Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Autofellatio -ekkelt, homofilt?


Anbefalte innlegg

Jeg mener da det, så skal jeg da endre meningen min fordi noen ber meg om det?

Det blir for teit.

8565936[/snapback]

Nei, det er da heller ingen som har sagt, herr Olsen. Men en diskusjon hvor en eller flere av deltagerne står på sitt gjennom flere poster uten hverken begrunnelse eller argumentasjon blir ikke rare diskusjonen. Jeg er usikker på hva man oppnår ved å gjenta sitt standpunkt i det uendelige.

 

Skal tråden bevege seg er det greit om det kommer argumenter for standpunktene. Ellers kunne vi like gjerne erstattet tråden med en poll...

 

Edit: Men den diskusjonen er off topic her i tråden. Har dere synspunkter på dette så send meg en PM, ikke svar her.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg stiller meg kritisk til de som mener at det ikke er noe gale med å suge en kuk, uten å ha noen homo-fakter.

 

Sorry, men det blir bare feil...

8566559[/snapback]

 

Haha, feil bare fordi du finner det frastøtende? Du ronker! Du holder èn kuk, jeg gjentar! èn kuk i hånden din og stimulerer den, for å oppnå en orgasme, men det er jo selvsakt helt greit og hetrofilt?

Lenke til kommentar
Jeg har argumentert for det tidligere, og da blir det bare så jeg gjentar meg.

La meg da plukke disse argumentene fra hverandre.

Du sier at det er homofilt å suge sin egen penis. Derfor er det naturlig å se på definisjonen av homofil: homofili ~fili' -en (se -fili) kjønnslig tiltrekning til personer av samme kjønn. (Link til ordboken)

 

Man tiltrekkes ikke av andre gutter fordi man kan suge seg selv. La meg komme med et eksempel som du kanskje skjønner: Du som alle andre gutter og jenter runker fra tid til annen. Du gjør det sikkert med et godt grep rundt køllen. Dette gjør homofile på hverandre også. Synes du det er homofilt å gjøre på deg selv det andre gjør på hverandre? Det du da sier er at det er det like "homofilt" å gi seg selv en håndjager som det er å suge seg selv. Det er bare to forskjellige måter å etterligne det homofile gjør ifølge deg selv.

 

Autofelatio er ikke det samme som å tenne på sitt eget kjønn.

 

Du kan si at du synes det er ekkelt å suge seg selv, du kan bli støtt av det og du kan si det er homofilt. Til nå har du ikke gjort annet enn å konstatere at det er homofilt med begrunnelsen at det er ekkelt.

Lenke til kommentar

Du suger kuk = homofile suger kuk

 

Om man skal være så forbanna vrange som dere er nå så kan man jo si at man ikke er homo fordi man knuller en annen gutt, det er jo bare en måte å stimulere seg selv på.

 

Hvorfor krangler dere mot min mening?

Om jeg mener noe, så er det fordi jeg mener det, og da driter jeg i om andre ikke er enig.

 

Man kan selvfølgelig være hetero og knulle gutter, det er jo helt normal (?) Nei!

 

Edit:

Dette blir bare for teit å diskutere. Det er min mening, i et enme hvor det ikke finnes noe fasitsvar, men jeg har "hele" forumet (Som tydeligvis gjerne vil suge kuken sin) mot meg.

 

Men for å få slutt på denne diskusjonen så endrer jeg min mening, og sier at:

 

Neida, man er ikke homo fordi man liker å sutte på en kuk (Som også kan være din egen.) Ingen kan velge og være homo, så om du er født streit kan du gjøre hva du vil med andre gutter uten å være homo.

 

Å slikke kølla si er bare ekkelt, ingenting homofilt med det!

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Du suger kuk = homofile suger kuk

 

Om man skal være så forbanna vrange som dere er nå så  kan man jo si at man ikke er homo fordi man knuller en annen gutt, det er jo bare en måte å stimulere seg selv på.

 

Hvorfor krangler dere mot min mening?

Om jeg mener noe, så er det fordi jeg mener det, og da driter jeg i om andre ikke er enig.

 

Man kan selvfølgelig være hetero og knulle gutter, det er jo helt normal (?) Nei!

8566910[/snapback]

 

Vi krangler mot din mening ettersom din argumentasjon ikke henger på greip.

 

Det er ikke noe sammenheng mellom å suge seg selv og det å være tiltrukket til det andre kjønn. Det, som mye annet, er eksperimentering. (da gitt at du er en av de 1% som faktisk klarer det)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Dæven! har alltid vært litt anerledes, og jeg testa nå om jeg hadde klart dette. og gjett hva! det hadde gått om jeg hadde prøvd! er litt i tvil om jeg skal gjøre det, men får se.

 

står i horoskopet mitt at jeg har antydning til å bli hommofil, så kanskje jeg er det? eller blir det med tiden for den saks skyld. har aldri ronka til homseporr men lesbeporr er da også homofilt? så kanskje...

 

ble veldig i tvil her nå. så må tenke litt.

Lenke til kommentar

Kjære vakre vene ... Hadde virkelig ikke tenkt å poste noe i denne tråden, bare more meg med lesning, men dette blir jo etter hvert så tåpelig at jeg nesten må markere standpunkt selv òg.

 

Å suge seg selv kan umulig være mer homofilt enn å stimulere seg selv med hånden, bare fordi det er færre som klarer det. Ta for eksempel en vanlig håndjager - du stimulerer kjønnsorganet, du tenner jo ikke på følelsen av å holde i penis. Som flere har påpekt så er det ingen prinsipiell forskjell på de to måtene å stimulere seg på ...

 

Om folk er homofile, så vet de det vel best selv.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Du suger kuk = homofile suger kuk

8566910[/snapback]

Feil! (Eller om ikke helt feil, iallfall en altfor løs og unyansert påstand!)

 

En mann som er homoseksuell føler seg seksuelt tiltrukket av andre menn, derav også kuker. Derimot er det svært forskjellig fra person til person om man liker å suge eller ikke.

 

Og da spør jeg deg, Mr. Olsen: Blir du seksuelt opphisset av å ta på tissen din?

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Du suger kuk = homofile suger kuk

8566910[/snapback]

Feil! (Eller om ikke helt feil, iallfall en altfor løs og unyansert påstand!)

 

En mann som er homoseksuell føler seg seksuelt tiltrukket av andre menn, derav også kuker. Derimot er det svært forskjellig fra person til person om man liker å suge eller ikke.

 

Og da spør jeg deg, Mr. Olsen: Blir du seksuelt opphisset av å ta på tissen din?

8567001[/snapback]

 

Ser du ikke at jeg har lagt diskusjonen død for min del. Jeg har endret mening, og innrømmer at jeg tok feil.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Ser du ikke at jeg har lagt diskusjonen død for min del. Jeg har endret mening, og innrømmer at jeg tok feil.

8567168[/snapback]

Nei, det så jeg ikke, men nå ser jeg det.

 

Dette er forresten ikke et spørsmål om subjektive meninger.

Lenke til kommentar
jo, men ikke rett etter at hu har sugd - jeg har slikka. blir ikke noe kyssing før dagen etter da nei.

8564815[/snapback]

Jeg håper hun dumper deg, for jeg regner med dere ligger og koser en stund etter slikt, kanskje tlogmed ha sex? En hel sexakt uten kyssing virker for min del helt frastøtende og upersonlig..

Lenke til kommentar
står i horoskopet mitt at jeg har antydning til å bli hommofil, så kanskje jeg er det?

8566954[/snapback]

jepp stemmer nok det.. :!:

 

neida jeg bare tøyser :tease:

 

on topic:

eg ganske sikker på at det ikke går ann å være homo med seg selv.. det trengs nok to til det ja. visst du liker å suge din eg en kuk så er vel det greit? finnest rarere fetisher.. blir ikke mye homo så lenge du gjør det alene med deg selv...

Endret av Vizard5
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Man kan selvfølgelig være hetero og knulle gutter, det er jo helt normal (?) Nei!

8566910[/snapback]

 

Dette hevdet jeg også for en tid tilbake siden, men ifølge trangsynte forumnisser var det visst mulig å ha seksuell aktivitet med samme kjønn og samtidig være heterofil. :dontgetit:

8567461[/snapback]

La oss si at du havner i et lugubert fengsel i USA hvor du blir tvunget til å ha buttsecks med noen andre forbrytere. Er du da homoseksuell?

Lenke til kommentar
Dette hevdet jeg også for en tid tilbake siden, men ifølge trangsynte forumnisser var det visst mulig å ha seksuell aktivitet med samme kjønn og samtidig være heterofil.

 

Selvsagt er det mulig. Sex er en fysisk akt og trenger ikke involvere følelser i det hele tatt. Da hadde vi ikke hatt prostitusjon.

 

Det er selvsagt en fordel for begge parter at den gjør det, men det er ikke noe som hindrer folk å ha sex uten at det er følelser med i bildet. Dermed er det fullt mulig for heterofile mennesker å ha sex med samme kjønn om de vil. De kan endog føle seksuell opphisselse under akten, siden den i stor grad er et resultat av fysisk stimulans.

 

Det endrer ikke legningen at de gjør det, så lenge man ikke til vanlig trekkes mot folk av det samme kjønn.

 

Om det er normalt er en annen sak, men at ting er normalt er ikke noe kriterium på om det er hverken mulig eller ønskelig.

 

Som vi sa i gamle dager: Jeg er ikke homofil, men om Mick Jagger kom på besøk... ;) (Da var riktig nok både Jagger og vi mye yngre.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...