Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Meg igjen her. Og jeg trenger egentlig bare ett siste råd. Eller synspunkt whtvrulike.

 

Det er altså tiende trinn. Mye skjer, og det blir faktisk bare mindre og mindre tid til å snakke med hun på.

 

Hun er sjenert, som gjør slik at jeg, asosial som jeg er, og langt nede som jeg er, først må bli sosial, for så å bli ENDA mere sosial for at denne sjenerte jenten skal føle trygghet. Jeg må altså bruke krefter jeg ikke har, noe som blir vanskelig ang. detstygge utseende mitt.

 

Hva er det man snakker om på 10 trinn når man aldri er alene og alle hører og ser?

 

Jeg leter etter hjelp, synspunkter og eksempler.

 

post-136588-0-86647900-1290729309_thumb.jpg

Serriøst, FK LYN/Wendelinho eller hva du vil kalle deg selv. Dette er ikke en tråd vi snakker om våre problemer, skal være en positiv tråd om kjærlighet. Ikke en sippetråd fordi du ikke har baller

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serriøst, FK LYN/Wendelinho eller hva du vil kalle deg selv. Dette er ikke en tråd vi snakker om våre problemer, skal være en positiv tråd om kjærlighet. Ikke en sippetråd fordi du ikke har baller

Jeg er fullstendig uenig i at dette skal være en udelt positiv tråd. Må være lov å spørre etter råd etc., men Wendelhino/FK Lyn tar det kanskje *litt* langt.

 

Forøvrig, fra førsteposten:

Den forrige tråden ble stengt på grunn av krangling i flere runder mellom de samme personene.

 

Så bare begynn å overse ham i stedet for å svare og krangle? :)

Lenke til kommentar

Meg igjen her. Og jeg trenger egentlig bare ett siste råd. Eller synspunkt whtvrulike.

 

Det er altså tiende trinn. Mye skjer, og det blir faktisk bare mindre og mindre tid til å snakke med hun på.

 

Hun er sjenert, som gjør slik at jeg, asosial som jeg er, og langt nede som jeg er, først må bli sosial, for så å bli ENDA mere sosial for at denne sjenerte jenten skal føle trygghet. Jeg må altså bruke krefter jeg ikke har, noe som blir vanskelig ang. detstygge utseende mitt.

 

Hva er det man snakker om på 10 trinn når man aldri er alene og alle hører og ser?

 

Jeg leter etter hjelp, synspunkter og eksempler.

 

 

Jeg tenkte jeg kunne stå opp til noen positive råd her jeg kunne bruke i morgen...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TRM

Bare må... FK LYN.

 

Hvis en gutt hadde kommet til meg og sagt "Du. Jeg liker deg veldig godt" -Hadde jeg smeltet. Jeg mener, hvis noen hadde turt å si det til meg, rett i trynet. Da har man ikke noe valg. Man smelter - med mindre man er en fisk... Så hvis hun ikke smelter, hvorfor skal du da ha henne?

 

Dessuten. Skjerp deg. Jenter bruker ikke bare kroppspråk. Jeg snakker mye... : )

Lenke til kommentar

Vel. Vær ærlig? Ikke nødvendigvis "Heihei, kan ikke vi bare henge, kline og pule litt, så jeg får sjekka om jeg har nok følelser for deg til å bygge videre på?"-ærlig. Men vær ærlig om hensiktene dine om det ikke funker for din del, og ikke led henne an ved å si ting som ikke stemmer. F.eks. "Jeg er så forelska i deg", "Du gjør meg så lykkelig", and so on, med mindre du virkelig mener det.

 

I mitt hode er en "player" en som leder ei jente an med masse vås, for så å bare dumpe uten noen forklaring.

 

De fleste forventer ikke langvarlig kjæresteforhold etter litt klining lenger.

 

Takk for svar. Jeg er veldig påpasselig med hva jeg sier til jenter, da det ofte kan tolkes feil. Setninger som " jeg liker deg masse, savner deg, tenker på deg, og jeg er forelska i deg " bidrar ofte til at jenta tror det er mer i det enn det kanskje er. Hensikten min er kun å komme litt nærmere på denne jenta, og følt litt på mine egne følelser for henne. For jeg vet de eksisterer, jeg vet bare ikke i hvor stor grad.

 

Jeg er bare veldig redd for at denne jenta vil føle seg "dumpet" selv om jeg ikke kommer med ledende ting som de jeg nevnte over, kliner eller puler, men ved at jeg tilbringer tid med henne. Jeg ser heller ikke bort fra at jeg ved en anledning kan komme til å kysse henne, men ved at jeg er ærlig , og forteller at jeg ønsker å se om det er noe å bygge videre på, vil vel dette gå greit?

 

Tilbring tid med henne, og andre jenter. Så kjenn på forskjellen. Kysse begge to er også en mulighet hvis du fortsatt er usikker, men dette punktet kan gå i begge retninger hvis hun får høre at du har kyssa en annen jente.

 

Veldig fornuftig svar og jeg tar det absolutt til meg. Kan være en god idé å tilbringe tid med flere jenter også, ikke for å skape sjalusi, men for å se hvordan henne er, og hvordan jeg har det sammen med henne kontra andre veninner! Å kysse to jenter, mens jeg har nær kontakt med de begge er for meg uaktuelt.

Lenke til kommentar

Første gang jeg feirer juletiden med en kjæreste. Er dårlig på gaver så nå sitter jeg her og vet ikke hva jeg skal kjøpe til ham. Han sier han trenger ikke noe men...er kanskje skinnhansker noe upersonlig å gi til jul? tenker så han ikke fryser på hendene:/

 

 

deprimerende-note: han skal ikke være her til julaften ELLER nyttårsaften=(

Lenke til kommentar

Dette passer kanskje ikke inn her, men spørsmålet er så lite, så jeg føler ikke at det fortjener en egen tråd.

 

Forrige helg var jeg på en fest i et bygdehus et stykke sør for byen min. Da et band begynte å spille i den store salen, gikk jeg utenfor med vennene mine for at vi skulle høre hverandre prate. Jeg var litt beruset. Utover kvelden fant jeg ut at jeg skulle hente julebrusen min, som jeg hadde satt igjen inne i salen. Jeg hadde regnet med at det ville ta meg ca 30 sekunder å gå fram og tilbake.

 

Jeg gikk inn i salen. Det var tett med folk i åpningen og ei jente kom og la armen sin rundt nakken min. Jeg rakk å si hei, før hun helt uventet sugde seg fast til ansiktet mitt, for å si det på den måten. Jeg skal innrømme at jeg ikke strittet imot. Det varte vel i et par minutter eller mer, så ble hun helt slapp. Jeg prøvde å holde henne på bena mens hun holdt på å gli ut av armene mine. Så kom en av vaktene der og tok henne imot og spurte om hun var dama mi. Jeg sa nei og gikk fort derfra. Jeg fikk vel litt panikk, men mest av alt ville jeg ikke ha ansvar for den jenta. Jeg fikk vite av en venn på bygda at hun også er derfra og er et år yngre enn oss.

 

Jeg har ikke for vane å kline med ukjente jenter på fest. Minst av alt ventet jeg at noe sånt skulle skje akkurat da. Det jeg lurer på er om jeg opptrådde dumt?

Jeg tror ikke jeg handlet annerledes fra hva mange andre ville gjort, men skulle jeg tatt mer ansvar? Jeg visste ikke at denne jenta var sørpe full før hun svimet av i armene mine.

Hun går på en skole i nabobyen, en time unna hjemmet mitt. Hun tok seg ikke tid til å spørre om navnet mitt, eller noe annet. Jeg har ikke ønsket å ha noe kontakt med henne etterpå. Er det i orden? Jeg er i tvil om hun i det hele tatt husker meg, så hun sitter vel ikke og venter på at jeg skal gi lyd fra meg og takke for kvelden?

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at du skal spore henne opp og sende takkekort, men å ta bena på nakken og løpe når hun svimte av vil jeg si var direkte ansvarsløst, respektløst og alt annet enn medmenneskelig gjort. Min personlige mening er at du oppførte deg forkastelig. At du klinte med henne, at hun var ett for deg totalt ukjent menneske er uviktige faktorer. Man har lov til å vise litt medmenneskelighet, også mot ukjente og sørpa fulle mennesker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...