Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei har ikke merka noe til støt, men det er nok litt som whine trur jeg et sted leste jeg at det var fordi at noen av laderene de sendte ut ikke var jorda. OG at hvis du opplevde det var det bare å ta kontakt med dell så skulle de gi deg en ny lader som var jorda ;) men er ikke sikker

 

Har merka mye støt i apple sine produkter. Spesielt PowerBook/MacBook Pro serien. Og iPhone/iPod Touch gir meg ofte støt (ikke store, men små). Så tror ikke Dell er de eneste med dette problemet :p

Lenke til kommentar

Nå får jeg en ny xps fra DELL fordi jeg har hatt problem med den WHINE hellllle tiden.

 

Det verste er at jeg har byttet deler hele 2 ganger! uten noe hell. Første gang de bytta deler så gjordet de at pcen ble ekstrem varm under bruk "irriterende"

 

Men nå sier de at jeg skal få en ny som erstater den jeg her.

 

får håpe at det går bra denne gangen.

 

skjedd med flere?

Lenke til kommentar

skjønner det ikek ass, har jo N-Draft trådløst kort og det er jo på 300 Mbps men det høyeste jeg har fått i status til nettverkskortet er 130 Mbps, mens jeg på en annen pc med N-Draft kort får 300 Mbps i status hele tiden, er dette for å spare strøm? Selv om jeg overfører store filer mellom pcer får jeg allikevel ikke mer enn maks 130 Mbps

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...