Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke meningen å være hard mot deg her, men om man regelmessig tiltrekkes en viss type gutter som investerer minimalt i deg, så burde man kanskje jobbe litt med seg selv. Da tenker jeg væremåte, krav til partner, hvor du møter partnere etc.

Nå er det slik at jenter liker slike gutter så da går det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fakta er at jeg egnetlig liker best "snille gutter". Jeg har vel bare hatt litt uflaks og møtt på noen snille gutter som ikke var så snille allikevel. :p Ja, jeg motsier vel meg selv her, men det har ikke vært typisk badboy jeg har falt for. Heller redd-for-å-binde-seg/ikke klar gutter... Og om jeg har vært klar for det selv vet jeg helt ærlig heller ikke, så jeg har det vel faktisk helt topp nå!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Heller redd-for-å-binde-seg/ikke klar gutter...

Mener mer det blir "Heller redd-for-å-binde-seg/ikke-klar-som-ikke-gir-beskjed gutter" .

Vist jeg ikke er interessert i noe forhold (noe jeg ikke har vært på en god stund), men har en liten flørt på gang, gir jeg ganske kjapt beskjed.

Virker kanskje litt brutalt, men da slipper noen å bli såret, og jeg slipper drama :D

Lenke til kommentar

Mener mer det blir "Heller redd-for-å-binde-seg/ikke-klar-som-ikke-gir-beskjed gutter" .

Vist jeg ikke er interessert i noe forhold (noe jeg ikke har vært på en god stund), men har en liten flørt på gang, gir jeg ganske kjapt beskjed.

Virker kanskje litt brutalt, men da slipper noen å bli såret, og jeg slipper drama :D

 

Hehe, enig! Da er du jo en bra gutt :) ... Tror kanskje jeg på en måte fikk beskjed om det også, jeg bare ville ikke tro på det eller noe. Og det var ikke helt rett ut, mer at jeg ser det i ettertid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...