Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Mm! Og Ikea og sofakjøp og kos!

Med oss er det han som har ferie og jeg som skal jobbe, så om jeg er heldig, kanskje han leker litt husmor. ^_^

 

Så du har maten klar når han kommer hjem og hele pakka? Fått overbevist han til å bli med på TG ennå, forresten? :fun:

 

Er han godt husmormateriale, da?

 

Jada, jeg liker å ha mat klar til ham når han kommer hjem. Også sender han meg på butikken med hans penger, så det er jo gull for alle parter ^^

Han er på gli når det gjelder TG. Og når han er på gli, er det bare å mase mer! Har jo ganske god betenkningstid, med tanke på hastigheten hos Geekevents. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, først et par spørsmål som er viktig for å kunne hjelpe deg:

Hvor gammel er dere? Tenåringer.

Går denne jenta i klassen din (eller paralell)? Paralell

Er det andre jenter du liker/har likt? Sikkert...

Har du snakket med denne jenta og vet hun at du liker henne? Nei, ja, hun vet jeg liker hun.

Er du flink til å lese kroppsspråk? Lese ja, men ikke sende ut.

Er du interessert i fotball? Neihsj :-)

 

Ja?

 

Jeg har svart ved siden av spørsmålene. Det må vel være nok info for å hjelpe meg, slik dere gjør med alle andre, og ikke bare bumpe innlegget vekk.

 

 

Nå er jeg virkelig såret her. Jeg prøver å snakke med gjengen, ta initiativ til en samtale, noe innen deres interresse. Men det ender alltid med at de prøver alle slags mulige metoder for å få meg lengst mulig unna. I dag på en tur, så gikk vi og jeg startet en samtale. Det endte med at jenten jeg liker hvisket noe til venninene sine, og det endte med at de stoppet opp. Jeg tok hintet (?) i steget og fortsatte å gå. Det endte med at de kom seint fram dit vi skulle. Noe jeg tyder på at de skulle ''safe'' seg vekk fra å se meg.

 

Jeg har spurt gjengen om de er Rasister fordi de aldri vil snakke med meg.

 

Ett eksempel: Hvis jentene og en hvit gutt snakker med dem (forsåvidt en annen jente, bare ''hvit'' er grunnen) og jeg kommer og avbryter, da er det galt.

Men hvis jeg snakker med dem, (jeg er brun) og en hvit avbryter, nei, da er alt ok.

 

Det virker som at de bruker meg som reservelagets reserveløsning av reservene å snakke med.

 

Jeg har prøvd å få fram informasjon ut av dem om hva det er jeg gjør galt, om vi kan begynne på nytt igjen, osv. osv. De sier alltid ok. Men det samme skjer om igjen.

 

Dette har jeg ikke tatt opp med hun jeg liker.

 

Men hun jeg liker føler jeg at er i feil miljø. Hun er sjenert, og følger bare etter èn bestemt person, bestevennen hennes fra barneskolen. Men bestevennen hennes er venn med 2 ''Hooligans'' og er blitt en del av dem. Der såklart hun jeg liker også er med, hun er ikke MED på det de driver med, men hun følger med de, hun snakker ikke mye, hun bare lytter og ser. Problemet er at jeg ser så mye meg selv i hun. Men hun viser det, og jeg viser det ikke. Siden jeg aldri har opplevd en jente med så mange likhetstrekk, så vil jeg hun alt vel. Jeg vil ha hun vekk fra den gjørma hun er kommet bort i.

 

Det går ikke ett sekund uten at jeg tenker på hun og hennes beste...

Lenke til kommentar

Ok kompis, hør her. La de stakkars jentene være. Du oppnår ingenting slik du holder på. Du er nødt til å innse at dette ikke er ment til å være. Hun liker deg ikke på samme måte som du liker henne og dess mer du henger på dem, jo mindre liker hun deg som venn og (hvis hun noen sinne har gjort det). Det er det eneste gode rådet du kan få.

 

Det er sikkert trist og leit, men faen heller. Slik er livet. En vakker dag innesr du at denne jenta på ingen måte er verdt all din iherdige innsats. Hun setter ikke pris på den.

 

Lykke til videre Wendy (jeg velger å kalle deg det).

Lenke til kommentar

Hun tilhører feil miljø, og hun jenta jeg skriver mest om over er vennina hennes.

 

Hun påvirkes av det gale miljøet. En slik jente med en slik ustråling av personlighet og utseende fortjener faktisk en bedre fremtid en det disse jentene som hun kaller (venner) driver å manipulerer hun med. Jo mere hun er med dem, jo mindre sjanse får jeg.

 

Det gale miljøet påvirker hun for mye :-(

 

Takk for at dere endelig svarer... De 6 min. jeg ventet på svar var som ett rent helvette!

 

Vurderer også selvmord. Jeg er ikke verdt å være på denne planeten. :-(

Lenke til kommentar

Om hun tar feil valg og kommer i feil miljø er det hennes feil og hennes valg, som hun får bøte for senere. Ut ifra det du beskriver, er det trolig ingenting du kan gjøre med dette. Hardt og brutalt så er du ikke signifikant nok for henne til at dine meninger spiller noen rolle.

 

Konsentrer deg om ditt eget liv. Hver dag kan ikke være den beste. Du opplever en situasjon som utallige andre er i på din alder. Du er ikke alene, så ikke kast bort tiden din på å syntes synd i deg selv. Gjør hva du kan og ikke nøl. Klisjé, men sant.

Lenke til kommentar

Du sier jo først at jeg ikke skal gjøre noe. Men også gjøre noe?

 

De Hooligansa ser vel på meg slik jeg ser på dem. Men innerst inne vet de at jeg har rett og de feil...

 

Hun ER jo nesten meg. Derfor bryr jeg meg så mye :-(

Lenke til kommentar

Ang. IP-banning:

Det er lett å skaffe seg ny IP. Det er vanskelig å bevise at forskjellige IP-er er samme bruker.

Men nok Off topic nå. Vi følger med.

 

Ny ordning for anonyme innlegg er uansett ikke langt unna.

 

 

******** oppdatering av ilpostino ********

 

Kan ikke admin sperre IP adressen hans om det virkelig er Wendelinho, da?

 

Wendelinho ble ilakt ip-sperre da han ble kastet ut av forumet men vi kan ikke hindre han i å bruke feks en public proxy slik at han omgår denne sperren. Som Lars sier så kommer det uansett snart en løsning som (forhåpentligvis) skal bøte på problemene.

Endret av ilpostino
la til noe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ønsk meg lykke til, kommer til å tilfeldigvis treffe ei jeg spurte ut for noen mnd. siden i helgen (felles arrengement)

Jeg har fortsatt lov til å håpe, hun sa aldri nei, og det var lite avsluttende for min del.

Men så igjen, hadde hun faktisk villet hadde det vel ikke vært noe værre enn å foreslå en annen dato/klokkeslett da jeg spurte, så forhåpningene er lave :p

Lenke til kommentar

Jeg klarer meg selv ikke lenger! Jeg har så mye på hjertet. Jeg kan få hun vekk fra Hooligansa og få hun med meg... Men jeg tør aldri å følge det jeg drømmer om natten.

 

Det har virket før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...