Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dame som ikke liker SW eller LotR er (nesten) uaktuelt. Kanskje derfor jeg er singel nå? :hmm:

Vi finnes, jeg vet om mange som liker :)

 

Evenstar er et av favorittsmykkene mine, fikk i gave. Har to kule lysestaker med motiv fra Ringenes Herre også. Og så har vi tre Mythos-figurer og div annet Star Wars. Guttungen på fem liker å late som han faller i lava og søsteren må være stormtrooper ;) - og så spiller han lego star wars. Hun liker å være både prinsesse OG Darth Vader :D

Lenke til kommentar

Lol:

 

Facebook profil:

 

Interesser: Film, musikk, Star Wars, katter, spill, bøker, Llandari, mote, matlaging

 

Men ja, sjeldent jenter liker SW o.l., tror jeg. Jeg er ikke noen superfan, men jeg synes filmene er bra (liker best de siste som kom ut). Jeg er den eneste av mine kvinnelige venner og bekjente som liker dem. Men så igjen har jeg alltid vært litt mer nerdete enn de rundt meg. :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at det kan ha noe si jeg egentlig altså. At jeg digger filmer fra 50- og 60-tallet betyr ikke at jeg ekskluderer en potensiell kjæreste som ikke gjør det. Hvis man skal være kliss like i alt så tror jeg man egentlig bare får være evig singel, de færreste liker akkurat det samme. Er veldig glad min samboer ikke vrakte meg bare fordi jeg ikke er noen fan av StarTrek. ;)

Endret av yvonne2
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Poenger er ikke at man nødvendigvis skal like alle de samme tingene, men en del interesser og preferanser har man jo gjerne lyst til å dele. F.eks for meg er min musikksmak og mye rundt det i forhold til hobbyer og fritid en stor del av livet mitt så for meg er det viktig at min (fremtidige) partner også kan ta del i noe av det. Men selv om jeg er både LoTR, Star Wars og Star Trek "fan" bryr jeg meg katta om hun måtte like det eller ikke ettersom det ikke ville hatt noen innvirkning på dagliglivet.

Lenke til kommentar

Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er velvillig, den misunner ikke, skryter ikke, er ikke hovmodig. Kjærligheten krenker ikke, søker ikke sitt eget, er ikke oppfarende og gjemmer ikke på det onde. Den gleder seg ikke over urett, men har sin glede i sannheten. Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt. Kjærligheten svikter aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...