Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen kler "metal stilen" bra og flesteparten ser idiotiske ut. Akkurat som med alle andre stiler.

 

Hehe, kan du legge ut bilder av noen som kler metalstilen bra da?

 

Hør på musikken, foraldel... Men om du er over 17 år så ikke kle deg med pigger...

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

"Wolfkiller skrev":'

Hehe, kan du legge ut bilder av noen som kler metalstilen bra da?

 

---------------

 

 

 

Ingen kan det;)

Men er du mann nok, eller dame, må for all del ikke diskriminere her, for din hatt, så kler du hva som helst. Attityd og sjarm, samt glimt i øyet i forhold til det du forsøker presentere deg som, fungerer. Er du en dølling som forsøker være en Gother som er mørk glem det, du er fortsatt døll, eller et metalhue som forsøker være alfa, men som ikke helt finner ordene i samtale med andre, damer spesielt, jaja, alfa erru ikke, selv for fet skinnjakke, nagler og tattiser med dødninghoder og et eller annet killerbands låter sydd inn i vesten.

Endret av Zenzer
Lenke til kommentar

"Wolfkiller skrev":'

Hehe, kan du legge ut bilder av noen som kler metalstilen bra da?

 

---------------

 

 

 

Ingen kan det;)

Men er du mann nok, eller dame, må for all del ikke diskriminere her, for din hatt, så kler du hva som helst. Attityd og sjarm, samt glimt i øyet i forhold til det du forsøker presentere deg som, fungerer. Er du en dølling som forsøker være en Gother som er mørk glem det, du er fortsatt døll, eller et metalhue som forsøker være alfa, men som ikke helt finner ordene i samtale med andre, damer spesielt, jaja, alfa erru ikke, selv for fet skinnjakke, nagler og tattiser med dødninghoder og et eller annet killerbands låter sydd inn i vesten.

. En black metal stil med Glimt i øyet hadde vært noe.
Lenke til kommentar

Hvem vet?

 

Er det noen spesiell grunn til at du ender ytringen din med et komma? Det er ikke en leddsetning, og skal avsluttes med et punktum.

 

Haha, var selvfølgelig utgjort at jeg måtte fucke opp det på en eller annen måte... Punktum og komma ligger irriterende nærme hverandre på tastaturet og jeg var stuptrøtt, det er det eneste jeg kan si.

Lenke til kommentar

Er det noen spesiell grunn til at du skriver "Glimt" med stor g? Det er ikke et egennavn og skal derfor ikke ha stor forbokstav, med mindre du referer til Bodø-Glimt eller noe sånt,

 

På mobilen staves det med stor bokstav automatisk... Gadd ikke skrolle tilbake og endre...

 

Ellers gjør jeg oppmerksom på at det ikke er lov i forhold til forumets regler å kritisere skriveleif.. Bare påpeker det.

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...