Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

"ouch... :) Har du problemer med maskinen troutmaster? Denne tråden er jo så lang og uoversiktlig at det på dette tidspunktet ikke spiller noen rolle hva folk egentlig poster i denne tråden. derimot er det jo en god ting at et slikt innlegg som det du siterer ligger sist i tråden, da potensielle nye kjøpere kan se at estimert leveringstid ikke nødvendigvis er tidligst antatte leveringstid."

 

Nei, jeg har ikke problemer med maskinen. Men jeg ser at mange har. Men så fint at du er fornøyd.

 

har selv problemer med maskinen og skal få hjem en tekniker fra dell i mai, til å skifte lokk og hovedkort/kjøleløsning på maskinen, grunnet cpu-whine og overoppheting, smat at hele xps-logoen på topplokket har falt ut(dell må bruke elendig lim...) Men tingen min er den at, folk i denne tråden som har problemer får hjelp med problemene sine...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BIOS oppdatering bør generelt sett gjøres kun når du har en grunn til det, så som at noe ikke fungerer optimalt eller ikke i det hele tatt. Grunnen er selvsagt at en feilslått BIOS-oppdatering fort kan bli en kinkig affære. Ser du på hva som er nytt for A09 så er det lite egentlig nevnt, "enhancements" for thermal control og media direct, samt support for en del nye optiske enheter (som nødvendigvis er irrelevant om du allerede har maskinen med mindre du må bytte optisk) og nye CPU'er (samme).

 

Men igjen, selv om det i de aller fleste tilfellene går bra, er det ikke noe poeng å oppdatere med mindre du har en grunn til det.

Lenke til kommentar

Fingerprint LogOn er blitt borte.

 

Fikk min XPS 1330 rett før påske. Har vært kjempefornøyd. Men nå har jeg fått trøbbel.

 

Fingerprint LogOn er forsvunnet fra påloggingsskjermbildet. Jeg har forsøkt å gå tilbake til et tidligere gjennopprettingspunkt, men det har ikke løst problemet.

 

Noen som vet hvordan dette løses?

Kanskje flere har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Jeg bestile min 30/4 og allerede 2/5 var den i Fase 5. Nå er den i København (Copenhagen) og etter det har jeg ikke sett noen endringer på hvor den befinner seg. Det står at jeg får pcen 8/5, men hadde håpet at jeg kunne få den allerede i morgen eller på Onsdag. Noen som vet hvor lang tid det tar fra København til Oslo (Alnabru) ?

Lenke til kommentar

Kan ikke noen ta initiativ til å lage en ny tråd som er forbeholdt tekninske spørsmål??

Denne tråden er jo helt håpløs å finne frem i!

 

Virker som det ikke er begrensinger for hva som er off-topic i denne tråden. Spørsmål drukner jo i alle de andre postene.

 

 

-Tet

Lenke til kommentar
Kan ikke noen ta initiativ til å lage en ny tråd som er forbeholdt tekninske spørsmål??

Denne tråden er jo helt håpløs å finne frem i!

 

Virker som det ikke er begrensinger for hva som er off-topic i denne tråden. Spørsmål drukner jo i alle de andre postene.

 

 

-Tet

 

Lag en ny selv da vel? :new_woot:

Lenke til kommentar

Det kunne jeg ha gjort, men jeg kjenner meg selv så bra at jeg ikke ville ha tid til å oppdatere førsteposten. Dessuten har jeg ikke fulgt med så mye i denne tråden at jeg har noen som helst oversikt over hva slags emner som er tatt opp.

 

-Tet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...