Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, det kommer jo seff helt an på. Hvis man er som meg, 15 år, i skolen uten noen sjans til å ta turer dit man vil uten at noen stiller spørsmål; så kan det bli annenhvert skuddår JA. Om f.eks. den jeg liker er i en annen by er jeg jo rimelig fucked, enkelt og greit. Selvsagt, det går jo bedre med dem som er litt eldre, men minimal distanse imellom seg, og som faktisk har midler til å ta turen.

Lenke til kommentar
Er jo det jeg sier. Jepp, end of story. Konklusjonen er at langdistanseforhold ikke fungerer. Men kan jo være en fin sommer romanse;)

 

Åååja, for du vet jo hvordan alle langdistanseforhold i hele verden har gått!? Selvfølgelig er det vanskelig, men ser da ingen som helst grunn til at bare av den grunnen at det er et langdistanseforhold så skal det ikke funke. Herlighet.

Lenke til kommentar
Er jo det jeg sier. Jepp, end of story. Konklusjonen er at langdistanseforhold ikke fungerer. Men kan jo være en fin sommer romanse;)

"Ingen av forholdene jeg har vært i har vart evig, derfor er alle forhold dømt til å gå sjikkelig dårlig azz" Logikken er jo god den. En sten kan ikke fly, osv..

Lenke til kommentar

Sånn jeg ser det er langdistanseforhold ikke noe man skal HA, men noe som er i en overgangsperiode. Som f. eks starten av et forhold og så planlegger man å flytte nærmere/sammen senere, eller at det er perioder på f. eks ett år eller lignende som den ene flytter litt unna for å studere o.l.

 

Og det KAN funke. Men mest vanlig, ikke.

Lenke til kommentar

Gjedler ikke det de fleste forhold da? Men jeg må jo innrømme, at et langdistanseforhold uten noen utsikter til å flytte nærmere/sammen i overskuelig fremtid neppe er noe særlig. Når man skal flytte sammen inn i ny leilighet om noen uker, derimot, da er plutselig all tiden fra hverandre verdt det. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...