Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg høyner med "du er en skikkelig grei kar, men jeg føler ikke på samme måte og heller vil være venner".

 

Jepp, "du er den hyggeligste og en av de morsomste jeg har møtt og er en god venn". Er dessverre ikke så mye jeg kan gjøre nei, med tanke på at hun rett og slett liker en annen og jeg har vel blitt "friendzona" for første gang i mitt liv. Anonym poster: b8baf0137e256caaa1b5bb493f3c0632

Lenke til kommentar

Hvordan tenker dere menn egentlig egentlig, at samtlige damer er klare på stedet for å kaste seg inn i et forhold med akkurat deg, at de tar den første og beste og ikke mest sannsylig har mer attraktive tilbud enn nettop deg? Ikke rart dere blir avvist eller går på en smell. Er det ikke bedre å ta hendelsene som de kommer isteden for å skremme bort damer med å jakte på dem? Er det noe som er mer turnoff enn en desperat mann som holder på å pisse i buksa fordi han er nervøs og ivrig på samme tid.

 

De fleste mennesker møter hundre eller tusenvis av mennesker mellom hver gang det oppstår romantikk. Jeg tror ikke det finnes noen friendzone, kun menn som nekter å innse realitetene i en håpløs situasjon. De hadde aldri en sjanse fordi det lyste gjennom at de ikke innehar de egenskapene en attraktiv mann skal ha, eller så var det ikke tid og/eller sted.

 

Hvis man forteller en jente hvor mye man liker henne så beviser det at man er helt ute å kjøre. Hvis det er gjensidig interesse skal det ikke være behov for å fortelle noe slikt. Man kan selvsagt fortelle at man setter pris på et annet menneske eller verdsetter det vedkommende gjør, men ikke slik fjas som "Jeg liker deg veldig godt, jeg håper du kan bli min."

 

Ikke spør eller funder om en jente liker deg. Se på hva hun gjør, sier og spesielt kroppsspråket hennes.

 

Et forhold er et samspill mellom to mennesker. Tror dere virkelig at dere skal få dama ved å vise frem at dere ikke fungerer i et samspill?

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Chill deg ned et par hakk da, alle er forskjellige og håndterer ulike situasjoner forskjellig. De innleggene var ment som satirisk også, gjennom et helt liv med både gode og mindre gode opplevelser. Er ikke slik at gutta erklærer kjærlighet til enhver jente de møter, selv om noen føler seg berettiget til det når de føler de ikke kommer noen vei annerledes.

 

Men takk likevel for ekspertuttalelsen din, heretter blir nok samtlige gutter skikkelig playere.

Lenke til kommentar

Flere her inne som tydeligvis er for desperat siden de bryr seg om damene liker dem. Hvordan kommer dere i det heletatt opp i situasjoner der dere står og erklærer kjærlighet til et annet mennske når det ikke engang er gjensidig interesse?

 

Dette her er ikke friendzoning, det er mangel på ferdigheter innenfor kommunikasjon og samvær med andre mennesker.

 

Jeg ser mye rart når jeg er rundt omkring. Feks desperate menn som forstyrrer damer på jobben ved at de helt sjanseløst står og erklærer sin kjærlighet til dem når damen er tydelig ubekvem og ikke det minste interessert.

 

Jeg kjenner flere godt voksne menn som verken har kysset eller pult. Det er tydelig at de ikke greier å forholde seg til damer på en naturlig og avslappet måte. De ødelegger mye ved å være så desperat at de tenker alt eller ingen ting.

 

Hva med å møte damer helt avslappet og la det utvikle seg naturlig? Det må gå an å treffe folk uten å være desperat etter å like eller bli likt. Attraksjon er ikke et valg, enten skjer det eller så skjer det ikke så slutt med å legge opp til ukomfortable situasjoner. En ekte mann er avslappet og omgjengelig, han har det ikke travelt med å få første og beste dame til å like seg. Han gir nermest totalt faen fordi han vet det er så mange fisk i sjøen at det oppstår noe helt naturlig etter hvert.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Hva med å møte damer helt avslappet og la det utvikle seg naturlig?

Jeg tror at de flest tråder i 'Samliv og relasjoner' er om det spørsmål.

Kansje du kan skrive mer om det....den tråden om 'hva skal jeg si på facebook til henne' har 2 sider allerede...og jeg tror om han har sagt 'Hei' enda likevel?

Lenke til kommentar

Problemet ligger ikke i at jeg ikke tør, er uattraktiv eller er uerfaren. Nei er rett og slett det at hun ikke ser på meg som kjæresteemne i utgangspunktet. Hvis jeg var en av de du omtalte. Anonym poster: b8baf0137e256caaa1b5bb493f3c0632

O, det betyr 'Good guy card' i Kina.

Hvis en fått det kort, det er bedre å ligge i sofaen og slappe av og se på noe filmer.

Da blir du bedre og du vil begynne nye forhold senere.

Beklager for dårlig norsken min :closedeyes:

Lenke til kommentar

Problemet ligger ikke i at jeg ikke tør, er uattraktiv eller er uerfaren. Nei er rett og slett det at hun ikke ser på meg som kjæresteemne i utgangspunktet. Hvis jeg var en av de du omtalte. Anonym poster: b8baf0137e256caaa1b5bb493f3c0632

 

Ja, jeg skjønner ikke engang hvordan du kommer i den situasjonen. Dette er noe som skal utvikle seg naturlig. I praksis så prøver du å klemme ut av henne noe som ikke er der og det er like nytteløst som å klemme vannet ut av en stein.

 

Hvis man feks inviterer en dame på besøk ei helg så kan det få flere utfall. I utgangspunktet er hun nygsgjerrig eller open minded siden hun takker ja. Det er mye som kan skje etter hvert. Kanskje skjer det ikke noe annet enn at man har en hyggelig og vennskapelig helg, kanskje blir det vill klining i sofaen som enten blir med det eller fortsetter på soverommet, kanskje spør hun om du vil sove hos henne på gjesterommet i steden for hver for dere. Samme hva som skjer så må det få utvikle seg naturlig uten at man skal lete etter ting som ikke er der eller komme med kjærlighetserklæringer. Hvis damen hadde det hyggelig kommer hun sannsynligvis til å legge opp til at det skal utvikle seg videre men det kan også bli med det. Ha det hyggelig og nyt øyeblikkene isteden for å være så opptatt av at alt må ha et endelig mål.

Lenke til kommentar

.

 

Ehm, nå utviklet jeg jo følelser for henne pga. at jeg liker personligheten hennes, hun fåkk meg til å le og omvendt og at vi har en veldig god tone. Og jeg har aldri erklært min kjærlighet for henne, har jo fått vite at hun liker en annen og søker meg om råd angående det, pluss at hun selv sier at det er rart at noen kan være sammen med yngre menn (hun er tre år eldre). Så nei, jeg får bare skyve vekk følelsene mine og heller bare være venner.

 

Og det tok tid og måtte bli ordentlig kjent med henne da følelsene plutselig blusset opp. Anonym poster: b8baf0137e256caaa1b5bb493f3c0632

Lenke til kommentar

Du er kommet ut på en enveiskjørt gate. Kanskje vil hun like deg senere, men ikke vent på det.

 

Det går bra. Det er for mange damer i verden til å bry seg om den ene som glapp.

 

Jepp, er det jeg gjør :) Men er bare litt kjipt for øyeblikket.. Men ingen grunn til å dvele på det, får bare gå videre. Anonym poster: b8baf0137e256caaa1b5bb493f3c0632

Lenke til kommentar

Jeg vurderer og invitere ei jente over i kveld som jeg fikk veldig god kontakt med i påska. Vi hadde sex 3 ganger forrige uke. Alle 3 i fylla vel og merke. :p

Så spurte jeg henne på facebook om hun var interessert i å finne på noe denne uka, og hun virket veldig gira på det! :)

 

Nå har ikke vi vært sammen i edru tilstand enda, så jeg føler det blir litt kleint i starten. ^^ (Jeg er veldig sjenert blant jenter når jeg er edru)

 

Men siden vi allerede har hatt sex et par ganger, blir det dumt av meg og prøve og ha sex med henne når vi er edru? Jeg vil liksom ikke ødelegget noe, da jeg er veldig interessert i henne! Og vil ikke gå alt for fort frem.

 

Spurte henne om hun ville være med på en kino-date på fredagen også, og det villet hun. :)

 

Vi er begge 23 år.

 

Jeg har vært i forhold siden jeg var 17 år, så dette med flørting osv suger jeg i. :p

 

Anonym poster: 4b802e58da870bc051a968eb0dc41443 Anonym poster: 4b802e58da870bc051a968eb0dc41443

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...