor mye på dette i det siste og kommet frem til et par spørsmål det hadde vært godt å lufte med noen av dette forumets grå eminenser, so here goes:



1. Hvordan skal jeg gå frem for å holde interessen oppe fra hennes side, iom at vi ses så sjelden? Jeg vil selvfølgelig tilbringe så mye tid med henne som mulig, men realistisk sett blir det nok ikke mer enn hver 3-4 uke. Legg til at jeg har gått på et par smeller før med det å vise for mye interesse og bli litt klengete, så det må unngås for enhver pris. Tenker her på hvordan man unngår å falle i "Hei, skjer?" melding-fella. Merk også at det er meget mulig at jeg flytter til hennes by i løpet av de neste 6-18 månedene (ja, jeg vet at det er en evighet i denne sammenhengen).



2. Det er valentinsdag om to uker og slik jeg kjenner denne jenta er jeg nok pent nødt til å levere om jeg skal vise at jeg er noenlunde seriøs. Jeg kommer ikke til å ha anledning til å være der personlig, så tenker å bestille en stor, flott bukett roser og få den levert på døren hennes (med et personlig kort, selvfølgelig). Det jeg trenger å vite er om jeg er helt på jordet her. Er dette romantisk, klisje, eller helt døvt?



Kjennes godt å få luftet litt - og beklager for wall of text. Om noen gidder å ta seg tid til å lese dette så setter jeg vanvittig stor pris på alt av innspill og tanker! :)


Lenke til kommentar

Vel, vil du si at det har begynt å bli seriøst mellom dere eller er dere fremdeles i ''Vi vet begge at vi liker hverandre veldig godt men dette er så nytt og spennende!''-fasen?

 

Det er akkurat det jeg ikke vet, men heller kanskje mer mot sistnevnte? Avhenger jo litt av hvordan man definerer "seriøst" også...

Lenke til kommentar

 

Vel, vil du si at det har begynt å bli seriøst mellom dere eller er dere fremdeles i ''Vi vet begge at vi liker hverandre veldig godt men dette er så nytt og spennende!''-fasen?

 

Det er akkurat det jeg ikke vet, men heller kanskje mer mot sistnevnte? Avhenger jo litt av hvordan man definerer "seriøst" også...

 

Hvordan er forholdet dere imellom? Prater dere ofte? Sier dere ''jeg er glad i deg'' til hverandre eller noe i den duren?

Hva er det du definerer som seriøst?

Lenke til kommentar

Tusen takk, Lykke-Lita!

Jeg har faktisk tenkt mye på det siden igår, om at jeg har latt han ta all initiativ og at jeg allid får rollen som "prinsessa". Jeg pratet med en kompis også og han sa at gutter liker at jenta tar styringa. Jeg må bare komme meg ut av komfortsonen tenker jeg.

 

En annen ting, han har sagt flere ganger før at han vil jeg skal dominere han i senga. Men virkelig, jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det og føler meg bare dum om jeg prøver. Det er han som har gått til innkjøp av leketøy og sånn liksom... og jeg tar aldri initiativ til å bruke dem... im such a shitty girlfriend.. Cake har du noen tips til meg her? ;-)

Lenke til kommentar

Jeg er også sånn typisk liten og søt (men ikke så blond i oppførsel), og liker at gutten tar styringen, også i senga. Aner ikke hvor lite du allerede gjør, men går jo an å begynne forsiktig med å være litt mer bestemt. At du tar initiativ til å gå over til neste step osv. Tror man egentlig bare må bestemme seg for at nå skal jeg virkelig gjøre dette, og så går det ofte lettere enn man tror :)

 

Ville først og fremst startet med å ta initiativ til det kysset! :)

Lenke til kommentar

Fadern, sliter med å finne en ordentlig og "pen" måte å si ifra om at jeg trenger alenetid på. Eller, jeg har sagt det, men tror ikke hun skjønner helt. Sist endte det opp med at jeg fysisk plukket hun opp og bærte hun til døra.

 

Maksimalt hating på å leke sammen i uendelig mange timer i strekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...