Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva jeg liker best med min? Det er mye det...

- vi er begge nerder

- vi har begge en veldig sunn seksuell appetitt og sinnsykt bra kjemi

- vi er bestevenner

- han er morsom, snill, interessant

- han tar seg av meg

- han passer på meg

- han kan sjefe over meg, noe som er hot i visse situasjoner

- vi koser oss sammen

- han har nydelige blå øyne og et flott smil

- han er veldig sjarmerende

- han er romantisk

 

Vi visste vi hørte sammen tidlig og vi vil de samme tingene.

 

Som sagt, mye :love:

Lenke til kommentar

En ting som jeg anser som veldig viktig for et fungerende forhold er noen som virkelig aksepterer dine hobbyer, en person som kan bo i samme hus og ikke måtte henge oppå hverandre 24/7.

 

I mitt tilfelle er gaming en stor interesse og jeg har funnet ei fantastisk dame som aksepterer dette, har også en sønn fra tidligere forhold så det var viktig at hun aksepterte dette også - Nå har vi vært sammen i over et år og skal gifte oss til sommeren, aldri hatt en krangel :>

 

En skal inngå kompromiss i et forhold, men de skal ikke endre personen din eller dine hobbyer, det skaper kun problemer i min erfaring.

Lenke til kommentar

Jeg har også det, men heldigvis er vi to. Han er blond og blåøyd og like høy som meg, hehe. Men ja, han er en kjempebra kjæreste. Vi er flinke til å feire oss selv og gjøre romantiske ting sammen. Savner ham :love:

Ååå..... nå savna jeg min skikkelig....... :(

 

Hvor høye er dere da? :)

 

 

 

En ting som jeg anser som veldig viktig for et fungerende forhold er noen som virkelig aksepterer dine hobbyer, en person som kan bo i samme hus og ikke måtte henge oppå hverandre 24/7.

 

I mitt tilfelle er gaming en stor interesse og jeg har funnet ei fantastisk dame som aksepterer dette, har også en sønn fra tidligere forhold så det var viktig at hun aksepterte dette også - Nå har vi vært sammen i over et år og skal gifte oss til sommeren, aldri hatt en krangel :>

 

En skal inngå kompromiss i et forhold, men de skal ikke endre personen din eller dine hobbyer, det skaper kun problemer i min erfaring.

Gratulerer!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen som er superinteressert i programmering drift av VM-servere? Du må definitivt være min sjelfrende.

Du skal ikke se bort fra at det kan finnes slike :)

 

 

Pfft, som om en hardcore programmerer som driver med drift av datanettverk har tid til noe annet.

 

 

@Nudelpus, sjekk edit, skulle vært et komma der, men glemte det, burde kanskje vært og, men jeg planla å liste flere ting, men kom ikke på noe mer :(

 

@Slimda, tror hun refererte til grammatikken min, hun elsker å påpeke det når jeg gjør en feil. Det booster selvtilliten hennes.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...