Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde 3 stk jeg holdt på med samtidig for ca 10 mnd siden. 1 av de var min nåværende kjæreste Bernadette.
Det var gøy en stund helt til to av de begynte å få litt for høye forhåpninger, B derimot var motsatt, hun var ikke lett bytte. Hun var virkelig en flørt og en utfordring.
Jeg sa meg ferdig med to andre selv om jeg ikke visste at det kunne bli noe mer mellom meg og B. Jeg stolte på magefølelsen og tok sjangsen.

Ikke angret et sekund !

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

Si fra til ham hvor feil det er og at han ikke må gjøre det igjen og hvordan det fikk degt il å føle deg. Det er seriøst ikke bra å behandle dyr på den måten. Men hva er unnskyldningen hans? Ble han såret/skadet/redd?

Unnskyldningen var at katten måtte straffes for å klore ham.

 

Min katt er litt spesiell. Hun har Vært gjennom mye dritt og er blitt veldig sky. Hun er redd for fremmede. Hun hadde store problemer med å stole på kjæresten i Mange måneder etter at han flyttet inn. Mest fordi han er en høylytt, stor, klumsete mann med store hender. Og hun blir redd når de svære tallerken-hendene hans flyr mot henne for å plukke henne opp. Og istedenfor å la henne Være når han ser at hun blir redd, plukker han henne opp. I den troen at hun blir vant til det. Som en som er nesten blottet for empati, forstår han ikke at hvis man Gjør noe som skremmer et levende vesen gang på gang, blir det ikke vant til det, men reddere for hver gang.

 

Min katt er ganske harmløs. Hun verken biter eller klorer folk. Istedenfor å frese og forsvare seg når hun blir skremt, flykter hun fra situasjonen. Og det hun Gjør da er å ta ut klørene for å få bedre tak i underlaget slik at hun lettere kan løpe fra trusselen. Dette nekter han å forstå, og han tror at hun klorer for å klore.

 

Sjokket mmitt handler ikke om denne spesifikke hendelsen, men mer at han totalt mangler forståelse for andre skapninger. Og om han kan tenke sånt om et stakkars, uskyldig dyr som bare prøver å komme seg unna en oppfattet trussel, tenk Hvordan han kan finne på å behandle andre mennesker dersom en misforståelse oppstår. For ikke å snakke om et barn. Jeg har lyst på barn en gang, men hva om en liten baby uheldigvis knuser noe han er glad i eller kaster mat ved bordet?

 

Anonymous poster hash: 16319...61d

Lenke til kommentar

Har tenkt litt på det med å være klar for et forhold. Noen sier de ikke er klare for det, men er det stort sett en sannhet med modifikasjoner?

 

Si at man ikke er klar, men møter en person man klikker godt med. Over tid, vil vel dette gå mot et forhold, selv om man i utgangspunktet ikke var på jakt etter det?

 

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar

Jeg var ekstremt anti-forholdsmenneske før. Følte jeg hadde det strålende og stortrivdes som singel, og tenkte at en eventuell partner ville bare stått i veien for meg. Planen var hele tiden å "leve livet" mange år først, og være åpen for forhold senere.

Så skjedde det jo, møtte en person jeg klikket godt med og som vi alle vet er følelser noe man virkelig ikke kan kontrollere. Over tid gikk dette til et forhold ja :) Og jeg var heller ikke på jakt etter det i utgangspunktet.

 

Så ja du er inne på noe der, Akse :)

Lenke til kommentar

Har tenkt litt på det med å være klar for et forhold. Noen sier de ikke er klare for det, men er det stort sett en sannhet med modifikasjoner?

 

Si at man ikke er klar, men møter en person man klikker godt med. Over tid, vil vel dette gå mot et forhold, selv om man i utgangspunktet ikke var på jakt etter det?

 

Hva tenker dere?

 

Når er man egentlig 100% klar for noe som helst?

 

Har samme erfaring forresten, pleier som regel å bli slått i trynet med kjærlighet og forhold når jeg så absolutt ikke leter. Er som at så fort man slutter å lete så kommer det til deg.. meget irriterende, men veldig herlig på samme tid!

Lenke til kommentar

Si at man ikke er klar, men møter en person man klikker godt med. Over tid, vil vel dette gå mot et forhold, selv om man i utgangspunktet ikke var på jakt etter det?

 

 

Jeg hadde på mange måter gitt opp å havne i et fast, langt forhold. Det å få egne barn holdt på å gå samme veien men via tilfeldigheter (med veldig vekt på ordet tilfeldigheter) var jeg såpass heldig at jeg traff ei i sommer jeg skal bli gammel og skrukkete med og som har to bonusbarn. Hun er rett og slett en sjelefrend og en tvillingsjel.

 

Hun lette heller ikke så det stemmer vel det mange sier at man finner når man ikke leter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Så søte dere er, smelt :love:

 

Jeg tror heller jeg aldri blir 100 % klar. Og ja, jeg vet det høres motstridende ut siden jeg hele tiden maser om at jeg vil ha meg type. Det er bare denne "jeg-vet-ikke-hvor-vi-står"-greia som gjør meg litt gal. Går noen for fort frem rømmer jeg bare. Og jeg antar det var feilen jeg gjorde med nr. 1. Jaja. Ender vel opp med noen en vakker dag jeg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har tenkt litt på det med å være klar for et forhold. Noen sier de ikke er klare for det, men er det stort sett en sannhet med modifikasjoner?

 

Si at man ikke er klar, men møter en person man klikker godt med. Over tid, vil vel dette gå mot et forhold, selv om man i utgangspunktet ikke var på jakt etter det?

 

Hva tenker dere?

Jeg er enig. Om man fortsatt holder fast på at man ikke er klar for et forhold, så er man vel kanskje ikke klar for et forhold med vedkommende. Og det er jo helt fair det òg!

 

Jeg skulle ikke ha noe forhold, og jeg skulle i hvert fall ikke ha noe forhold eller hooke opp med en soldat. Fire år senere er jeg samboer og har kjøpt ny leilighet med en yrkessoldat. Det hjelper på at han tvers igjennomer det beste mennesket jeg har møtt da. :p

Lenke til kommentar

 

 

Si at man ikke er klar, men møter en person man klikker godt med. Over tid, vil vel dette gå mot et forhold, selv om man i utgangspunktet ikke var på jakt etter det?

 

Jeg hadde på mange måter gitt opp å havne i et fast, langt forhold. Det å få egne barn holdt på å gå samme veien men via tilfeldigheter (med veldig vekt på ordet tilfeldigheter) var jeg såpass heldig at jeg traff ei i sommer jeg skal bli gammel og skrukkete med og som har to bonusbarn. Hun er rett og slett en sjelefrend og en tvillingsjel.

 

Hun lette heller ikke så det stemmer vel det mange sier at man finner når man ikke leter.

I sommer? Trodde dere hadde vært sammen i noen år, jeg. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...