Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg husker det var et problem for min x-samboer da vi bodde sammen for en del år siden. Uansett om det var utilsiktet eller ei, hvis hun vekte meg på natta kunne jeg noen ganger få et skikkelig drittsinne og skjelle henne ut etter noter. Jeg våknet så neste morgen til en nedbrutt kjæreste og skjønte ingen verdens ting, for jeg hadde overhodet ingen erindring av hva som hadde skjedd i løpet av natten.

Det var akkurat det som skjedde! Jeg ble så lei meg og så kom han inn senere på morgenen og spurte hvorfor jeg lå på sofaen. "Hvorfor tror du?!", spurte jeg. "Aner ikke.", svarte han. "På grunn av det du gjorde i natt!" "Hæ? hva snakker du om?". Fortalte det, og han sa han ikke husket noe av det. Trodde ikke noe på det, for han var lys våken da han kjeftet huden min full og slo i veggen.

 

Anonymous poster hash: 16319...61d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jupp. En ting som kan være verdt å nevne er at du bør tenke på hva det gjør med han også. Hun trodde bastant at det var mine "ekte" følelser som skinte gjennom de gangene det skjedde, men det var overhodet ikke slik jeg tenkte om henne til daglig, og det kunne aldri ha falt meg inn i min villeste fantasi å si de tingene hun fortalte at jeg hadde sagt. Det var ganske så stygge ting, og forståelig at hun ble såret, men jeg ble også veldig lei meg. Både for å ha såret kjæresten min, men også, og kanskje mest, fordi jeg ikke ble trodd. Det gikk både verbalt og fysisk, stort sett i form av dytting, men jeg skal visst også ha sparket henne i magen (!) en gang. Jeg har/hadde selvfølgelig ingen erindring av det, og etter hun fortalte at jeg hadde vært fysisk trodde jeg at hun løy om hele greia for jeg har aldri lagt hverken hånd eller fot på en kvinne i hele mitt (våkne) liv.

 

Edit: Jeg husker ikke hvor lenge det foregikk, men etter en stund så stoppet det bare.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Relativt vanlig at folk snakker og beveger seg i søvne. Ikke så lenge siden jeg fikk ei arm i ansiktet. Blir litt fornærmet der og da, spesielt når en våkner av det og er passe trøtt og forvirret, men bærer da absolutt ikke nag for det senere. Å bli skjøvet lenger og lenger ut på kanten av senga før man omtrent ligger på gulvet skjer også til stadighet - både for meg og han. Jeg er visstnok den som snakker mest i søvne, uten at det er spesielt forståelig.

Å bli snorket høyt inn i øret er forøvrig det vanligste ;)

 

Anonym: du har ikke mindre verdi! Men det er ikke mye du kan gjøre hvis hun ikke er interessert i deg på samme måte som du er i henne. Det er nok surt nå, men kanskje du skal prøve å gå videre?

Lenke til kommentar

Lol, jeg legger meg rett som det er ett annet sted hvis jeg ikke får sove med partner. Hadde en som vekket meg med snorkingen (altså jeg sov dypt og ble vekt flere ganger), det er lite kos, men når jeg ikke orket å snu meg og dytte på han så han sluttet så bare la jeg meg på sofaen istedet.

Det stemmer at menn kan bli litt ''fornærmet'' over det..

''Hvorfor sover du her da?'' :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Samboer er borte i to uker på rehabiliteringsopplegg... haff. Tror det lengste vi har vært fra hverandre på 1,5 år er tre eller maks fire netter :p . Savner han veeeldig. På toppen av det så drar jeg to uker på ferie med faren min, dagen etter at han kommer tilbake.. og såklart, når jeg kommer tilbake så har han allerede dratt tilbake dit igjen. Argh!! Hehe.. sikkert lite sammenlignet med andres problemer, men.

Det positive er jo at vi får god tid til å reflektere over oss og hverdagen.

Lenke til kommentar

Jeg sier/gjør visst og mye rart mens jeg sover.

Jeg og. Spurte visst samboeren min om han skulle flytte ut da han kom hjem fra jobb på natta en gang :fnise: Og en annen gang snakket jeg kjempefort og bare tull (altså ikke et språk) og han trodde jeg fikk slag eller noe slikt :p

 

 

Synes også det er kjipt når jeg er borte fra min sambis.

Jeg og!

Lenke til kommentar

Snakking i søvne kan være søtt også <3

Jeg spute daten min om hva klokken var, han svarte og snudde seg vekk. Senere skjønte jeg at klokkeslettet ikke stemte i det hele tatt, og han husker ingenting av det. Ellers kommer det mye usammenhengende ut av han.

Jepp, for det observante leser, jeg har en "ny" date. Vi har ikke muligheten til å se hverandre så ofte, men han er herlig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...