Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Rart, det der. :p

 

Jeg er så glad jeg ikke trenger å overleve avstand lengre. Men det var jo å snakke sammen på skype hver dag for å gjøre ting bedre, og telle ned hver dag for å i hvert fall se at dagene til man møtes blir mindre. Det er vel ikke så mye mer å gjøre?

Jeg trenger ikke telle ned jeg, for hu minner meg på det hver dag :p

I morra er det bare 2 uker til vi sees igjen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er koselig å se at tallene går nedover!

Og 2 uker er ikke så veldig lenge, egentlig. Det går fortere enn du tror!:)

Og da kan man jo bare glede seg kjempemasse!

Det er noe helt annet å møtes etter lengre tid fra hverandre, enn bare en åttetimersdag borte. Selv om jeg synes det er lenge nok. =P

Lenke til kommentar

Det er koselig å se at tallene går nedover!

Og 2 uker er ikke så veldig lenge, egentlig. Det går fortere enn du tror!:)

Og da kan man jo bare glede seg kjempemasse!

Det er noe helt annet å møtes etter lengre tid fra hverandre, enn bare en åttetimersdag borte. Selv om jeg synes det er lenge nok. =P

2 uker går unna som bare det :) Men alikevel gjør det vondt :/

Jeg gleder meg kjempemasse, og vil gjøre alt for at hvert øyeblikk vi får sammen blir uforglemmelig :)

Lenke til kommentar

Folk i avstandsforhold som har et velfungerende og stabilt forhold kan jo vurdere noe som frifamilie. Så kan man ringe smått til hverandre hele tiden uten å måtte betale for det. Krever at den ene betaler alt da men, også kan den andre overføre eller betale noe annet. Fungerer fint det :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg ser den. Sånn er det jo. Spesielt den tiden man ikke kan snakke sammen.

Men det veies sånn opp i hvor godt det blir når man møtes.

Og det høres kjempebra ut at du vil gjøre alt for at dere får en flott tid sammen. Det tror jeg nok du får til med den innstillingen. Så søtt!:)

Hu sier jeg kommer til å få til det, uten å gjøre noe spesielt :love: Så da tror jeg det blir veldig bra med tanke på at jeg skal gjøre noe spesielt ;)

 

Folk i avstandsforhold som har et velfungerende og stabilt forhold kan jo vurdere noe som frifamilie. Så kan man ringe smått til hverandre hele tiden uten å måtte betale for det. Krever at den ene betaler alt da men, også kan den andre overføre eller betale noe annet. Fungerer fint det :)

Frifamilie hadde vært kjempekjekt for oss, om det ikke var for at hun bor i Iowa :p

Lenke til kommentar

Selv hadde jeg og kjæresten (og har, forsåvidt) trådløs familie med NetCom.

Fungerer helt finfint. Bestevenn er også et godt alternativ, men jeg hadde allerede noen som var min bestevenn, desverre.

 

Snittleif: Awwh. Høres sikkelig koselig ut. Du har ei heldig jente!

 

Og nei, når hun bor i Iowa fungerer ikke telefonting noe særlig nei. Det kan fort bli litt for dyrt :ph34r:

Endret av Isilme
Lenke til kommentar

Oh, satan. Er hun fra statene, eller bor hun der for en begrenset periode?

Hun studerer der. Skal i alle fall gå ut vårsemesteret, også får vi se hva som skjer. Kan hende hun blir der i 3 år til :|

Jeg vil jo selvfølgelig støtte henne uansett hva hun velger, og det har jeg også sagt til henne, men en del av meg håper at hun heller blir å finne i Norge fremover

 

Snittleif: Awwh. Høres sikkelig koselig ut. Du har ei heldig jente!

:wee:

Jeg føler i alle fall at jeg er heldig, og vil bare at hun skal ha det bra :)

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Best når kjæresten er innenfor landegrensene, ja. :p

Hvor ofte er det dere får møtt hverandre med den avstanden?

Det blir nok da ikke veldig mye oftere enn 3-4 ganger i året. Sommerferie, Juleferie, Spring-break og eventuelt Thanksgiving-break.. Sistnevnte ble ikke noe av i år i alle fall.

 

Nå skal det sies at vi er i en rimelig spesiell situasjon, i og med at vi nå faktisk har blitt sammen mens hun var der borte, og vi har ikke sett hverandre siden februar tror jeg.

For de som lurer, vi ble kjent sommeren 2009, og ble stort sett nesten sammen da, men grunnet noen lite gjennomtenkte prioriteringer og feilvurderinger, så ble vi altså ikke det. Siden da har vi, i all hemmelighet, gått og tenkt på hverandre omtrent hele tiden :blush:

Lenke til kommentar

hmmm, alltid lurt litt på det her. Hvorfor blir jenter sjarmert av gitarspilling? :p

du drar i noen tråder, for å lage lyder i en boks..

og funker munnspill på samme måte?... strange...

Som alt annet her i verden, personal preference. Noen jenter digger det, noen jenter hater det. Du kan ikke dra noe over en "generell kam". End of story. Individer har ulike interesser og ulike preferanser, det gjelder selvsagt jenter og gitarspilling også.

Lenke til kommentar

Levende gitarmusikk sjarmerer meg til døde iallefall.

hmmm, alltid lurt litt på det her. Hvorfor blir jenter sjarmert av gitarspilling? :p

du drar i noen tråder, for å lage lyder i en boks..

og funker munnspill på samme måte?... strange...

 

 

Hihi. :) Selv synes jeg det er fint på to måter...for det første er lyden kjempefin om det er en flink person. For det andre så krever det masse tålmodighet og konsentrasjon å holde på mye og bli flink, og det er en fin ting ved personer i seg selv. :)

 

I tillegg er man jo et slags midtpunkt når man spiller fint for en flokk med andre, og gutten som "alle ser på på grunn av at han er flink" er jo sexy å være.. XD hehe

 

Hmm. Kanskje jeg skal lære meg gitar selv istedet. :D

Lenke til kommentar

hmmm, alltid lurt litt på det her. Hvorfor blir jenter sjarmert av gitarspilling? :p

du drar i noen tråder, for å lage lyder i en boks..

og funker munnspill på samme måte?... strange...

Som alt annet her i verden, personal preference. Noen jenter digger det, noen jenter hater det. Du kan ikke dra noe over en "generell kam". End of story. Individer har ulike interesser og ulike preferanser, det gjelder selvsagt jenter og gitarspilling også.

 

såklart, men det er jo et ganske kjent fenomen at mange jenter digger gitarspillende gutter.

 

dkny: skjønner godt hva du mener. Men hvorfor akkurat gitar? :p det er på en måte enten gitar, eller synging. Andre instrumenter har liksom ikke samme effekt :)

though, jeg skulle gjort mye for å kunne synge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...