Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestille min i går kveld, med LED skjerm. I dag er den i fase 4: Klargjøring før levering. Med 2500,- i rabatt så er det ingen grunn til å sitte på gjerdet. Hadde regnet med at det ville ta en 2-3 uker før jeg fikk den.

 

Men er det noen som vet hvor lang tid det tar Dell å levere?

Endret av phear00
Lenke til kommentar
Så det har ikke blitt borte med den nye CPU serien?

 

Vel, det påstås at det har det, og ingen har rapportert noe annet enda, så det kan se slik ut foreløpig. Jeg synes dog det er litt tidlig å fastslå det helt sikkert enda.

 

Er flere på forumet som har skrevet at de har Whine med Penryn. Og Jeg kan personlig si at Penryn har WHINE. Skal ringe support i morgen, hatt PC-en i 8dager.

Lenke til kommentar
Så det har ikke blitt borte med den nye CPU serien?

 

Vel, det påstås at det har det, og ingen har rapportert noe annet enda, så det kan se slik ut foreløpig. Jeg synes dog det er litt tidlig å fastslå det helt sikkert enda.

 

Er flere på forumet som har skrevet at de har Whine med Penryn. Og Jeg kan personlig si at Penryn har WHINE. Skal ringe support i morgen, hatt PC-en i 8dager.

 

2,4GHz?

Lenke til kommentar
HAH! Jeg har whine i windows, men ikke i ubuntu :D

 

Det er jo fortsatt litt irriterende de gangene jeg skal spille litt, men tror jeg overlever :p

 

 

er det flere som kan bekrefte dette ?

 

da er det jo i tilfelle en softwarefeil? styringa av CPU i ubuntu kontra windows?

Endret av royrov
Lenke til kommentar

Pratet med XPS Kundeservice på telefon ista, ang CPU-Whinen min.

 

Han sa at Whine problemet var borte. Jeg sa: Men jeg har CPU-Whine allikevel.

Han trodde ikke på meg... Han trodde at det var Harddisken jeg hørte..

 

Jeg hører da fint forskjell på en Harddisk og Whine! :mad:

 

Jaja, da ender det opp med å heve kjøpet. Men på dell siden står det at man må returnere innen 8dager, men angreretten er 14dager?

 

Noen som har hevet kjøpet som kan si hva jeg må gjøre, hvem nr å ringe ol.

Lenke til kommentar

Er det noen som har koblet en pcen til en lcd skjerm? jeg har koblet pcen med en HDMI kabel til lcd tven, den ser veldig fin ut, men kunne ha vist bedre.

 

Jeg har et problem når jeg skal for eks se på film, jeg hører ikke noe lyd..noe som vett noe om dette?

 

jeg kan høre på musikk fra selve pcen, men ikke når jeg putter en dvd film i xps`sen og skal høre på det lyden. Det er bilde, men ikke noe lyd :(

 

har prøvd en del å justere lyd, men virker ikke.

 

Hjelp..

Lenke til kommentar
HAH! Jeg har whine i windows, men ikke i ubuntu :D

 

Det er jo fortsatt litt irriterende de gangene jeg skal spille litt, men tror jeg overlever :p

er det flere som kan bekrefte dette ?

 

da er det jo i tilfelle en softwarefeil? styringa av CPU i ubuntu kontra windows?

Hmm, nå er jeg sannelig ikke sikker lenger. Er sikker på at jeg hørte whine i morges, men nå sitter jeg på windows igjen og hører ingenting :/

 

Jaja, vi får bare si at jeg ikke har whine da, er jo ikke negativt :D

Lenke til kommentar
Er det noen som har koblet en pcen til en lcd skjerm? jeg har koblet pcen med en HDMI kabel til lcd tven, den ser veldig fin ut, men kunne ha vist bedre.

 

Jeg har et problem når jeg skal for eks se på film, jeg hører ikke noe lyd..noe som vett noe om dette?

 

jeg kan høre på musikk fra selve pcen, men ikke når jeg putter en dvd film i xps`sen og skal høre på det lyden. Det er bilde, men ikke noe lyd :(

 

har prøvd en del å justere lyd, men virker ikke.

 

Hjelp..

 

 

Kontrollpanel --> lyd* --> velg HDMI utgangen....

Lenke til kommentar
Kontrollpanel --> lyd* --> velg HDMI utgangen....

 

nå blir dette litt på kanten av hva tråden handler om.. men dette synes jeg er veldig irriterende på Vista.. er nesten slitsomt å måtte slå over lydenhet hver gang man skal se en film via hdmi utgangen..

 

i XP kunne man sende lyd til både analog og digital utgang samtidig (vet ikke om dette er tilfellet på m1330?).. kunne da ha receiver tilkoblet digitalt hele tiden, samtidig som headset var tilkoblet analogt hele tiden..

 

eller det en løsning på dette?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...