Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Må si jeg synes Mulberry er ca 100 ganger bedre enn Louis Vuitton, Synes f. eks ikke denne er så ille. Er dog ganske lei av se slike keege typer som han på bildet, og jeg kan vel ikke akkurat si at en Mulberry-vesken av den typen han holder hever looken. Mye penere med f.eks en messenger bag. Svære vesker til hverdagsbruk er forbeholdt jenter imo.

Lenke til kommentar

Ser jo helt dust ut, men man skal da får lov til å bruke penger på hva man vil.

Bor man midt i Oslo så velger man kanskje ett par bagger i stede for å kjøpe seg en blodtrimmet moped?

 

Selvfølgelig kan de få bruke pengene på hva de vil. Poenget var?

 

Må si jeg synes Mulberry er ca 100 ganger bedre enn Louis Vuitton, Synes f. eks ikke denne er så ille. Er dog ganske lei av se slike keege typer som han på bildet, og jeg kan vel ikke akkurat si at en Mulberry-vesken av den typen han holder hever looken. Mye penere med f.eks en messenger bag. Svære vesker til hverdagsbruk er forbeholdt jenter imo.

 

LV har da fine ting de også, om man ser bort fra monogam-bagene. Mulberry har noen fine ja, som den du linket til samt de har noen andre som også ser ganske bra ut.

Lenke til kommentar

om det er bmw e34, en 240 eller en laguna har jo ikke så mye og si, gidder ikke bruke mer penger på bruksbiler :)

 

Edit: så skrur man litt på de og selger de med litt profitt da vøtt :)

Vet ikke hva kidsa der får igjenn for veskene sine når de kvitter seg med dem da.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...