Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Vanligvis klarer jeg å finne noe positivt i andre menneskers klesstil, men her må jeginnrømme at jeg sliter...

 

Enig.. Mye "hating" på Bieber i denne tråden, men det han kler seg i er så gjennomført forjævlig at det nesten ikke er til å komme unna å trekke ham frem.

 

Men han er jo cool og original da. Eh..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Enig.. Mye "hating" på Bieber i denne tråden, men det han kler seg i er så gjennomført forjævlig at det nesten ikke er til å komme unna å trekke ham frem.

 

Men han er jo cool og original da. Eh..

 

Nei, han er egentlig ingen av delene, men det regner jeg med at du egentlig skjønte :-)

Lenke til kommentar

Det gjorde jeg vettu....

 

Mulig at Wiki har feil igjen... Usj da er det kanskje Emo da... Sånn er det når man drar på åra og ikke lenger har rede på hva ungdommen driver med.

https://www.google.no/search?q=Black+metal+clothing+style&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:unofficial&client=firefox-nightly

 

Synes musikken er bedre enn stilen..

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Trodde du virkelig det stod noe om klesstil i den delen av artikkelen du linket til?

 

Ertet på meg mange folk nå skjønner jeg.... Burde skjønt det.

 

Endret link, trodde det holdt at dere så klærne.

 

Klart det er en stil for Black metal akkurat som det feks er for Punk. Skal dere liksom være så høye på pæra og "spesielle" at dere ikke tror det er noen stil?

 

Er det ikke sånn som dette da? Masse sminke, pigger, gjerne en "tøff kniv" sef med skarpe pigger og veldig sinna-sinna ordentlig sinna ansikt?

 

black03_zps9f522dd4.jpg

Endret av Wolfkiller
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Artig at linken du endret til ikke viser noen særlig bilde av det jeg tror du mener...

 

Du referer vel til folk som gjerne har langt ustelt hår, en svart bukse og en svart band t-skjorte på seg.

 

Nei, horror Black Metal fans som har sminke, velstelt hår faktisk, er dekadente, men med pigger faktisk og sinna-ansikt. Jeg kjenner da til noen eksemplar, det som slår meg er at Black Metal fans generelt sett virker ganske oppegående, derfor skurrer det litt for meg at de går kledd sånn frivillig.

 

Skjønner at Justin Bieber får kritkk, men altså IKKE black metal stilen?

 

Lol

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Ertet på meg mange folk nå skjønner jeg.... Burde skjønt det.

 

Endret link, trodde det holdt at dere så klærne.

 

Klart det er en stil for Black metal akkurat som det feks er for Punk. Skal dere liksom være så høye på pæra og "spesielle" at dere ikke tror det er noen stil?

 

Er det ikke sånn som dette da? Masse sminke, pigger, gjerne en "tøff kniv" sef med skarpe pigger og veldig sinna-sinna ordentlig sinna ansikt?

 

black03_zps9f522dd4.jpg

jebus christ...

 

artistene har på liksminke for show osv. Er ikke sånn at fansa bruker det til vanlig

Endret av Bork Laser
  • Liker 2
Lenke til kommentar

jebus christ...

 

artistene har på liksminke for show osv. Er ikke sånn at fansa bruker det til vanlig

 

Skjønner sef at ikke alle har det.... de må jo hjem til mor de også...

 

Dette er altså ikke Black Metal stil? Og den får ingen kritikk???

 

https://www.google.n...iw=1366&bih=624

 

Lol Black Metal stilen er fritatt for kritikk.. lattis...

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Stilen til de fleste black metal-fans er dørgende kjedelig. Finnes et eller annet lyspunkt (hihi), men for min del blir det for likt. Svarte boots, svarte jeans/cargopants, svart t-skjorte med bandlogo, svart skinnjakke og hiv inn et eller annet armband med nagler.

 

Det du har lenket til (Immortal) er som tidligere nevnt en del av sceneshowet. Du har enkelte fans som sminker seg opp til konsert, men de er i det absolutte mindretall.

 

Så oppsummert så er stilen til de fleste innen BM-miljøer grusomt kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stilen til de fleste black metal-fans er dørgende kjedelig. Finnes et eller annet lyspunkt (hihi), men for min del blir det for likt. Svarte boots, svarte jeans/cargopants, svart t-skjorte med bandlogo, svart skinnjakke og hiv inn et eller annet armband med nagler.

 

Det du har lenket til (Immortal) er som tidligere nevnt en del av sceneshowet. Du har enkelte fans som sminker seg opp til konsert, men de er i det absolutte mindretall.

 

Så oppsummert så er stilen til de fleste innen BM-miljøer grusomt kjedelig.

For å ikke glemme svarte side Army bukser..... Svart kan ha en liten tendens til å bli kjedelig... Vet vel ingen andre enn Johnny Cash som kler den stilen Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...