Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lufteren

Jeg har driti meg maks ut nå... Faen. Trodde jeg hadde kontroll på situasjonen, men det gikk til helvete.

 

Liten forklaring trengs nok. Jeg er forelska i en jente, men jeg tror ikke jeg liker hu på den måten. Jeg tror jeg bare er forelska i ideen om å være sammen med hu, selv om jeg vet at det ikke går. Dette har jeg visst noen dager, men vært redd for å si det så tett inntil at jeg skal møte hu. Men i går var det nok og jeg forklarte hu at jeg ikke var klar for et forhold og det kunne ta en stund før jeg var klar for det.

 

Først så det ut til å gå veldig bra. Helt til hu begynte å si at hu ville vente på meg til jeg er klar for et forhold. Den venta jeg ikke og ble tatt litt på senga. Hu sa hele tia at det såra hu, men hu har de samme følelsene så hu ville fortsatt møte meg. Så jeg gikk med på det siden jeg har ikke noe imot å bli kjent med hu :) Men så begynte å hu snakke om hva hu hadde tenkt til å gjøre når jeg kom for å "overtale" meg om at hu er den rette. Kåt og dum som jeg var spilte jeg med så det sikkert virka som om jeg var fullt interessert igjen.

 

Da jeg la meg sa hu at jeg skulle få en overraskelse på melding. Greit tenkte jeg og venta på at meldingene tikka inn. Og for å si det på denne måten. Det eneste jeg ikke har sett på hu nå er andrehølet... Hvorfor sender a meg sånne meldinger nå som jeg sier at det ikke er en mulighet for å bli sammen? Har bestemt meg for å dysse ned alt veldig når jeg kommer og bare gå for snakking. Og prøve å unngå alt seksuellt siden da kommer hu til å kalle meg player med en gang jeg sier at det ikke er kjangs. Pluss at jeg føler det ville vært å føre hu bak lyset.

 

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Føler meg som verdens største idiot selv om jeg på en måte ikke klarer å se at jeg er fullstendig skyldig. Jeg ba aldri om noen bilder. Forslag tas imot :)

Lenke til kommentar
Liten forklaring trengs nok. Jeg er forelska i en jente, men jeg tror ikke jeg liker hu på den måten. Jeg tror jeg bare er forelska i ideen om å være sammen med hu, selv om jeg vet at det ikke går. Dette har jeg visst noen dager, men vært redd for å si det så tett inntil at jeg skal møte hu. Men i går var det nok og jeg forklarte hu at jeg ikke var klar for et forhold og det kunne ta en stund før jeg var klar for det.

 

Først så det ut til å gå veldig bra. Helt til hu begynte å si at hu ville vente på meg til jeg er klar for et forhold. Den venta jeg ikke og ble tatt litt på senga. Hu sa hele tia at det såra hu, men hu har de samme følelsene så hu ville fortsatt møte meg. Så jeg gikk med på det siden jeg har ikke noe imot å bli kjent med hu :) Men så begynte å hu snakke om hva hu hadde tenkt til å gjøre når jeg kom for å "overtale" meg om at hu er den rette. Kåt og dum som jeg var spilte jeg med så det sikkert virka som om jeg var fullt interessert igjen.

 

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Føler meg som verdens største idiot selv om jeg på en måte ikke klarer å se at jeg er fullstendig skyldig. Jeg ba aldri om noen bilder. Forslag tas imot :)

 

Ojda... she wants you bad. På hvilken måte "spilte" du med? Hva sa/gjorde du?

 

Forøvrig er det heller tacky å drive å sende slike bilder, og er noe jeg heller forbinder med det å være "fuckbuddys" eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Gjest Lufteren
Ojda... she wants you bad. På hvilken måte "spilte" du med? Hva sa/gjorde du?

 

Forøvrig er det heller tacky å drive å sende slike bilder, og er noe jeg heller forbinder med det å være "fuckbuddys" eller noe lignende.

Hu sa hu hadde en plan for hva hu skulle gjøre når jeg kom. Og jeg hinta hele til at hu skulle si hva det var og hu hadde visst tenkt litt av hvert. Om hu virkelig gjør noe det er noe annet, men hu slo om veldig brått.

 

Hu her er ikke interessert i å være FB. Før jeg sa jeg var usikker i går så sto hu helt for at vi ikke skulle ha sex denne gangen. Men nå så sier hu at hadde hu ikke hatt blødninger (p-pille som ikke funker som den skal som hu skal bytte) så hadde vi garantert hatt sex. Hu sa også at hu har vanskelig for å forholde seg til sex fordi hu har hatt det to ganger og det var ONS som har endt med at hu ble såra.

 

Håper veldig at det ikke skjer noe spesielt. Men jeg er redd for at hu skal falle mer for meg når hu ser meg og vi får vært sammen et par dager. Jenta har som mål å gifte seg i løpet av 4 år og sier samtidig at hu er villig til å vente på meg 1 år. Som sagt tidligere... Dette er siste gang følelser får styre! Fra nå av skal det fornuft inn i bildet også!

Lenke til kommentar
Gjest Lufteren
Hvor gamle er dere?

Jeg blir 18 og hu blir 19.

 

Hu har nå mista troen på at vi blir noe mer enn venner, men hu gir seg ikke... Hu er jo pokker meg villig til å vente på meg i flere måneder og år virker det som. Jeg prøver så godt jeg kan å be hu om å slippe taket og gi meg opp, men det er jo ikke kjangs i havet... Hu sier at jeg har såret henne utrolig mye nå og hu har mista alt håp. Allikevel vil hu at jeg skal komme til hu.

 

Det er som om jeg er i et mareritt og uansett hvor mye jeg prøver å sloss imot så går det ikke. Jeg vil ikke bli sammen med hu. Føler meg dum som lot det gå så langt, men det har det og nå må jeg rydde opp. Nå begynner jeg egentlig å bli sur her! Hu sier jeg sårer hu også vil hu at jeg skal komme til hu. Da risikerer hu å bli enda mer betatt av meg og da vil alt bare bli verre. Men neida. Hu sier at jeg juger hu i trynet fordi jeg lovte at jeg skulle komme, men nå sier at det kanskje er best for hu at jeg ikke gjør det.

 

Nå begynner jeg å bli sur! Og det er en stund sia sist! :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Hei. Jeg vil være anonym siden jeg kjenner folk her.

 

OK, først om meg. Jeg er 16 år, og er en rimelig vanlig fyr. Jeg er ikke tjukk, men har ikke muskler. Jeg har rett og slett aldri giddet å trene. Jeg har aldri hatt kjæreste, og knapt kysset ei jente. Jeg er veldig praktisk anlagt, kan veldig mye om mangt og lite, og har rimelig mange venner. Vennene mine ville beskrevet meg som snill, og jordnær. Jeg er også rimelig morsom.

Men, jeg er litt nerdete. Jeg driver ikke med sport, og liker å sitte inne. JEg har vært sikkelig forelska i ei jente siden 5. klassse, og er det fortsatt. Jeg tenker ikke på annet, og når jenter har spurt meg om ting, så har jeg sagt nei, siden jeg aldri kan se for meg noen andre enn hun. Men jeg tør ikke å snakke til hun. Jeg har aldri hatt noen problem med å snakke med folk, får ofte mange venner på fester, og har generelt mange venner. Men med engang hun kommer i nærheten, så stopper alt opp.

Alle vet jeg at jeg liker denne jente, også hun. Men hun ignorerer meg totalt. Hun er typen som liker muskuløse sportsfolk, og mista rimelig mye selvtilitt da jeg hørte det. Jeg er veldig god venn med bestevennen hennes, og hun har sagt at hun synes det er "ukomfortabelt" at jeg har likt hun sålenge, men ikke tør å gjøre noe med det, noe som er forstålig. Men poenget er, jeg klarer snart ikke lenger. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å sjarmere jenta, og jeg kan aldri tenke meg å "gi hun opp" og tanken på å "bare like hun, men ikke gjøre noe mere" skremmer vettet av meg. Jeg har tross alt likt henne i over 5 år.

 

I need help from you guys!

Lenke til kommentar

Du lider av et seriøst tilfelle av det man kaller "one-itis", som noen på urbandictionary definerer som dette;

The dreaded "One-Itis," otherwise known as the ailment of liking that "One Special Girl" and wanting her more than any other woman on earth. A want so intense, that it's actually painful.

 

Du tror hun er den perfekte kvinne og du ser deg ikke for i "situasjoner" med andre jenter enn henne, uansett hvor avvisende og lite interessert hun er i deg.

 

Ta det fra meg, en som "led" av det samme, helt fra 7. klasse til 10. klasse. Jeg tenkte at hun var den perfekte, var veldig redd for å "ødelegge" ting og var mye mer nervøs når jeg var rundt henne, selv om hun ikke akkurat var interessert i meg. Du må rett og slett ta deg i skinnet og komme deg videre.

 

I og med at hun "vet" at du er forelsket i henne og hun vet at hun kan tvinne deg rundt lillefingeren, så er du altfor tilgjengelig og ergo er hun ikke interessert.

 

Jeg hadde også et nytt tilfelle av dette fenomenet i 2. klasse, hvor jeg var så betatt av henne, at jeg ble så merkbart nervøs/annerledes rundt henne at også andre folk "visste" at jeg likte henne. Det "endte" med at jeg spurte om hun ville bli med å gjøre noe (husker ikke helt hva). Jeg fikk avslag så jeg gikk videre og det foreslår jeg også du gjør.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Det er mulig du har rett.. Det er isåfall ekstremt trist, siden jeg aldri har likt noen andre jenter ellerno, og har sagt nei til dater, og alt på grunn av hun.

 

Hun er ekstremt snill og alt, så jeg vet ikke. Må innrømme at det frister å prøve en siste gang, men jeg vet ikke om jeg klarer. Noen som har noen gode tips.

Lenke til kommentar
Det er mulig du har rett.. Det er isåfall ekstremt trist, siden jeg aldri har likt noen andre jenter ellerno, og har sagt nei til dater, og alt på grunn av hun.

 

Hun er ekstremt snill og alt, så jeg vet ikke. Må innrømme at det frister å prøve en siste gang, men jeg vet ikke om jeg klarer. Noen som har noen gode tips.

 

Som jeg sa, jeg har vært i dine sko opptil to ganger før. (ett alvorlig tilfelle og et mindre alvorlig og kortere)

 

Gode tips for hva? Å komme over henne eller prøve å få henne med på noe?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Be henne med ut, snakke med hun, jeg vet ikke. Bare en siste sjanse liksom. Bor i Oslo, noen som vet om noen bra steder?

 

Trenger gjerne tips til hvordan jeg skal hanskes med den jævla nervøsiteten !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...