Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel en oppfordring til å finne ut av dette selv? Evnt så er det en chemtrail base der..

 

Har fortsatt ikke fått svar på mitt spm:

 

Hva er den høyeste temp man kan fryse ihjel på, dersom man er naken og det er vindstille

 

Jeg regner du mener laveste temperatur?

 

Ifølge min utrolig dårlige kilde kan ikke menneskekroppen ha en lavere temperatur enn ca 21 grader om man skal overleve det. Hvor mange grader det er i omgivelsene vil derimot variere med bl.a. luftfuktighet.

Kilde

Lenke til kommentar

Hver person betalt 9 kroner hver = 27 kroner. Prisen på måltiden var 25, men siden kelner ikke kan dele 5 på 3, så tok han 2 av de selv. Dermed ble prisen på måltiden 27 kroner, siden kelner stakk av med 2 selv. Det er da ikke 27 -> 29, men 27 -> 25. Capishe?

 

Thank you! :thumbup:

Lenke til kommentar
Kvifor har ikkje Google Earth detaljerte bilete av Sørpolen? Det er bare ein rar sirkelforma sak.

Det er nok en NASA-coverup. ;) Radien i sirkelen er ca 110 km.

 

Alle bildene i Google Earth er levert av NASA, det står i vaskeseddelen til Google Earth. Bildene er vanligvis et par år gamle, noe som sjeldent er et problem. Her er et bilde tatt ved den usanske Sørpolbasen, bildet ble tatt 25. februar 2010:

 

post-51414-0-68042200-1296976889_thumb.jpg

 

Isbreen som dekker området ved sørpolen beveger seg ca 2,7 cm per dag, eller ca 10 m per år. 1. januar hvert år blir det satt ned en ny markeringspåle på polpunktet, men allerede neste dag står pålen altså litt feil plassert. Bortsett fra Sørpolbasen og polpunktpålen er det ingenting å se ved selve polpunktet, ingen fjell eller noe annet interessant, bare en diger isbre.

 

 

Redigering: Jeg la til sirkelens radie.

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar

...

Har fortsatt ikke fått svar på mitt spm:

 

Hva er den høyeste temp man kan fryse ihjel på, dersom man er naken og det er vindstille

Jeg har lest at ubeskyttede mennesker ikke kan klare seg over tid et sted hvor nattetemperaturen regelmessig går under 28 grader.

 

 

Her hevdes det at et nakent menneske vil føle ubehag allerede ved 25 grader.

http://www.coolantarctica.com/Antarctica%20fact%20file/science/cold_humans.htm

 

Selv har jeg sovnet lettkledd i 'romtemperatur' og våknet opp av at jeg fryser selv om jeg var påkledd. 25/28 stemmer hvertfall med mine egne erfaringer.

Lenke til kommentar
Er vel en oppfordring til å finne ut av dette selv? Evnt så er det en chemtrail base der..

 

Har fortsatt ikke fått svar på mitt spm:

 

Hva er den høyeste temp man kan fryse ihjel på, dersom man er naken og det er vindstille

 

Jeg regner du mener laveste temperatur?

 

Ifølge min utrolig dårlige kilde kan ikke menneskekroppen ha en lavere temperatur enn ca 21 grader om man skal overleve det. Hvor mange grader det er i omgivelsene vil derimot variere med bl.a. luftfuktighet.

Kilde

Overlevde en kroppstemperatur på 13,8 grader.

 

Jeg regner med han mente HØYESTE temperatur man kan fryse i hjel på. Om jeg skulle tippe så må det være rundt 35 grader celsius. Men det krever jo litt spesielle forhold som at man f.eks dusjer i 35 grader varmt vann helt til kroppstemperaturen er nede på samme temperatur og kroppen tilfeldigvis er svært sårbar. (f.eks hjernefeil eller andre sykdommer som gjør at en ørliten nedkjøling kan velte hele lasset (få enkelte organer til å feile og skape en kjedereaksjon som får en til å dø.)

Lenke til kommentar

Lufta kan vel ikkje ta til seg for mykje fuktigheit, så om døra forblir lukka får ikkje alt vatnet fordampe.

Men ved å åpne døra, så synker jo temperaturen ganske mye, som gjør luftas mulighet til å holde på fuktighet enda mindre, og det tørker saktere pga lavere temperatur. Hva med å la døra være igjen et par timer, før den åpnes?

 

Liten intern strid vi har her i hjemmet når det gjelder oppvaskmaskinen :wee: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...