Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle håpe min IFL91 blir sendt ut i dag, siden den egentlig skulle ha blitt sendt ut forrige uke. Min stasjonære krasjet og ble fullstendig ubrukelig i går, så det ble plutselig mer prekært å få bærbaren nå. :( (Må nok opprette en "maskinen funker ikke"-tråd nå.)

 

Kanskje "Mr. Inside Info" vet noe mer om IFL91? :)

Endret av Rexen
Lenke til kommentar

IFL91 var på lager sist jeg hørte med Multicom. De har også IFL90 og IFT00 på lager. Dog ikke veldig mange igjen av noen av disse, men nye er forventet inn om ikke lange tiden.

 

Forøvrig sikker på at du ønsker IFL91? Den har integrert skjermkort... Multicom har også IFL90 på lager...

 

 

Når det gjelder 3.parti med IFL90+ så er den forventet å ankomme Multicom en gang i juli. Foreløpig eksisterer ingen mer nøyktig dato. Dette først og fremst aktuelt for WXGA-skjerm, da de er tomme for denne i parti nr.2 som fortalt her før. Nye med denne skjermen kommer da altså en gang i juli.

 

 

Vær også obs på at WSXGA-skjermen er de også i ferd med å gå tomme for i parti 2. IFL90+ med WSXGA-skjerm altså.

 

- Amund

Lenke til kommentar
Forøvrig sikker på at du ønsker IFL91? Den har integrert skjermkort... Multicom har også IFL90 på lager...

8986431[/snapback]

Nå når min originale gaming-PC er fubar tror jeg kanskje jeg bytter til den, forutsatt at jeg ikke må vente jævlig lenge. :) Sendte mail til multicom.

Endret av Rexen
Lenke til kommentar

Jeg bestilte IFL91 den 25.6, og den 28.6 var pengene trukket fra min konto (ikke reservert). Lurer derfor på om dette er standard prosedyre, mener å huske at nettbutikken efast fikk en del pepper fordi pengene ble trukket før varen var sendt. Komplett trekker beløpet når varen sendes, trodde dette var standard prosedyre jeg. Kanskje multicom trekker pengene når de begynner å bygge pc'en?

Lenke til kommentar
Jeg bestilte IFL91 den 25.6, og den 28.6 var pengene trukket fra min konto (ikke reservert). Lurer derfor på om dette er standard prosedyre, mener å huske at nettbutikken efast fikk en del pepper fordi pengene ble trukket før varen var sendt. Komplett trekker beløpet når varen sendes, trodde dette var standard prosedyre jeg. Kanskje multicom trekker pengene når de begynner å bygge pc'en?

8987410[/snapback]

Hos meg ble pengene trukket rett etter bestilling.

Lenke til kommentar
EvenruD:

 

Skal du angre kjøpet? I såfall hvorfor det? Er det noe vi som har bestilt burde vite om maskinen?

8987715[/snapback]

 

Har egentlig ikke brukt min så mye... Men syns det hele virket litt billig laget (mulig jeg har fått en mandags version). Uansett, tastaturet er litt "bøyd" på venstre side (var sånn da jeg fikk den), noe som gjør at spacetasten ikke funker alltid..

Bak var det heller ikke no merke av no slag, kun et stygt hull hvor man kunne se antydninger til at det skal sitte et klistremerke der.

Touchpadden er også litt rar og scrolle feltet funker ikke alltid :hm:

 

Dessuten fikk jeg vite i dag at Mac har kommet ut med Santa Rosa chipset også, noe jeg ikke hadde fått med meg :p Så blir vel en macbook pro på meg istede.

 

Ellers virker det som en veldig fin maskin!

Lenke til kommentar

Svar til Rexen:

 

OK, mulig. De hadde IFL90 rett før helga bare...

 

Bare for å være sikker: Sikker på at du spurte om IFL90 og ikke IFL90+? Ikke det at det ikke kan stemme - de sa at det ikke var mange modellene igjen rett før helga og. Men med så like modellnavn er det lett å ta feil.

 

- Amund

Endret av amundsf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...