Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg har det nå. Vi tok en prat om ståa og begge var enig at det var noe som manglet, så nå har vi valgt å ikke gjøre noe seriøst ut av det. Liker hverandre veldig godt for det og skal fortsette å treffes inntil videre. :) En ting er å finne ut av ting så tidlig som mulig, en annen å ikke såre hverandre og bli uvenner.

Lenke til kommentar

Er det normalt å ikke "tørre" å forelske seg mer?

 

Jeg vet ikke helt åssen jeg skal forklare det, men jeg har alltid blitt avvist (hver bidige gang jeg var det og "prøvde meg" før i tiden), og har ikke følt at jeg har vært forelsket på LENGE. (Vi snakker kanskje et-to år?)

 

Enten har jeg glemt åssen følelsen er, hvis ikke så er det det jeg frykter: At jeg ikke tørr å forelske meg / satse mer, mao gitt opp. Jeg har alltid havnet i vennesonen uten å tenke meg om uansett, da jeg alltid har følt at til slutt så vil jenter like de snille og omtenksomme, noe som kanskje ikke er sant?

 

Jeg har relativt dårlig selvtillitt, men får som oftest jentene til å le eller lignende, men hva er problemet mitt da?

 

Er det normalt, det jeg opplever? Må jeg ha en kickstarter til motivasjonen for å finne meg en kjæreste? (Jeg er 20 og har aldri hatt noe forhold.) Anonym poster: 7f08169e318027109c288d76b004b30a

Lenke til kommentar

Jeg har alltid havnet i vennesonen uten å tenke meg om uansett, da jeg alltid har følt at til slutt så vil jenter like de snille og omtenksomme, noe som kanskje ikke er sant?

 

Jeg har relativt dårlig selvtillitt, men får som oftest jentene til å le eller lignende, men hva er problemet mitt da?

 

Da er problemet ditt at du kanskje fremstår som vennskapelig i stedet for seksuell. Hvis du vil forbedre deg på dette punktet, kan du sjekke ut sjekketråden eller samletråden min hvor jeg har listet opp noen bøker.

Lenke til kommentar

Hvis du endrer fremgangsmåten når du går frem til nye jenter, vil dette så klart gi deg bedre respons. Avvisning er dog umulig å unngå, og man må rett og slett takle det. Alle blir avvist til tider, noen tar det tungt mens andre tar det lett. Kan skrive litt mer om hvordan man burde takle avvisning hvis dette er av interesse.

 

Om det er normalt, hvem vet? Hvorfor er det viktig å være innenfor det som anses som "normalt"? Det finnes mange karer på 30 og 40 år som aldri har hatt kjæreste, til og med aldri har kysset en jente.

Endret av logaritmemannen
Lenke til kommentar

Har hatt en kjempehelg! Kjæresten var på besøk torsdag - mandag, og jeg er bare sååå glad. Sa noe veldig spesielt jeg aldri har sagt til en jente før, og hun sa det tilbake med den største selvfølge. Da kan man ikke gjøre annet enn å være glad :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis du endrer fremgangsmåten når du går frem til nye jenter, vil dette så klart gi deg bedre respons. Avvisning er dog umulig å unngå, og man må rett og slett takle det. Alle blir avvist til tider, noen tar det tungt mens andre tar det lett. Kan skrive litt mer om hvordan man burde takle avvisning hvis dette er av interesse.

 

Om det er normalt, hvem vet? Hvorfor er det viktig å være innenfor det som anses som "normalt"? Det finnes mange karer på 30 og 40 år som aldri har hatt kjæreste, til og med aldri har kysset en jente.

 

Det er akuratt som en av dem jeg ikke vil ende, 30-40 år uten å hatt et forhold.

 

Det jeg mener, er at når jeg var forelsket før så var det noe annet, var en spesiell følelse, "motivasjon" til å prøve å få hu, det har rett og slett ikke skjedd i det siste. Jeg tror ikke det går ann å "gi opp", men jeg føler liksom ikke at jeg vil klare det uansett, så vil heller ikke risikere noe, om du forstår meg.

 

Er ikke så lett å forklare. :(Anonym poster: 7f08169e318027109c288d76b004b30a

Lenke til kommentar

For å ha et forhold må man treffe ei dame. Treffer man ikke dama gjør man ikke noe med forhold enten man er 20, 40 eller 60 år.

 

Selv om man går ut mye og jevnlig treffer mennesker kan gå mange år mellom hver gang man treffer kjæresteemne. Du legger merke til det når det oppstår gjensidig attraksjon. Inntil da er det bare å tenke positivt og gjøre det beste ut av livet.

Lenke til kommentar

Det er akuratt som en av dem jeg ikke vil ende, 30-40 år uten å hatt et forhold.

 

Det jeg mener, er at når jeg var forelsket før så var det noe annet, var en spesiell følelse, "motivasjon" til å prøve å få hu, det har rett og slett ikke skjedd i det siste. Jeg tror ikke det går ann å "gi opp", men jeg føler liksom ikke at jeg vil klare det uansett, så vil heller ikke risikere noe, om du forstår meg.

 

Er ikke så lett å forklare. :(Anonym poster: 7f08169e318027109c288d76b004b30a

 

Det jeg ville frem til er at du har goood tid på å få deg kjæreste. Jeg er 20 år nå og jeg vil si at kanskje halvparten av de jeg kjenner har hatt kjæreste. Altså 50% har ikke hatt kjæreste(mao ikke facebook-offisielt).

 

Hvorfor forelskelse være en spesiell følelse? Hvor har du dette fra? Og svar helt ærlig, spesielt på det første spørsmålet. Det eneste gangen jeg har vært skikkelig forelsket var da jeg var 15 år, siden har jeg blitt litt varm inni meg når jeg holder på med enkelte jenter. Jeg regner med at dette kan være forelskelse.

 

Hvis du hele tiden prøver å leve opp til noe som ikke er fastsatt, så vil du aldri bli helt fornøyd fordi du aldri når målet.

Lenke til kommentar

Det jeg ville frem til er at du har goood tid på å få deg kjæreste. Jeg er 20 år nå og jeg vil si at kanskje halvparten av de jeg kjenner har hatt kjæreste. Altså 50% har ikke hatt kjæreste(mao ikke facebook-offisielt).

 

Hvorfor forelskelse være en spesiell følelse? Hvor har du dette fra? Og svar helt ærlig, spesielt på det første spørsmålet. Det eneste gangen jeg har vært skikkelig forelsket var da jeg var 15 år, siden har jeg blitt litt varm inni meg når jeg holder på med enkelte jenter. Jeg regner med at dette kan være forelskelse.

 

Hvis du hele tiden prøver å leve opp til noe som ikke er fastsatt, så vil du aldri bli helt fornøyd fordi du aldri når målet.

 

Dette foreksempel, er vel en spesiell følelse jeg mener jeg ikke kan huske jeg har følt på lenge? Jeg mener i alle fall å huske at om man var forelsket i noen, så var det en spesiell følelse sånn fysisk, hehe. :pAnonym poster: 7f08169e318027109c288d76b004b30a

Lenke til kommentar

Dette foreksempel, er vel en spesiell følelse jeg mener jeg ikke kan huske jeg har følt på lenge? Jeg mener i alle fall å huske at om man var forelsket i noen, så var det en spesiell følelse sånn fysisk, hehe. :pAnonym poster: 7f08169e318027109c288d76b004b30a

 

Har selv vært forelsket tre ganger og alle tre gav meg helt forskjellige følelser. Selv vil jeg klassifisere alle som forelskelse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...