Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Det er kanskje lett for meg å si men det kommer noe din vei en dag. Jeg var der du er nå og fikk meg plutselig en positiv overraskelse. Det skjer ting når du minst venter det.

 

 

Takk, ilpostino! Som sagt har jeg ikke mistet troen. Det er bare frustrerende når jeg aldri får det til. Fint å vite at det finnes gladhistorier i hvert fall.Håper jeg kan legge inn litt kliss i denne tråden om ikke alt for lenge. Når dere minst venter det ;)

Hjelper også å Være sosial. Noe jeg ikke alltid er.

Ja, jeg har nok hatt mine usosiale perioder tidligere, men nå er jeg ganske sosial egentlig. Ikke alltid da. Har mine svake stunder, hehe,

Lenke til kommentar

Falt for ei jente jeg traff via Tinder. Snakket med henne leenge da hun var på ferietur, jeg var bortreist I perioder I tillegg til at hun ikke ville treffe meg kjapt I frykt for å bli såret. Tok lang tid å få møte henne in person, men begynte å virkelig like henne under den perioden. Mye bra samtaler og mye flørting. Vi kom egentlig begge frem til at vi var ute etter noe mer langvarig før vi traff hverandre, og da ble hun overbevist om at hun ville treffe meg.

 

Long story short, vi så film hos henne, jeg var dødsnervøs, hun var enda hyggeligere, oppegående og penere enn jeg trodde og jeg turte ikke prøve meg. Gikk noen dager med prating I etterkant før hun sa at hun hadde mistet interessen, og jeg ble knust. Likevel, vi kom fram til at å være venner ville være bra, da vi begge trives I hverandres selskap (og hun har mange single venninner, hehe). Brukte en ukes tid på å være nedfor, men trodde jeg var kommet over henne. Flørtingen blusset dessverre etterhvert opp igjen og jeg begynte å håpe på noe mer.

 

Traff hverandre I går igjen men følte ikke det var noen interesse fra hennes side til tross for nettflørten, og ble smått skuffet. Pratet mye likevel og hadde en fin kveld, men når jeg kom hjem og skulle legge meg var det andre saker. Lå minst en times tid og tenkte på henne før jeg fikk sove, falt inn I drømmenes verden og var på hyttetur med henne. Var mye jakting frem og tilbake, da hun var veldig hard to get, men kom til slutt I mål. Hun ga da utrykk for hvor mye hun elsket meg og så glad hun var for å ha truffet meg. Vi kysset lenge og jeg var I ekstase.

 

Så våknet jeg... Herregud, den følelsen av total bekreftelse, ekstrem glede og lykkelighet I et øyeblikk til total kjærlighetssorg og nedstemthet det neste øyeblikk er helt forferdelig. Sitter her noen timer etter å ha våknet og klarer ikke tenke på annet. Følte ikke jeg hadde spesielt mye følelser for henne igår kveld når jeg dro fra henne, men nå er alt jeg klarer tenke på hvor lyst jeg har til å holde rundt henne, kysse henne.

 

Vet ikke om vi burde være venner meg om jeg blir slik andre ganger vi treffes. Tar avvisningen utrolig hardt, da jeg grunnet diverse plager med sykdom har hatt svært manglende sosialt liv og derav veldig lite erfaring med jenter. Merkes trolig veldig godt på meg, da noe av det hun kommenterte I etterkant av første treff var at jeg virket veldig nervøs.

 

Nå er det eksamenslesing for harde livet den neste måneden også. Lite mulighet for å få tankene på noe annet. Hva gjorde jeg feil, liksom? Sukk.



Anonymous poster hash: 09a39...e6a
Lenke til kommentar

 

Falt for ei jente jeg traff via Tinder. Snakket med henne leenge da hun var på ferietur, jeg var bortreist I perioder I tillegg til at hun ikke ville treffe meg kjapt I frykt for å bli såret. Tok lang tid å få møte henne in person, men begynte å virkelig like henne under den perioden. Mye bra samtaler og mye flørting. Vi kom egentlig begge frem til at vi var ute etter noe mer langvarig før vi traff hverandre, og da ble hun overbevist om at hun ville treffe meg.

 

Long story short, vi så film hos henne, jeg var dødsnervøs, hun var enda hyggeligere, oppegående og penere enn jeg trodde og jeg turte ikke prøve meg. Gikk noen dager med prating I etterkant før hun sa at hun hadde mistet interessen, og jeg ble knust. Likevel, vi kom fram til at å være venner ville være bra, da vi begge trives I hverandres selskap (og hun har mange single venninner, hehe). Brukte en ukes tid på å være nedfor, men trodde jeg var kommet over henne. Flørtingen blusset dessverre etterhvert opp igjen og jeg begynte å håpe på noe mer.

 

Traff hverandre I går igjen men følte ikke det var noen interesse fra hennes side til tross for nettflørten, og ble smått skuffet. Pratet mye likevel og hadde en fin kveld, men når jeg kom hjem og skulle legge meg var det andre saker. Lå minst en times tid og tenkte på henne før jeg fikk sove, falt inn I drømmenes verden og var på hyttetur med henne. Var mye jakting frem og tilbake, da hun var veldig hard to get, men kom til slutt I mål. Hun ga da utrykk for hvor mye hun elsket meg og så glad hun var for å ha truffet meg. Vi kysset lenge og jeg var I ekstase.

 

Så våknet jeg... Herregud, den følelsen av total bekreftelse, ekstrem glede og lykkelighet I et øyeblikk til total kjærlighetssorg og nedstemthet det neste øyeblikk er helt forferdelig. Sitter her noen timer etter å ha våknet og klarer ikke tenke på annet. Følte ikke jeg hadde spesielt mye følelser for henne igår kveld når jeg dro fra henne, men nå er alt jeg klarer tenke på hvor lyst jeg har til å holde rundt henne, kysse henne.

 

Vet ikke om vi burde være venner meg om jeg blir slik andre ganger vi treffes. Tar avvisningen utrolig hardt, da jeg grunnet diverse plager med sykdom har hatt svært manglende sosialt liv og derav veldig lite erfaring med jenter. Merkes trolig veldig godt på meg, da noe av det hun kommenterte I etterkant av første treff var at jeg virket veldig nervøs.

 

Nå er det eksamenslesing for harde livet den neste måneden også. Lite mulighet for å få tankene på noe annet. Hva gjorde jeg feil, liksom? Sukk.

 

Anonymous poster hash: 09a39...e6a

Dette er hvorfor gutter og jenter ikke kan være venner.

 

Anonymous poster hash: 8af9e...d40

Lenke til kommentar

Trenger du i det hele tatt en ny venn da? Hvis ikke kan du vel enkelt og greit hoppe i det, og si "jeg syns du er helt topp, men jeg ser ikke for meg å bare være vennen din, det ender ikke bra - så kjøss meg nå eller be meg gå"

Jeg har ikke så mange venner her jeg studerer, en del bekjente, men særs få av de jeg ser utenom trening eller forelesninger, så ja, jeg føler jeg trenger nye venner. Vet ikke hvor mye et kyss kan potensielt ødelegge vennskap da, om det er mulig å komme over i etterkant ved si at en eksempelvis feiltolket signaler?

 

Må nok bare forsøke å få kysset henne neste gang vi treffes. Hadde egentlig planer om det forrige gang, men mistet all iver etter å gjøre det og potensielt ødelegge vennskapet da jeg kom inn døren. Vil ikke leve som en som angrer for det en ikke gjorde, så måååå gjøre det neste gang. Kan ikke kunsten å kysse da, hvordan lærer man å kysse på egenhånd? Kan ikke tro jeg snart er 22 og har ikke kysset noen.

 

Og til deg anonymbruker, ja, det stemmer. Ihvertfall hvis jenta er attraktiv.

 

Anonymous poster hash: 09a39...e6a

Lenke til kommentar

Okay, jeg har fått følelser for ei jente. Men hun bor i en annen by og jeg vurderer å flytte til oslo etter jul og da blir det enda lengere avstand.

Hadde ikke tenkt å få følelser for hun med det skjedde.

Nå har hun sagt jeg må finne ut av hva jeg vil:( jeg vet ikke lengere

For hun kan ikke gå å være så usikker på hva som skjer mellom oss.

 

Hva mener du hun har sagt du må finne ut hva du vil? Vil hun du skal velge mellom henne eller å flytte? I så fall er det nok ikke noe særlig mye eller dyp kjærlighet fra hennes side. Det sies jo at "Elsker man noen så lar man dem gjøre hva som helst selv om det gjør deg vondt". Uansett, så virker det som om du er i startfasen med følelser og kjentskap med henne, så jeg ville heller droppet henne. Finnes nok fisker i havet, og når dere ikke har holdt på en gang er det ikke vits i å droppe store planer som å flytte for å kanskje prøve å bli sammen.

Lenke til kommentar

 

Okay, jeg har fått følelser for ei jente. Men hun bor i en annen by og jeg vurderer å flytte til oslo etter jul og da blir det enda lengere avstand.

Hadde ikke tenkt å få følelser for hun med det skjedde.

Nå har hun sagt jeg må finne ut av hva jeg vil:( jeg vet ikke lengere

For hun kan ikke gå å være så usikker på hva som skjer mellom oss.

 

Hva mener du hun har sagt du må finne ut hva du vil? Vil hun du skal velge mellom henne eller å flytte? I så fall er det nok ikke noe særlig mye eller dyp kjærlighet fra hennes side. Det sies jo at "Elsker man noen så lar man dem gjøre hva som helst selv om det gjør deg vondt". Uansett, så virker det som om du er i startfasen med følelser og kjentskap med henne, så jeg ville heller droppet henne. Finnes nok fisker i havet, og når dere ikke har holdt på en gang er det ikke vits i å droppe store planer som å flytte for å kanskje prøve å bli sammen.

Vært sammen 4 helger med henne.

Snakket mye hver dag med henne ellers.

Skal møte henne en gang til så får jeg finne ut

Hun sa hun ikke trengte å vite nå hvor dette går, men snart..

Blir dårlig av å tenke på å miste henne helt:(

Lenke til kommentar

Jeg skjønner det godt, men du må huske på at det du føler nå er forelskelse, ikke kjærlighet. Forelskelse er fint det også, men kjærlighet er det viktigste. I et forhold har man som regel alltid kjærlighet, og det er et stort pluss at man er forelsket også. Er man bare forelsket så kommer du til å komme deg over henne rimelig kjapt.

 

Som sagt, jeg ville ikke gitt opp drømmene mine eller hva nå planen min er bare for å være med en jente jeg er forelsket i som jeg har vært med 4 helger. Du må gjerne sende PM med mer info hvis du vil, jeg vet hvordan du føler deg og var ofte innom forumet her for å få råd selv før jeg ble noe aktiv her, så vet at selv om jeg kanskje ikke kan hjelpe deg, så føles det godt å ihvertfall kunne dele følelsene og tankene med noen.

Lenke til kommentar

 

Okay, jeg har fått følelser for ei jente. Men hun bor i en annen by og jeg vurderer å flytte til oslo etter jul og da blir det enda lengere avstand.

Hadde ikke tenkt å få følelser for hun med det skjedde.

Nå har hun sagt jeg må finne ut av hva jeg vil:( jeg vet ikke lengere

For hun kan ikke gå å være så usikker på hva som skjer mellom oss.

 

Hva mener du hun har sagt du må finne ut hva du vil? Vil hun du skal velge mellom henne eller å flytte? I så fall er det nok ikke noe særlig mye eller dyp kjærlighet fra hennes side. Det sies jo at "Elsker man noen så lar man dem gjøre hva som helst selv om det gjør deg vondt". Uansett, så virker det som om du er i startfasen med følelser og kjentskap med henne, så jeg ville heller droppet henne. Finnes nok fisker i havet, og når dere ikke har holdt på en gang er det ikke vits i å droppe store planer som å flytte for å kanskje prøve å bli sammen.

 

Jeg får vel mer inntrykk av at han må velge mellom å gå i et forpliktende forhold eller kutte rotinga, ikke noe om flytting/bosted?

Etterhvert som følelser utvikler seg hos den ene parten er det jo normalt og helt innafor at man ber den andre ta stilling til hvor de vil med forholdet, så kan man ta resten derfra..

Lenke til kommentar

Wow. Nå har han truffet en ny low. Han ble faktisk sint på meg fordi jeg vekte ham fordi jeg beveget meg i søvne(!!!). Ikke bare irritert, men virkelig freak-out sint. Det verste er jo at han 2 ganger har vist meg et bilde av en tegnet fyr som står med hodet ned og mange negative tanker i rød tekst, så i neste panel står det ei jente der og stryker ham på kinnet og alle de røde tankene har blitt erstattet med "her.". YEAH RIGHT! Takket være han var jeg lys våken for en halvtime siden og vært oppe siden. Nei, vet du hva. NO MORE!

 

Anonymous poster hash: 16319...61d

Lenke til kommentar

Jeg husker det var et problem for min x-samboer da vi bodde sammen for en del år siden. Uansett om det var utilsiktet eller ei, hvis hun vekte meg på natta kunne jeg noen ganger få et skikkelig drittsinne og skjelle henne ut etter noter. Jeg våknet så neste morgen til en nedbrutt kjæreste og skjønte ingen verdens ting, for jeg hadde overhodet ingen erindring av hva som hadde skjedd i løpet av natten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...