Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Jeg kom til å tenke på noe nå. Settes korkene på USB-penner på automatisk elelr er det personer som gjør det? Det er litt vanskelig å forestille seg hvordan en maskin gjør det, det er liksom en mennesketing.

9182360[/snapback]

 

Det er maskiner. Når en usbpenn blir masseprodusert, sendes den også gjennom en prosess hvor lokket/toppen blir satt på, derheter går pennen inn i en forpakning. (som igjen sendes til butikker etc.)

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nikotin er ekstremt potent. En dråpe ren nikotin på huden tar kverken på hvem det skulle være. Det er nok nikotin i to sigaretter til å gjøre kål på en voksen mann, men man får heldigvis ikke i seg en brøkdel ved å røyke dem.
1/60 gram of nicotine can kill a human being in 10 minutes.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nicotine

9182710[/snapback]

Hvordan dør du? Virker litt rart at du får en dråpe nikotin på hånden så dør du innen 10 minutter.

Lenke til kommentar
Ja, så til mitt egentlige spørsmål da. Går det an å dø av å røyke for mye, eventuelt snuse for mye? Hvor mye skal til?

9182727[/snapback]

Du dør jo ikkje spontant som du gjer ved å f.eks. få ei kule gjennom hovudet. Men du gjer at visse kroppsdeler vil ta skade over tid, og evt. fororsake blodpropp, kreft, osv.

Lenke til kommentar
Driver å får spam fra "The bank of Africa", hva er det? Noen andre som er plaget av dette?

9182468[/snapback]

 

Mener jeg hørte at dette var noe lurerigreier. Ikke svar.

 

--------

 

Går det an å dø av for mye nikotin? Som det går med alkohol? Eventuelt hvor mye skal til?

9182687[/snapback]

Nei selvfølgelig, svarer aldri på noe jeg ikke venter på i innboksen.

Lenke til kommentar
Hvis man får tyggis skikkelig innsmurt inn i klær, er det da mulig å fjerne det (kjemisk eller på en annen måte)?

 

Vet jo at man kan fryse ned ting med tyggisklumper på, men tenkte litt på hva man kunne gjøre hvis det er skikkelig utsmurt.

9183269[/snapback]

 

Trooor jeg har hørt at man blant annet kan smøre litt smør på tyggisflekken og så fjerne det. Men jeg neimen ikke sikker.

Lenke til kommentar
Hvis man får tyggis skikkelig innsmurt inn i klær, er det da mulig å fjerne det (kjemisk eller på en annen måte)?

 

Vet jo at man kan fryse ned ting med tyggisklumper på, men tenkte litt på hva man kunne gjøre hvis det er skikkelig utsmurt.

9183269[/snapback]

Du kan jo alltids teste noe av dette?

 

3oK1mydOELY

Lenke til kommentar
Går det ann å rape om man har pustet inn helium gass, og hvordan vil det høres ut?

 

Alså, mener ikke rappe, men rape, sånn som noen mener er uhøffelig

9182114[/snapback]

Ja, man raper på samme måte som vanlig men lyden høres lysere ut. Omtrent som en lys barnerap.

 

Ja, jeg vet hva en rap er :p

 

Ja, så til mitt egentlige spørsmål da. Går det an å dø av å røyke for mye, eventuelt snuse for mye? Hvor mye skal til?

9182727[/snapback]

Ja, både ved for mye røyking/snusing over tid og akutt overdose av røyk/snus. Jeg regner med man dør av hjerteflimmer etter kanskje 50-100 sigaretter på en time eller et par snusbokser på en time eller å røyke opp en tobbakspung på en time.

 

Hvordan dør du? Virker litt rart at du får en dråpe nikotin på hånden så dør du innen 10 minutter.

9182763[/snapback]

Sannsynligvis av hjerteflimmer.

Lenke til kommentar
Hvis man får tyggis skikkelig innsmurt inn i klær, er det da mulig å fjerne det (kjemisk eller på en annen måte)?

 

Vet jo at man kan fryse ned ting med tyggisklumper på, men tenkte litt på hva man kunne gjøre hvis det er skikkelig utsmurt.

9183269[/snapback]

Jeg tror fortsatt frysing er det beste trikset. F.eks om du har sittet på en tyggis med en dongeribukse eller ullgenser så er det nok best å fryse den ned i flere omganger, ta den opp og knuse tyggisen til "sand" for hver gang du tar den raskt opp. For hver gang forsvinner mer og mer av tyggisen.

 

Jeg vet ikke om tyggis løser seg fett (smør), men hvis det gjør det (akkurat som med kvae) så skrubber man bare stedet grundig med fett slik at tyggisen løser seg mest mulig. Fett er enkelt å fjerne senere i vanlig vask så ikke vær sparsommelig med fettet. Om det er fast eller flytende smør eller matolje eller (ren) motorolje tror jeg ikke skal ha noe å si.

 

Dersom jeg brygger egen vin, har jeg lov til å selge dette videre? Er det totalforbud på å selge all slags alkohol eller er det bare sprit som er ulovlig?

9184448[/snapback]

Jeg tror man må ha konsesjon eller skjenkebevilling for å selge alt som er sterkere enn alkoholfritt (inntil 0,7 vol%). Dvs. kreve legitimasjon ved salg og betale en rekke avgifter.

Alkoholloven

Avgifter på alkohol

Aldersgrenser

Lenke til kommentar
Driver å får spam fra "The bank of Africa", hva er det? Noen andre som er plaget av dette?

9182468[/snapback]

 

Det kalles "Nigeria 419" - Det er en scam, ikke svar på den e-posten.

En HOAX som sier de er Bank of Africa, men som er noen som prøver å tappe deg for penger.

 

Akkurat denne er veldig kjent, og har da som sagt; fått eget navn.

 

Litt mer om dette:

 

http://home.rica.net/alphae/419coal/

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Nikotin er ekstremt potent. En dråpe ren nikotin på huden tar kverken på hvem det skulle være. Det er nok nikotin i to sigaretter til å gjøre kål på en voksen mann, men man får heldigvis ikke i seg en brøkdel ved å røyke dem.
1/60 gram of nicotine can kill a human being in 10 minutes.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nicotine

9182710[/snapback]

Hvordan dør du? Virker litt rart at du får en dråpe nikotin på hånden så dør du innen 10 minutter.

9182763[/snapback]

 

Huden puster, og absorverer væske. Hvis du får nikotin f.eks. på hånden, vil det innen kort tid trekke seg inn i huden og ut i blodet. Det vil da påføre kroppen et kraftig sjokk, og som Simen1 sier du vil mest sannsynlig da dø av hjerteflimmer.

Lenke til kommentar
Hvis man får tyggis skikkelig innsmurt inn i klær, er det da mulig å fjerne det (kjemisk eller på en annen måte)?

 

Vet jo at man kan fryse ned ting med tyggisklumper på, men tenkte litt på hva man kunne gjøre hvis det er skikkelig utsmurt.

9183269[/snapback]

Kjøp en flaske kvalitets tekstilrens for bil. Fikk vekk en blanding av stekte marshmellows, stearin og sand uten problemer fra sofaen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...