Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Autofellatio -ekkelt, homofilt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man så kommer seg helt ned dit etter lengre tids oppvarming og tøyningsøvelser, så vil jo uansett resultatet bli at vinninga går opp i spinninga pga store anstrengelser og smerter og tilsvarende lav nytelsesfaktor. For ikke å snakke om at jeg vil tro faren for skiveutglidning i ryggsøylen er overhengende ... :ermm:

 

Dette er altså antagelser ut fra hvordan min egen kropp er konstruert. Mulig den ene prosenten som er nevnt her klarer dette uten videre ubehag. I så fall - fint for dem.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Om man så kommer seg helt ned dit etter lengre tids oppvarming og tøyningsøvelser, så vil jo uansett resultatet bli at vinninga går opp i spinninga pga store anstrengelser og smerter og tilsvarende lav nytelsesfaktor. For ikke å snakke om at jeg vil tro faren for skiveutglidning i ryggsøylen er overhengende ...  :ermm:

 

Dette er altså antagelser ut fra hvordan min egen kropp er konstruert. Mulig den ene prosenten som er nevnt her klarer dette uten videre ubehag. I så fall - fint for dem.

8576544[/snapback]

Jeg vil tro det er mer enn 1% av alle menn som klarer dette med litt tøy og bøy. 1% er trolig de som kan gjøre det uten videre store problemer/smerter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

A woman one night yelled out, "Yeah, you ever try it?" I said, yeah. Almost broke my back. It's that one vertebrae, I swear to God, it's that close. I think that vertebrae is going to be the thing to go in our next evolutionary step. Just a theory and a fervent prayer. Yeah, now all the guys are going, "Honey, I have no idea what he's talking about. I think he's a devil-child." That may be true, but guys, yoooo u know what I'm talking about. I can speak for every guy in this room here tonight, guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage.

 

Dammit. Bill Hicks er så jævla genial RIP!

Lenke til kommentar

Hadde nok vært et noe pinlig scenario om du hadde "låst fast" ryggen din i det du holder på så må du ringe til en ambulanse for å få hjelp, så sitter du der naken på baderomsgulvet :ermm:

 

Jeje OT, klarer det selv tror jeg, men prøver ikke akkurat for mye heller.

Endret av _Magnus_
Lenke til kommentar
Jeg prøvde å suge meg selv, men jeg klarte ikke :(

(Jeg vil, jeg vil, men får ikke til! *klikke helt*)

 

Er nok blandt de 99% som ikke kan det.

8576387[/snapback]

Det er vanskelig hvis du står eller sitter. Prøv istedet å ligg på rygg i senga og bøy beina bakover mens du støtter med hendene under rumpa/ryggen. Etter en stund i den stillingen kan du tøye mer i ryggen enn du tror du klarer. Men du må ha plass til føttene bak hodet, så du må ligge midt i senga. Lykke til!

 

EDIT: dette burde fungere for mer enn 1% av guttene tror jeg. Selv en del jenter kunne vel få til dette, selv om de har litt lenger å bøye seg. Er det noen jenter her som har klart det? Kanskje noen turnjenter? :)

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Det er vanskelig hvis du står eller sitter. Prøv istedet å ligg på rygg i senga og bøy beina bakover mens du støtter med hendene under rumpa/ryggen. Etter en stund i den stillingen kan du tøye mer i ryggen enn du tror du klarer. Men du må ha plass til føttene bak hodet, så du må ligge midt i senga. Lykke til!

 

EDIT: dette burde fungere for mer enn 1% av guttene tror jeg. Selv en del jenter kunne vel få til dette, selv om de har litt lenger å bøye seg. Er det noen jenter her som har klart det? Kanskje noen turnjenter? :)

8580601[/snapback]

Danke :)

 

Får se på det, en dag jeg... ehh.. har tid :yes:

Lenke til kommentar
Hadde nok vært et noe pinlig scenario om du hadde "låst fast" ryggen din i det du holder på så må du ringe til en ambulanse for å få hjelp, så sitter du der naken på baderomsgulvet :ermm:

 

Jeje OT, klarer det selv men gjør det ikke. Skulle gjærne gitt bort gaven :!:

8577503[/snapback]

Du hadde nok neppe fått tak i telefonen i den stillingen, så man hadde nok dødd i ensomheten.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Vist man først er en av de ytterst få som faktisk er så tøyelig så er man allerede så sær, så why not.

Om du ser på 1% av hele verdens befolkning betyr det at det faktisk er en god del her i verden som kan gjøre dette. På en skole med 1000 elever vil det da (teoretisk sett) være 10 stk som kan utføre autofellatio, så i forhold til en god del andre ting som man finner likesinnede rundt omkring som er mye mer sjeldent :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...