Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte ifl90+ på torsdag, med 250gb harddisk. Tror dere de har 250gb harddisk på lager? Den finnes jo ikke i prisguiden!

 

Jeg kjenner det kribler i hele meg... Uansett, noen som har sata-driverne og ville ha lagt dem her? Vil nemlig være klar med en slipstream-cd når den kommer :)

 

Ari

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men hvorfor har de vga og ikke dvitilkobling :( på store skjermer er det jo uendelig stor forskjell på vga og dvi

8980058[/snapback]

 

Det kommer. VGA vil bli byttet ut med DVI på IFL90 modellene, ifølge et par poster tidligere i emnet.

Det vil selvfølgelig ta en stund tipper jeg...

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
men hvorfor har de vga og ikke dvitilkobling :( på store skjermer er det jo uendelig stor forskjell på vga og dvi

8980058[/snapback]

 

Hva mener du med store skjermer? Vil ikke VGA går like bra på min 22"?

8980166[/snapback]

 

Han mener at kvalitetsforskjellen er merkbart større når man veksler imellom VGA og DVI på LCD skjermer på over 20".

Lenke til kommentar
Nå star min IFL90+ med det beste av det beste konfigurert og jeg bare håper at den takler alle spillene jeg vil at den skal takle. Tenker på CS: Source på full mugge med mange bots, Colin McRae DIRT, GTA IV når det eventuelt kommer ut engang..

8980592[/snapback]

T7700-prosessoren er bortkastet i forhold til ytelse per kroner. Men om du har kjørt full specs skal du greie å dra de spillene der helt bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...