Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen ganger må man bare tenke på hva som gjorde at det ble slutt in the first place. Det er jo ofte man "angrer" og romantiserer forhold som tidligere har vært. Hukommelsen har en tendens til å spille oss et puss hvis man blir ensom.

Veldig sant. Og dette har jeg tenkt mye på også. Tar nok tid som med alt annet.

Lenke til kommentar

Var ute igår på noe julebord lignende greier, ble ganske greit full og skulle ringe damen. Klarte selvfølgelig å kalle hun for en annen jente eg har litt kontakt med. What to do? Klarte selvfølgelig å ødelegge det litt ekstra igår med å ringe og sende sms som en freak etterpå

Lenke til kommentar

Tenkte forresten jeg skulle nevne at forumbaby v3 er på vei :innocent: Det har egentlig ikke vært noe hemmelighet på en god stund, men det føles likevel nesten litt rart å "fortelle" det. Har termin i april 2011.

 

Gratulerer. Alltid kjekt med slike flotte nyheter i juletida :)

Hvor gammel er v1 og v2 da? =)

Lenke til kommentar

Tenkte forresten jeg skulle nevne at forumbaby v3 er på vei :innocent: Det har egentlig ikke vært noe hemmelighet på en god stund, men det føles likevel nesten litt rart å "fortelle" det. Har termin i april 2011.

Åååh, gratulerer til deg og Trond! :wee:

Vet dere om det er gutt eller jente enda, eller vil dere ha en overraskelse? :D

 

Gratulerer. Alltid kjekt med slike flotte nyheter i juletida :)

Hvor gammel er v1 og v2 da? =)

v2 er ikke hennes, men Nie og Espen Pai sin, og hun fylte ett 4. november. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ryddet litt i tråden.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

 

 

Tenkte forresten jeg skulle nevne at forumbaby v3 er på vei :innocent: Det har egentlig ikke vært noe hemmelighet på en god stund, men det føles likevel nesten litt rart å "fortelle" det. Har termin i april 2011.

 

grattis med pudding nummer to.

Endret av ilpostino
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rart, det der. :p

 

Jeg er så glad jeg ikke trenger å overleve avstand lengre. Men det var jo å snakke sammen på skype hver dag for å gjøre ting bedre, og telle ned hver dag for å i hvert fall se at dagene til man møtes blir mindre. Det er vel ikke så mye mer å gjøre?

Endret av Isilme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...