Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestille min i går kveld, med LED skjerm. I dag er den i fase 4: Klargjøring før levering. Med 2500,- i rabatt så er det ingen grunn til å sitte på gjerdet. Hadde regnet med at det ville ta en 2-3 uker før jeg fikk den.

 

Men er det noen som vet hvor lang tid det tar Dell å levere?

 

Korleis går det med leveransen? Er i bestillingsfasen og lurer på om det virkelig tar 20 dager ekstra å få med LED skjerm slik det er opplyst på dell.no

Lenke til kommentar

Jeg skal ha meg en liten bærebar, og vurderer XPS1330 mot Macduck(book)..

 

XPS har jo vært "en stund" på markedet, er det rykter om noen nykomlinger, eller er det ingen grunn til å vente på noe nytt? (Hater å kjøpe noe nytt, også kommer det en oppdatering dagen etterpå..)

 

Har noen sammenlignet lysstyrken på den vanlige skjermen og LED?

Min bror har en med vanlig skjerm, men jeg synest den har dårlig lysstyrke sammenlignet med Inspiron 9300 som jeg har i dag..

Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg en liten bærebar, og vurderer XPS1330 mot Macduck(book)..

 

XPS har jo vært "en stund" på markedet, er det rykter om noen nykomlinger, eller er det ingen grunn til å vente på noe nytt? (Hater å kjøpe noe nytt, også kommer det en oppdatering dagen etterpå..)

 

Har noen sammenlignet lysstyrken på den vanlige skjermen og LED?

Min bror har en med vanlig skjerm, men jeg synest den har dårlig lysstyrke sammenlignet med Inspiron 9300 som jeg har i dag..

 

En ting er sikkert, lysstyrken og kontrasten på LED-skjermen er super! Vet ikke hvordan den "vanlige" skjermen er dog... Men kan trygt anbefale LED-skjermen, pluss at prisforskjellen er vel ikke så veldig stor?

Lenke til kommentar
Da er den bestilt, levering 27/5... huff lang ventetid...

 

Tok med led-skjerm, og dyreste variant.

 

Fikk "supertilbudet" og 10% så kostet den rundt 7000,- ex.mva.. :)

 

Jeg bestilte min 10/4, og den var "ferdigbestilt" den 14/4, full pakke med 2,5GHz prosessor og LED osv. Har fått leveringstid 23/5. De har enda ikke startet produksjonen etter 10 dager :thumbdown:

Lenke til kommentar
Tar langt ifra så lang tid som dem oppererer med. Hadde 1mn :dribble:d antatt leveringstid, tok 9dager eller noe slik ;)

 

Tror nok slikt kan stemme ja. Be stilte en ryggsekk med som fikk leveringsdato 20/5, og den fikk jeg idag.. :p

 

Da hører jeg på dere!! :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...