Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Autofellatio -ekkelt, homofilt?


Anbefalte innlegg

Man kan selvfølgelig være hetero og knulle gutter, det er jo helt normal (?) Nei!

8566910[/snapback]

 

Dette hevdet jeg også for en tid tilbake siden, men ifølge trangsynte forumnisser var det visst mulig å ha seksuell aktivitet med samme kjønn og samtidig være heterofil. :dontgetit:

8567461[/snapback]

La oss si at du havner i et lugubert fengsel i USA hvor du blir tvunget til å ha buttsecks med noen andre forbrytere. Er du da homoseksuell?

8567530[/snapback]

 

Om det var frivillig... Om ikke var det voldtekt...

 

Om dere virkelig ikke skjønner hvorfor vi stiller oss kritiske så er det ikke noen vits i å diskutere!

 

Om en kar har sex med gutter hver helg, frivillig, uten alkohol tilstedet, så ikke kom å fortell meg at dere ikke tror han er homo om han sier at han ikke er det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om dere mener at man kun er homo ved at man har følelser for en gutt, så må vi først diskutere hva som må til for å være homo, før vi diskuterer dette.

 

Det er så tåpelig å si at man kan knulle gutter uten å være homo.

Min mening er at man kan være homo uten å ha følelser for en gutt.

8567671[/snapback]

Åh herrgud, scenario:

To heterofile guttevenner har ikke hatt sex på lenge, bortsett fram ed høyrehånda si, og begge har alltid hatt lyst på analsex. Så de har sex med hverandre. De er ikke forelsket, eller fysisk tiltrukket av den andre, bare kåt og har lyst på sex. There is nothing more to it!!

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Om dere mener at man kun er homo ved at man har følelser for en gutt, så må vi først diskutere hva som må til for å være homo, før vi diskuterer dette.

 

Det er så tåpelig å si at man kan knulle gutter uten å være homo.

Min mening er at man kan være homo uten å ha følelser for en gutt.

8567671[/snapback]

Dictionary.com sin definisjon på homosexuality:

1. Sexual orientation to persons of the same sex.

2. Sexual activity with another of the same sex.

 

så visst du knuller en annen gutt er du kvalifisert til en homo tittel..

Lenke til kommentar
Om dere mener at man kun er homo ved at man har følelser for en gutt, så må vi først diskutere hva som må til for å være homo, før vi diskuterer dette.

8567671[/snapback]

 

Homofili (fra gresk homos + filos «samme» + «venn», dvs. elske den samme, og da i forstand en av samme kjønn) er en seksuell orientering karakterisert av romantisk og/eller seksuell tiltrekning til personer av ens eget kjønn.
homofil, person som har erotiske følelser for personer av sitt eget kjønn.
homofili -en erotisk-følelsesmessig tiltrekning til person av samme kjønn
homosexuality - sexual interest in and attraction to members of one's own sex.

Kildene er nokså entydige. På norsk skiller vi mellom homofil legning og homoseksuell aktivitet. På engelsk har de ikke ulike ord for de to, men det er fortsatt en forskjell på legningen og aktiviteten.

 

Dictionary.com sin definisjon på homosexuality:

  1. Sexual orientation to persons of the same sex.

  2. Sexual activity with another of the same sex.

 

så visst du knuller en annen gutt er du kvalifisert til en homo tittel..

8567774[/snapback]

Nei, da kvalifiserer selve akten til beskrivelsen homoseksuell. Det gjør ikke deltagerne homofile.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Du suger kuk = homofile suger kuk

 

8566910[/snapback]

 

 

Det der må være tidenes dårligste slutning.

Vet du har forandret mening, men hvordan i svarte dukket den der opp?

(Jeg må dessverre annonsere at jeg er homse, folkens :()

 

Du suger DIN kuk - enkelte homofile suger ANDRES kuk.

Lenke til kommentar

Jeg synes godeste Mr. Olsen roter seg ganske vekk.

 

Det er en viss forskjell om du gjør det på det selv enn om du gjør det på andre. Selv om begge ting er temmelig sære i mine øyne, synes jeg det er "mer ok" å gjøre det på seg selv.

 

Om jeg så hadde greid det på meg selv hadde jeg ikke gjort det.

Men det å gjøre det på seg selv vil jeg ikke kalle homofilt.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke hva du mener :p

Om Mick Jagger kom så hadde dere hatt sex med han?

Hvorfor?

8567979[/snapback]

Det var ikke helt alvorlig ment. Selv om han var ganske kjekk. ;)

 

Poenget var at det er ikke noen skam å være homofil. Dermed er homofile følelser heller ikke noe man skal skamme seg over, frykte eller ta avstand fra. Er man trygg på sin legning kan man godt kjenne på ulike former for tiltrekning uten å måtte poengtere at man ikke er sånn.

 

Treffer jeg en gutt (mann blir det vel kanskje riktigere å si i min alder) og føler meg tiltrukket på den ene eller andre måten kommer jeg ikke til å skygge banen av den grunn. Jeg kommer neppe til å gjøre noe seksuelt ut av det, men jeg har det forhåpentlig helt godt med følelsen. Hvorfor skulle jeg ikke det, med 22 års ekteskap og barn og det hele bak meg, hva trenger jeg å bevise?

 

Så viser det seg en dag at jeg er 5% homofil er det helt greit for meg, de 95 andre prosentene blir ikke redd av det. Og vil de 5 prosentene ha Mick Jagger skal de få lov til det. :love: :!:

 

Sorry, off topic dette.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hadde jeg klart å suge meg selv hadde jeg faen meg gjort det å :D

 

Og det ser jeg ikke på som noe homofilt... Jeg ville ikke blitt sugd av en gutt.. Det er sikkert like digg sånn sett hvis man lukker øya, men det er bare tanken på det som er ekkelt. Men når det gjelder meg selv og at JEG skal suge meg selv, det er noe annet.. Jeg er såpass glad i meg selv, så det går fint.

 

Men som med alt annet--- Det er bedre når andre gjør det for deg.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Herregud for noen rare holdninger som er ute å går

Autofellatio er ikke homofilt! Det er ONANI!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fra wiki:
Onani, runke, solosex, masturbasjon eller selvtilfredsstillelse er stimulering av egne kjønnsorganer, med den hensikt å frembringe seksuell nytelse og eventuelt orgasme. Mens onani tidligere har vært sett på som både synd i religiøs sammenheng og skadelig rent medisinsk, er det i dag, med unntak av enkelte gjenværende religiøse innvendinger, utbredt aksept for at onani er normalt og sunt for både kvinner og menn, unge og voksne.
Jeg uthevet det viktigste...

mer om onani her: http://no.wikipedia.org/wiki/Onani

 

 

Hadde jeg vært myk nok så hadde jeg sikkert gjort dette selv.

Og nei jeg er ikke homofil, homoseksuell eller noe slikt :roll:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Ja vel! Da er vel alle enige om at: Autofellatio er en homoseksuel aktivitet?

8568416[/snapback]

Jeg går med på den hvis det samme gjelder vanlig runking.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...