Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Autofellatio -ekkelt, homofilt?


Anbefalte innlegg

Nei, har jeg sagt det kanskje?

 

Om guttene liker å bli stimulert i rumpa ved at noen knuller dem, så har de et problem, for da har de ikke innrømmet for seg selv at de er bi...

8560603[/snapback]

Blir jo like søkt.

Å kunne forelske seg i gutter, og det å like analsex er ikke det samme. Det finnes da vitterlig lesber som liker å bli tatt i rompa også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Marius, les litt om homofili da vel ?

 

Homofili er da man en gutt og liker han som en kjærste, å faktisk tenner på gutter - andre gutter.

 

Å suge seg selv , å oppnå anale gleder hos seg selv er da langt fra homofilt ? Ser ingenting galt med det ,sålenge man er klar over hvilken legning man har ?

 

Er det homofilt, sålenge homofile praktiserer det ?

Gud så feil syn du har

Lenke til kommentar

Moderator syntes sikkert ikke at jeg utdypet nok i siste post siden den ble slettet, så jeg prøver igjen med ny frisk:

Dette drømmer jeg om rett som det er, og blir like skuffa hver gang jeg våkner.

 

Dessverre er jeg nok mer av den stive kroppsarbeidertypen, og ei heller er jeg blant de heldige som er såpass velutstyrte at de ikke trenger å tenke på smidighet i ryggraden.

 

Hvorfor det er noe mer homofilt å suge seg selv enn å runke seg selv skjønner jeg ikke helt, men rarere er det - sikkert fordi så få klarer det. Hvis alle hadde vært i stand til å blåse seg selv hadde det garantert vært likestilt med vanlig napping.

 

Dessforuten så hadde det uansett ikke blitt noen fullverdig vanlig blåsejobb av det hele siden munnen havner opp ned i forhold til vanlig utgangsposisjon for den slags.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
For meg blir det en blanding av homofili og hetrofili, altså bifil.

 

Men mest homofili, da det er snakk om å suge seg selv.

 

Liker man selve sugingen, eller følelsen av at penis blir sugd? Det har også mye å si ang. legning.

 

Om man er så desperat at de må suge seg selv, så har de dårlig dametekke, eller lommbok...

 

Nei, dra'n med hånda å få respekt, sug'n å du vil miste min respekt...

8560086[/snapback]

Hæ? Jeg ser absolutt ikke koblingen mellom bifili og autofellatio.

 

Og å gi seg selv en blowjob om man kan er da ikke noe mer eller mindre homofilt enn å gi seg selv en handjob.

Lenke til kommentar

Tre kommentarer til topic og diksusjonen generelt:

- Jeg synes anal stimulans er deilig

- Jeg hadde sugd meg selv om jeg hadde klart det

- Jeg tenner ikke på gutter

 

Jeg synes ikke det finnes noe grunnlag for å gi de som suger seg selv "homostempelet". Det er i menneskets natur å være nysgjerrig. Det er også i menneskets natur å nyte orgasmer. Hvorfor ikke oppnå det på deiligst mulige måte?

Lenke til kommentar

Hvis du liker å få smaken av pikk pluss sæd i kjeften så vil jeg påstå at man kanskje har litt "homofile" hormoner i seg. Spise min egen eller andres sæd ville jeg _aldri_ ha funnet på å gjøre det er rett og slett kvalmt, heller ikke å putte ei køkk inni kjeften heller..

 

De som får til dette må jo like å få pikk og egen sæd i kjeften, så jeg syns jeg ikke det er normalt..

 

Dette er jentenes jobb ;)

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

Å påstå ting som er helt feil tar seg sjelden bra ut for noen som helst. Mennesket kan sanse fem forskjellige smakstyper. Salt, søtt, surt, bittert og umami. "Smaken av pikk" er nok ikke noe vi har en instinktiv fornemmelse av, så å hevde at dette er en egen hang forbeholdt homofile blir bare latterlig. Det er heller ingenting som heter "homofile hormoner".

 

På de som får til dette, så syns jeg ikke det er normalt..

Selvfølgelig er det ikke normalt, det er bare et veldig lite mindretall som får det til. Heldigvis er ikke normalitet noe ideal for andre enn kjedelige støllinger.

Lenke til kommentar
Hvis du liker å få smaken av pikk pluss sæd i kjeften så vil jeg påstå at man kanskje har litt "homofile" hormoner i seg. Spise min egen eller andres sæd ville jeg _aldri_ ha funnet på å gjøre det er rett og slett kvalmt, heller ikke å putte ei køkk inni kjeften heller..

 

De som får til dette må jo like å få pikk og egen sæd i kjeften, så jeg syns jeg ikke det er normalt..

 

Dette er jentenes jobb ;)

8563100[/snapback]

 

Takk!

Syns jeg ble litt motarbeidet her...

Lenke til kommentar
Hvis du liker å få smaken av pikk pluss sæd i kjeften så vil jeg påstå at man kanskje har litt "homofile" hormoner i seg. Spise min egen eller andres sæd ville jeg _aldri_ ha funnet på å gjøre det er rett og slett kvalmt, heller ikke å putte ei køkk inni kjeften heller..

 

De som får til dette må jo like å få pikk og egen sæd i kjeften, så jeg syns jeg ikke det er normalt..

 

Dette er jentenes jobb ;)

8563100[/snapback]

Så når dama di har sugd deg så sender du henne rett på badet for å pusse tenna?

 

Jeg ser ingen grunn til ikke å suge seg selv, om man hadde hatt muligheten.

Lenke til kommentar
Det er da ikke noe mer homo å ha den andre steder på sin egen kropp enn i hånda? Jeg ser ikke homologikken andre tydeligvis kjører her.

Som flere har nevnt trenger man jo ikke akkurat svelge hele greia heller.

8563300[/snapback]

Stemmer!

Dessuten er det vel ikke homofilt å svelge sin egen sæd heller.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde dette en gang i puberteten. Det var egentlig en skuffelse. For det første var det ikke lett å få til, det ble en ubehagelig stilling hvor man ikke klarer å slappe av, og det er slett ikke så deilig som når ei jente gjør det. Jeg måtte hjelpe meg selv med hånda for å klare å komme.

 

Det blir nesten som om hvis du prøver å kile deg selv - du klarer det ikke, fordi huden/nervesystemet er obs på berøringen. Hvis noen andre kiler deg, føles det mye sterkere.

 

Ellers er jeg heterofil, hvis noen skulle lure på det.

 

Cappelens definisjon, som pinnsvin siterte, av homofili mener jeg er feil:

homofil,  person som har erotiske følelser for personer av sitt eget kjønn. Substantiv: homofili. Mots. → heterofil og heterofili.

De homofile sier selv at det er forelskelse og kjærlighet overfor det samme kjønn som definerer om man er homofil/lesbisk - ikke erotiske følelser. Sex med samme kjønn er ikke noe unikt for mennesker. Det skjer i dyreverdenen også - mye oftere enn man tror.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...