Gå til innhold

Hvor fort skriver du alfabetet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten har jeg 2.481

8790009[/snapback]

 

Og du sier at 2.481 ikke er umulig?

Bare tell til 2 du, og tenk at du skal ha trykket 26 ganger på tastaturet innen den tiden!

 

6.521 fikk jeg selv... (gidder ikke mer heller siden det er så mange som cheater)

Lenke til kommentar

2,481 er da ikke umulig, så lenge du bruker mer en en finger på hver hånd går det :p Hvis du finner på en måte hvor jeg kan bevise det slik at du tror meg så gjør jeg gladelig det. Tenkte noe som fraps av av skjermen mens jeg skriver og kjører et stoppeklokke program eller lignende

 

Klarte forresten 5,569 med bare en finger på en hånd :p

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Jeg skriver ikke slik jeg kaller "nerde-skriving"(at man bruker (nesten) alle fingrene) Jeg skriver med de to pekefingrene jeg har og tomlene for mellomrom. Det går i hvertfall mye fortere enn å bruke alle fingrene. :ermm:

 

 

 

*sitte å øve hele natta* :p

 

edit: Hvis man ser på highscoren så ser man at noen har 1.0001 i tid. Jeg tror ikke det er mulig dersom du har qwerty og ikke abcdef. Det finnes også et program som gjør at man kan stille inn hvilke bokstaver som skal være tastene. Slik at f.eks. der det står R kan du få P hvis du ønsker. Så har han/hun stilt inn slik at alle bokstavene står alfabetisk etter hverandre. (Populært kalt JUKS!)

Endret av SirChris
Lenke til kommentar
alfabetet

 

Det tok meg i underkant av 1 sekund.

8791241[/snapback]

Hvis vi sier at du brukte 1 sekund på å skrive alfabetet, er ikke det så imponerende.

 

(1 / 9) * 26 = 2,88

 

Noe som foreløbig ville gitt deg en 5. plass på listen

 

Selv om vi hadde latt deg tvilen komme til gode, og godtatt 0,9 ville det framdeles bare blitt 5. plass

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

SirChris:

 

Eller så kan man laste ned makro-program, lage en makro som skriver abcdefghijklmnopqrstuvwxyz, og sette opp farten noe sykt. Da får du også en fin tid.

 

Ihvertfall, jeg ligger i overkant av 6 sekunder, og jeg gidder ikke å prøve. Dette er med vanlig tastaturskriving, ikke touch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...