Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er IPL90+ bestilt! KLARER IKKE VENTE!

Dette kommer nok til å bli et sjokk for meg, siden jeg for tiden bruker skolepcen med gma 950 og core duo 1.66. 60gb hd :!: (dell latitude d520)

 

Gleder meg så sykt! :w00t:

 

Mitt oppsett ble:

core 2 duo 2.0ghz 4mb cache

250gb HD

2gb ram

9-cellers

 

kr 11700kr :!:

Lenke til kommentar

Går som hakka møkk disse maskinene :p

 

Jeg la inn bestilling på en ifl90 med 2ghz 2gb minne 160gb disk og turbocache igår.

 

Litt teit at de ikke har lagerstatus på de forskjellige komponentene så jeg i det minste kunne fått en viss pekepinn på hvor min er i løypa.

 

EDIT: Min feil, om jeg klikka på alle linkene under maskina så ser jeg jo nå at alt faktisk er på lager.. eneste det er under 100 av er 160gbdisken jeg kjøpte..

 

Så da blir den kanskje bygget i løpet av førsten av neste uke da :D

Endret av paarsand
Lenke til kommentar
Hvor lang tid bruker evt dell og levere en 1520 da.. har aldri bestillt fra de før, men jeg antar at det ikke er så mye kortere tid enn evt multicom vil bruke på ifl90'en?

8968447[/snapback]

Begge 2 vil vell bruke en stund, dell ligger vell på +\- 3 uker nå, multicom aner ejg ikke, men pågangen har jo vært stor så langt.

Lenke til kommentar

Min ligger fortsatt i Oslo. Min maskin er fra den såkalte andre pulje. Bare synd at postfolkene i Oslo ikke vet hva jobbe er, så de klarer ikke sende pakken til Drammen i løpet av en dag... Den 11KG tunge pakka var vel litt i meste laget for sommervikarene... Bare håper de ikke sparker pakka rundt også, slik som de ofte gjør.

 

Eneste muligheten at jeg får pakka nå på lørdag er at det skjer et eller annet mirakel i postgangen.

Lenke til kommentar

Nærmer seg vel utsendelsesdato hos meg også nå da. :)

Bestilte ca 12.06 eller.no, ble lovd levering i begynnelsen av juli. Får håpe på det beste. Skal ha en uke ferie i uke 28, hadde vært supert om jeg fikk den før første etappe av ferien er over. :p

Da blir det artig å se om den svarer til forventningene. :D

Lenke til kommentar

fUsiOn: Det er nok ikke av 2. levering. Den sier Multicom at er noen dager forsinket og er forventet ca. 9.juli.

 

Pr. nå er det ledige PCer på denne leveringen, MED UNNTAK AV WXGA-skjerm.

 

Multicom regner imidlertid å gå tomme for IFL90+ i løpet av 1-2 uker fra nå. Stor rift om disse PCene, både fra Norge og ikke minst resten av verden. Så vil du ha denne PCen fortest mulig bør du bestille snarest mulig... Tidsestimat for levering nr. 3 har jeg imidlertid ikke hørt noe om.

 

 

Pr. nå er det også ledige IFL90, IFL91 og IFT00 PCer. Men de er nesten tomme på samtlige. Nye maskiner her er imidlertid ventet inn i neste uke, så ingen lang ventetid. Multicom melder om godt salg på disse PCene også :)

 

 

Enkelte av IFL90/IFL91/IFT00 PCene har blitt litt forsinket i utsending. Dette fordi Multicom har manglet en liten brakett til DVDene som de har mått fått ettersendt fra Kina. Men de regner med å få ut alle rett over helgen :)

 

Vær ellers obs på at de som alle andre har noe redusert bemanning pga. ferie nå, slik at byggingen av PCene kan ta noen få dager lengre tid enn normalt. Men kun snakk om _få_ dager.

 

Og som vanlig minner Multicom om: PCene består av langt flere komponenter enn barebone'n/grunnmodellen. Så leveringstiden er avhengig av konfigurasjonen på akkuratt DIN PC. Så sjekk med Multicom selv for å være sikker. Det jeg forteller om over er leveringstidene på selve PCene. Og IKKE batteri, dvd-rom, cpu, ram, hdd osv.

 

Forøvrig veit jeg at dinside.no har hatt IFL90+ på vei i posten til dem tidlig denne uken. Så testen er nok ikke langt unna nå :)

 

- Amund

Endret av amundsf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...