Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

ÆSj, så kjedelig å være singel på sommeren! Så kos det hadde vært med hyttetur med kjæresten og ikke familien!

Syns det funker fint, jeg. Selv om jeg av og til blir misunnelig når jeg ser par som går bortover gata, holder hender og nesten ikke kan holde hendene av hverandre kommer jeg over det. Jeg er fri, har i utgangspunktet kun meg selv å tenke på, og nå som jeg er komfortabel med den tanken skjønner jeg at jeg ikke får det mer gøy og kos enn hva jeg gjør det til selv. Om det kanskje virker stusslig, vel, så får det så være. Ingen er perfekte. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes nok det som tenker: "Hvorfor er h*n alene da, er det ingen som vil ha h*n?"

Men med tanke på at 40% av landets husholdninger består av 1 person, så skjønner jeg virkelig ikke hva som er så merkelig med det. (tall fra 2009)

 

Jeg savner nærheten man har i et forhold, men bortsett fra det så klarer jeg meg ganske greit som singel.

(Det betyr ikke at jeg ikke har et ønske om å finne meg en kjæreste igjen, for det har jeg absolutt)

Lenke til kommentar

Det finnes nok det som tenker: "Hvorfor er h*n alene da, er det ingen som vil ha h*n?"

Men med tanke på at 40% av landets husholdninger består av 1 person, så skjønner jeg virkelig ikke hva som er så merkelig med det. (tall fra 2009)

 

Jeg savner nærheten man har i et forhold, men bortsett fra det så klarer jeg meg ganske greit som singel.

(Det betyr ikke at jeg ikke har et ønske om å finne meg en kjæreste igjen, for det har jeg absolutt)

Men nå er det jo bare litt siden du ble singel da, du kan jo ta tiden med ro.

Syns ikke 2 år er så lenge selv (altså meg) men jeg blir hele tiden pressa av foreldre mamma. Hun er helt gal etter barnebarn og det er veldig slitsomt.

"Jeg blir aldri bestemor" osv har jeg hørt kanskje 100000 ganger i ferien. Djiiizes..

Lenke til kommentar

Joda, er ikke lenge siden for min del. Akkurat nå prøver jeg å nyte tida alene, men det føles så feil.

Ikke har jeg lyst til å gå 5 år alene heller, slik som sist. (Strengt tatt var det vel 9 år, for de to månedene om sommeren 2004 kvalifiserer ikke til noe mer enn en sommerflørt)

 

Heldigvis ikke noe press fra foreldre fra min side, men det kan jo være fordi søstern min har samboer. Og han går jo og babler om stort hus og unger støtt og stadig :p

Lenke til kommentar

Syns ikke 2 år er så lenge selv (altså meg) men jeg blir hele tiden pressa av foreldre mamma. Hun er helt gal etter barnebarn og det er veldig slitsomt.

"Jeg blir aldri bestemor" osv har jeg hørt kanskje 100000 ganger i ferien. Djiiizes..

Heldigvis slipper jeg det der, enda.

 

Hva gjør du egentlig med gutter som vil bare pule deg?

Om du vil mer og han ikke er det allerede et problem der. Mindre gøy. :p

 

Ellers lo jeg greit av eplefes kommentar.

Lenke til kommentar
Gjest anonymss

Var på ferie og møtte en gutt fra england. Han er helt fantastisk. Han vil møte meg igjen, han ringer meg hver dag, sender meldinger og emails. Men jeg er litt skeptisk. Avstandsforhold fra norge og england. Jeg tenker på han hele tiden og der plager meg. Bør jeg møte han og prøve å få det til å fungere? Eller bare kutte all kontakt og håpe jeg slutter å tenke på han?

Det er så frustrerende å hele tiden tenke: Skal jeg sende melding? skal jeg vente? skal jeg ringe? skal jeg skal jeg skal jeg... hehe, men det er vel bare sånn det er å vere in love.

Noen tips, og helst erfaringer?

 

-tanja

Lenke til kommentar

Tjaa, min bestevenn blei kjent med den engelske kjæresten sin gjennom nettet, de møttes, og nå bor de sammen i Norge og har det veldig fint. Det kan funke hvis dere vil! :)

Har ei venninne som gjorde det samme. Det finnes massevis av eksempler på at slikt kan funke. En kompis av meg møtte moren til ungen sin og samboeren over 7 år på forgjengeren til sukker.no

Lenke til kommentar

Tjaa, min bestevenn blei kjent med den engelske kjæresten sin gjennom nettet, de møttes, og nå bor de sammen i Norge og har det veldig fint. Det kan funke hvis dere vil! :)

Har ei venninne som gjorde det samme. Det finnes massevis av eksempler på at slikt kan funke. En kompis av meg møtte moren til ungen sin og samboeren over 7 år på forgjengeren til sukker.no

 

Regner da med at du snakker om sugar.co.uk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...