Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stod under "pigger". Nagler ser jeg på som delvis pynt og funksjon, som feks naglene i vanlige jeans, eller naglene på skinnjakkene til de mørkhudede på bildet over.

 

Pigger er mer sånt som sier, "å se så tøff jeg er" sitter du ved siden av meg på trikken, så kan du bli skada.

Lenke til kommentar

Nagler er måten det festes på, det er formet som en pigg. Begge har rett.

 

EDIT: Wolfkiller, kan du ikke bytte brukernavn? Det høres fullstendig retard ut at en voksen mann skal kalle seg ulvedreper.

 

Har ikke lov til å bytte navn for det første, dessuten driver jeg jo med ulvejakt på fritid. Derfor passende navn.

 

Dessuten er det pigger. De er festet med nagle, det er uansett pigger, og det ser retard ut med pigger ja..

Endret av Wolfkiller
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Alt som inkluderer pels eller dyremateriale som innebærer lidelse, enten det er en pelskåpe eller jakke fra Canada Goose.

 

De som går i Canada Goose (som snart er halve befolkningen) er ikke bare iskalde og samvittighetsløse, men også dumme trend-nisser.

 

Det er ikke bare det visuelle som har noen betydning, men også hva slags menneske man fremstår som. Jeg har lett for å dømme slike mennesker, og tror jeg sjeldent gjør feil i det.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

I Canada Goose-jakker bruks det så vidt jeg vet pels som kommer fra jakt på prærieulv i Canada, og ikke fra pelsfarmer. Mener også å ha hørt at det er store problemer med overpopulasjon av prærieulv i Canada, noe som betyr at dette er dyr som antagelig hadde blitt skutt og drept uansett, og da er det helt greit at man benytter seg av det det allerede døde dyret kan tilby. Personlig er jeg mer skeptisk til pelsfarmer og lignende, selv om jeg tviler på at forholdene er så dårlige der som dyrevernsorganisasjoner skal ha det til.

 

Det er ikke bare det visuelle som har noen betydning, men også hva slags menneske man fremstår som. Jeg har lett for å dømme slike mennesker, og tror jeg sjeldent gjør feil i det.

 

Hvis du dømmer alle mennesker etter hva slags vinterjakke de bruker så jo, da tar du ofte feil. Det er en idiotisk holdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...