Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Sukk. Våknet i dagtidlig med et rykk etter å ha hatt et av de verste marerittene på lenge. Det var helt mørkt i rommet, og jeg kunne sverge at jeg hørte den dype, rolige pusten til et sovende menneske ved siden av meg. Snudde meg på sida og innså med et pang at jeg var alene. Insta-savn. Første jeg gjorde var å sende melding til kjæresten for å fortelle ham hvor mye jeg savner ham. Bah. Dårlig start på dagen. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er attraktivt med mennesker som er dyktige i det de driver med. Og som vet hva de vil. Ikke som i at de har hele fremtiden planlagt, men at de vet hvorfor de gjør det de gjør akkurat nå, liker det og hva de vil oppnå med det. De som har ting på stell, med andre ord.

 

Grunnen til at jeg (og sikkert de fleste andre single på det forumet her) ikke har dame. :S

Lenke til kommentar

Jeg syns det er attraktivt med mennesker som er dyktige i det de driver med. Og som vet hva de vil. Ikke som i at de har hele fremtiden planlagt, men at de vet hvorfor de gjør det de gjør akkurat nå, liker det og hva de vil oppnå med det. De som har ting på stell, med andre ord.

 

Grunnen til at jeg (og sikkert de fleste andre single på det forumet her) ikke har dame. :S

I feel the presence of Captain Obvious. Though hidden.

Lenke til kommentar

Har vurdert å melde meg på salsa. Er bare nødt til å fikse den elendige dansefoten min

 

det sier vel sitt om meg men jeg hater å danse. da jeg nylig var på Cuba havnet jeg på et Casa de la Música (det er det cubanere danser, drikker og generelt går av skaftet) fikk jeg meg ikke til å danse...

 

Ikke lurt å starte å bevege på dansefoten der det bare er "proffe" og naturtalent.

 

Hopp på et dansekurs som går over noen uker.

 

Hyggelig måte å bli kjent med litt nye folk og for en periode.

Lenke til kommentar

Ganske imponerende å ikke være dyktig i noe. Da har man virkelig gjort noe feil.

 

On another note: Jeg gleder meg til kjæresten tar ferie nå. Tre uker med awesomeness. :love:

 

Nå kommer det vel an på hva du mener med "dyktig" da. Jeg hadde sikkert knust de fleste som henger i denne tråden i fotball, men jeg ville ikke kalt meg dyktig.

Lenke til kommentar

Jeg klarte å inngå ett veddemål ved en vennine av hun, om at jeg klarer å bli sammen med hun jeg liker før sommerferien. Nå gjør venninen hennes det enda vanskeligere for meg. Hun sa idag: ''Du vet at du ikke kan få henne?'' jeg spurte; ''Hvorfor?''. Hun; ''Fordi hun er ikke singel''. Selvfølgelig er vel dette ett taktisk trekk for å få meg enda mere unna hun. Hun jeg veddet med hater å tape og gjør alt for en seier. Hun oppdateter ofte face. Og hun er ikke oppgitt som noe i livstatusen sin. Bare søsken osv. Det står ingenting om forhold: Singel elns. Så jeg vet ikke. Skal jeg spørre hun? Er hun singel? Fortsatt? Taktisk grep fra venninen? Eller? Er nysgjerrig nå. Snakket med Helsesøster om denne jenta, også. Nå er jeg virkelig i tvil. Har kjærlighetsorg og har kanskje skrivefeil utifra det... :-( Vet ikke om hun er hva eller hva... :-(

Lenke til kommentar

OK, først et par spørsmål som er viktig for å kunne hjelpe deg:

Hvor gammel er dere?

Går denne jenta i klassen din (eller paralell)?

Er det andre jenter du liker/har likt?

Har du snakket med denne jenta og vet hun at du liker henne?

Er du flink til å lese kroppsspråk?

Er du interessert i fotball?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

OK, først et par spørsmål som er viktig for å kunne hjelpe deg:

Hvor gammel er dere? Tenåringer.

Går denne jenta i klassen din (eller paralell)? Paralell

Er det andre jenter du liker/har likt? Sikkert...

Har du snakket med denne jenta og vet hun at du liker henne? Nei, ja, hun vet jeg liker hun.

Er du flink til å lese kroppsspråk? Lese ja, men ikke sende ut.

Er du interessert i fotball? Neihsj :-)

 

Ja?

Lenke til kommentar

Jeg har nå blitt litt forelsket for første gang på helt sinnsykt lenge. Kan ærlig talt ikke huske sist jeg var så betatt. 4 dager til jeg får se fyren igjen... Føles ut som en evighet. :cry: Avstand er noe dritt, men nå er jo ikke 1,5 t. så mye heller.

 

Ew, føler meg som en fjortis her jeg sitter og skriver.

Lenke til kommentar

Er det vanlig at det er blir litt pinligt/rart i starten av et forhold? :p Jeg og hun jeg liker har akkurat pratet og funnet ut at vi begge liker hverandre godt. Vi klina litt, føler ikke at jeg var noe særlig flink til det :p. Alt i alt gikk det greit, men føler det kanskje blei litt for kleint den kvelden. Men, vi avtalt å treffe hverandre igjen snart så får prøve å være litt mer avslappet neste gang :p. Første forholdet mitt, hun har hatt flere før.

 

begge er 19 år gamle

Lenke til kommentar

Er det vanlig at det er blir litt pinligt/rart i starten av et forhold? :p Jeg og hun jeg liker har akkurat pratet og funnet ut at vi begge liker hverandre godt. Vi klina litt, føler ikke at jeg var noe særlig flink til det :p. Alt i alt gikk det greit, men føler det kanskje blei litt for kleint den kvelden. Men, vi avtalt å treffe hverandre igjen snart så får prøve å være litt mer avslappet neste gang :p. Første forholdet mitt, hun har hatt flere før.

 

begge er 19 år gamle

Jeg anser det ikke som feil at ting er litt kleint til å begynne med, i alle fall når det er snakk om at det er ditt første forhold.

Jeg hadde mitt første forhold i en alder av 19 selv, og alt føltes veldig rart til å begynne med, fordi jeg da gjorde en del ting jeg aldri har gjort før. Jeg har aldri tenkt at jeg er spesielt flink til noe som helst av intime ting, men ettersom jeg har hørt fra alle (ja, alle) jeg har vært intime med, i ettertid så har jeg faktisk blitt betrygga med ikke bare at jeg er flink, men at jeg er den beste de har hatt. Her er det snakk om kyssing, klining, vanlig sex og oralsex.

 

Tro meg, du blir tryggere på deg selv etterhvert og da vil alt bli mye mindre kleint ;)

Lenke til kommentar

Før jeg og damen ble sammen, men etter vi visste vi var keen, så var det ganske kleint innimellom. Å kysse hun var et helvete. Alt ble plutselig mye vanskeligere enn jeg var vant til, men det var fordi jeg likte hun og jeg brydde meg om utfallet. Enklere med jenter du ikke har følelser for.

Sant :). Merker akkurat det samme selv nå :p.

 

 

Er det vanlig at det er blir litt pinligt/rart i starten av et forhold? :p Jeg og hun jeg liker har akkurat pratet og funnet ut at vi begge liker hverandre godt. Vi klina litt, føler ikke at jeg var noe særlig flink til det :p. Alt i alt gikk det greit, men føler det kanskje blei litt for kleint den kvelden. Men, vi avtalt å treffe hverandre igjen snart så får prøve å være litt mer avslappet neste gang :p. Første forholdet mitt, hun har hatt flere før.

 

begge er 19 år gamle

Jeg anser det ikke som feil at ting er litt kleint til å begynne med, i alle fall når det er snakk om at det er ditt første forhold.

Jeg hadde mitt første forhold i en alder av 19 selv, og alt føltes veldig rart til å begynne med, fordi jeg da gjorde en del ting jeg aldri har gjort før. Jeg har aldri tenkt at jeg er spesielt flink til noe som helst av intime ting, men ettersom jeg har hørt fra alle (ja, alle) jeg har vært intime med, i ettertid så har jeg faktisk blitt betrygga med ikke bare at jeg er flink, men at jeg er den beste de har hatt. Her er det snakk om kyssing, klining, vanlig sex og oralsex.

 

Tro meg, du blir tryggere på deg selv etterhvert og da vil alt bli mye mindre kleint ;)

Hehe, vi har kjent hverandre ca 1 måned. Vi har hengt sammen i mange anledninger og vi trives og ler veldig mye sammen :). Begge jobber, så vi prater kun på meldinger og er sammen innimellom på fritiden. Det ble bare litt kleint nå som vi endelig fikk avklart hva vi følte for hverandre og eskalerte med det intime greiene, men satse på at det blir lettere og mer naturlig for meg etterhvert. Bare håper jeg ikke skuffer henne helt i starten :p.

 

Vi har vært intime før og, men det har bare vært klining når begge var i fylla (som gikk veldig mye bedre for i fylla er man jo mye mer avslappet). Vi sov sammen etterpå da og koset hele natten, men ingen ting ble "puttet" :).

 

Overalt er jeg glad for at jenten jeg er forelsket i har samme følelser tilbake :). Og gjør alt for at det skal fortsette sånn.

Lenke til kommentar

Snuggle-time? :fun:

 

Jeg skal også ha ferie hos kjæresten snart. Han skal jobbe som vanlig, jeg skal late meg hjemme hos ham. Og være husmor, som jeg har en snål tendens til å bli da.

Mm! Og Ikea og sofakjøp og kos!

Med oss er det han som har ferie og jeg som skal jobbe, så om jeg er heldig, kanskje han leker litt husmor. ^_^

 

Så du har maten klar når han kommer hjem og hele pakka? Fått overbevist han til å bli med på TG ennå, forresten? :fun:

Lenke til kommentar

OK, først et par spørsmål som er viktig for å kunne hjelpe deg:

Hvor gammel er dere? Tenåringer.

Går denne jenta i klassen din (eller paralell)? Paralell

Er det andre jenter du liker/har likt? Sikkert...

Har du snakket med denne jenta og vet hun at du liker henne? Nei, ja, hun vet jeg liker hun.

Er du flink til å lese kroppsspråk? Lese ja, men ikke sende ut.

Er du interessert i fotball? Neihsj :-)

 

Ja?

 

Jeg har svart ved siden av spørsmålene. Det må vel være nok info for å hjelpe meg, slik dere gjør med alle andre, og ikke bare bumpe innlegget vekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...